znaki rozrządu golf 3 1,9 tdi 90km

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

znaki rozrządu golf 3 1,9 tdi 90km

Postprzez bartuuuussss » 19 kwi 2013, o 06:54

potrzebuje znaki rozrządu do golfa 3 1,9 tdi
bartuuuussss
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 15 mar 2013, o 18:59
Lokalizacja: Katowice

znaki rozrządu golf 3 1,9 tdi 90km

 

Postprzez Piaggio » 19 kwi 2013, o 07:04

blokujesz wałek rozrządu (jest w nim specjalne wycięcie) następnie blokujesz pompę wtryskowa (również są specjalne otwory, w które wchodzi bolec) następnie ustawiasz zamach z zabkiem na skrzyni.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez bartuuuussss » 19 kwi 2013, o 07:06

pasek jest już ściągnięty.
bartuuuussss
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 15 mar 2013, o 18:59
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Reiven » 20 kwi 2013, o 14:13

To nadal ustawiasz wał na znak, wałek i pompę ustawiasz tak żeby włożyć blokady, w tym silniku nie ma znaków. Rozrząd ustawia się przed zdjęciem paska a nie po, chyba że się zdejmuje głowicę.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez brzesiu » 21 kwi 2013, o 13:41

Wałek blokujesz kawałkiem kątownika kolo zamachowe na znak 0 a pompe sam mam zawsze problem musisz zblokować jakimś dynksem w ta mniejszą dziurkę.

Przed założeniem paska poluzuj koło pasowe z wałka rozrządu.
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia mojego firmowego Bloga https://www.rabbittranspoland.com/pl/blog a gdyby ktoś potrzebował taksówki na lotnisko w Gdańsku zapraszam na stronę https://www.rabbittranspoland.com/pl
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez krzyś » 21 kwi 2013, o 15:42

Wał ustwiacie na 0 czy na ta kreske na kole zamachowym.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez brzesiu » 22 kwi 2013, o 12:23

krzyś napisał(a):Wał ustwiacie na 0 czy na ta kreske na kole zamachowym.


0 < - może być tam nawet kwiatek narysowany byle był znak. Ja u siebie akurat mam kreskę ale słyszałem ze vw potrafi tam nabić 0.

I pamietaj kolego zeby przed odpaleniem kilka razy zakręcić silnikiem Zawsze w kierunku obrotu wału nigdy na odwrót ;)
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez krzyś » 22 kwi 2013, o 19:00

brzesiu a jak mam 0 i kreske? jak go kupilem i wymienialem rozrzad bylo ustawione na kreske i tak jezdze zastanawiam sie czy nie powinno byc na 0
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Piaggio » 22 kwi 2013, o 21:25

krzyś napisał(a):a jak mam 0 i kreske? jak go kupilem i wymienialem rozrzad bylo ustawione na kreske i tak jezdze zastanawiam sie czy nie powinno byc na 0

????? tp masz i kreske i znak zero??? czy jak? powinno byc ustawione na kresce. zreszta kat sprawdzisz w vag-u
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez siti07 » 7 maja 2013, o 00:14

Ja przed wymianą paska ustawiłem go tak, że zablokowałem wałek i pompę wtryskową, a znak na kole zamachowym nie był idealnie w punkcie... no ale założyłem nowy pasek z napinaczem i rolką bo skoro wcześniej śmigało to ma tak być ale dla pewności pytam czy ruszać to żeby ustawić wszystko na zero czy zostawić jeżeli kąt wtrysku mam idealny ??
Avatar użytkownika
siti07
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 23:20
Lokalizacja: Krosno


- - - kurtka parka



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości

cron