Znikający olej

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez patryk1981 » 5 lip 2011, o 17:51

dobra jestem pozamiatany :cry: wlazłem pod to pudło i co się okazało :-( to nie miska leje ,tylko hm jak by to napisać ,patrząc od dołu spod silnika widac wyciek tak jak by z pod turbiny lub w jej okolicach ,jest tam mocno spocone i widać krople ,nie wiem czy tam jest jakaś uszczelka lub coś na ten styl ,jestem prawie pewien że olej sadzi właśnie z stamtąd :evil: ,wydaję mi się a raczej mam nadzieję że to tylko jakaś uszczelka ,tak czy siak muszę to rozmontować ,i tu pojawia się problem ,jeszcze nie szukałem foto porady jak się do tego zabrać bo dopiero co wszedłem że tak powiem wku..... do domu ,fotke mam ale marną strasznie ,wiadomo jak to spod gabloty ,jeśli macie może foto poradę jak się do tego zabrać będę wdzięczny lub jakię rady ,bo nie mam pojęcia czy ta usterka to tylko uszczelka czy już jakaś masakra ,która okaże się strasznie droga ,z góry wielkie dzięki .

zaraz dodam foto :-) :-) :-)

ten wyciek co widać na drugim foto ,to jest patrząc od dołu silnika tak jak by pod kolektorem ssącym lub pod turbiną


[url=[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/837/dsc02061k.jpg/]Obrazek[/url] Uploaded with ImageShack.us]tak wygląda turbo od dolotu [/URL]

[url=[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/402/dsc02059ee.jpg/]Obrazek[/url] Uploaded with ImageShack.us]a miejsce gdzie leje patrząc od dołu [/URL]


[url=[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/683/dsc02054z.jpg/]Obrazek[/url] Uploaded with ImageShack.us]a to miska [/URL] [/u]
patryk1981
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 6 mar 2011, o 14:11
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

 

Postprzez lydzior » 12 lip 2011, o 12:55

a uszczelkę pokrywy zaworów to masz całą :?:
Avatar użytkownika
lydzior
Czytacz
 
Posty: 148
Dołączył(a): 17 wrz 2010, o 20:54
Lokalizacja: toruń

Postprzez patryk1981 » 15 lip 2011, o 12:16

lydzior napisał(a):a uszczelkę pokrywy zaworów to masz całą :?:


no oglądałem ją i wygląda na całą " tzn nie odkręcałem dekla " ,ale sprawdzę to jeszcze raz .

od przodu nie widać żadnych wycieków ,ale z tyłu to nic nie widać ,kurcza czy to mogło by być aż tak proste :-o :shock: wywalę pokrywę ,i założę nową uszczelkę bo akurat mam nową ;-)

a jednak to nie uszczelka :cry: wszystko jest cacy :zdegustowany:
patryk1981
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 6 mar 2011, o 14:11
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez ferdek16v » 15 lip 2011, o 17:13

Wez go porządnie przegoń niech sie porządnie zagrzeje , troche mu pobutuj i wtedy na kanał go , dobre oświetlenie i sprawdzaj skąd leci.Albo musi cieknąć sporo albo musi kopcić czyli spalać olej.Innej możliwości nie ma przy takich ubytkach oleju. Luz na turbinie sprawdzałeś???
ferdek16v
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 28 sty 2011, o 18:18
Lokalizacja: zach-pom

Postprzez patryk1981 » 16 lip 2011, o 09:18

ferdek16v napisał(a):Wez go porządnie przegoń niech sie porządnie zagrzeje , troche mu pobutuj i wtedy na kanał go , dobre oświetlenie i sprawdzaj skąd leci.Albo musi cieknąć sporo albo musi kopcić czyli spalać olej.Innej możliwości nie ma przy takich ubytkach oleju. Luz na turbinie sprawdzałeś???



no skąd leci to ja wiem zapodałem to na drugiej fotce ,tą fotke zrobiłem z kanału i tam solidnie kapie ,ale tylko wtedy jak się zgrzeje lepiej ,problem w tym że za chiny ludowe nie potrafię tego rozebrać bo kolektor dolotowy jest na imbysach i to 6 sztukach przykręcany ,plan miałem taki żeby to rozebrać dać nowe uszczelki i poskładać z odrobiną silikonu na 300 stopni ,no ale poległem nie dałem rady tego rozebrać ,a najlepsza myśl jaka mnie ogarnęła to zrzucić całą głowice ,no chyba że macie jakąś lepszą metodę na to :?:
patryk1981
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 6 mar 2011, o 14:11
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez ferdek16v » 16 lip 2011, o 10:25

Na twojej fotce nie było widać że bardzo tam kapie.Gdybyś zobaczył mój silnik 1.6 diesel w golfie to byś powiedział że na 100% leci z niego dużo oleju , a ja na 7 tys km dolalem mu niecałą setke a chodzi jak marzenie.No ale do rzeczy.Jeśli możesz sobie pozwolić na to żeby auto jakiś czas stało rozebrane to zaopatrz się w uszczelki , klucze troche czasu i zrzuć głowice.I zawież ja do sprawdzania.Może być też tak że będziesz od razu widział że gdzieś jest coś nie tak.Albo poprostu wstaw samochód do mechanika i niech on się z tym bawi.
ferdek16v
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 28 sty 2011, o 18:18
Lokalizacja: zach-pom

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości