Znów notlauf

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Znów notlauf

Postprzez robzar89 » 29 cze 2010, o 11:56

Panowie, miałem czyszczoną turbinę 2 miesiące temu (wszystko pięknie wyczyszczone aż miło :roll:) jeździłem furą na wysokich obrotach żeby nie trzeba było znów czyścić, wczoraj zrobiłem 100km w trasie i przy końcu wyprzedzam ;-) , autko ciągnie do 120km/h ładnie , później ... notlauf :cry: . Znalazłem opis wyczyszczenia N75 wyczyściłem i dalej to samo :oops: Możliwe że to znów kierownice spalin? Jeśli nie to co może jeszcze być ? :-/
robzar89
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 23 paź 2008, o 20:22
Lokalizacja: Jaszczew

Znów notlauf

 

Postprzez bobofrut » 29 cze 2010, o 21:31

kolego ja mialem tak samo i wymienilem przekaznik N75 na używany z paska B5 [bo nowy kosztuje w serwisie 390zl] i teraz jest cymuś. :ok:
bobofrut
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 28 kwi 2010, o 12:07
Lokalizacja: pomorskie.GBY

Postprzez SotoM » 29 cze 2010, o 23:45

ty czyściłeś ta kierownice?? wyjmowałeś całągeometrie z turbiny i lizałes łopatki??
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez leopard » 29 cze 2010, o 23:59

robzar89 napisał(a):Możliwe że to znów kierownice spalin? Jeśli nie to co może jeszcze być

daj logi - 003/008/011 dynamiczne
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez robzar89 » 30 cze 2010, o 10:50

Ja czyściłem te kierownicę i poszło wszystko dobrze bez większych problemów :-) Kurde logów nie bardzo nie mam kabla żeby to zrobić a w moich okolicach znam jednego gościa co to robi ale ręce ma pełne roboty :-/ Może coś poradzicie żeby sprawdzić bez tego no chyba że się nie da :-(
robzar89
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 23 paź 2008, o 20:22
Lokalizacja: Jaszczew

Postprzez Mariusz164 » 1 lip 2010, o 18:02

powiedzcie mi jak zrobić logi dynamiczne bo nie mam pojęcia. polski vag można tym to zrobić ???? proszę o podpowiedz bo u mnie też coś jest nie tak.
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez dadi321vw » 1 lip 2010, o 20:03

musisz pobrać vag com versje 3.11 lub 2.8 tez dasz rade a jest po polsku.

[ Dodano: 2010-07-01, 20:04 ]
jak coś to postaram ci się pomóc mi też kiedy całkiem nie dawno kolega z forum pomógł wiec ja postaram się tobie. :lol:
Avatar użytkownika
dadi321vw
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 18 gru 2009, o 21:38
Lokalizacja: TKA Zakrzów

Postprzez Mariusz164 » 1 lip 2010, o 20:53

oki to fajnie to już sciągam;)
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez robzar89 » 4 lis 2010, o 12:56

Odświeżam temat.
Postanowiłem sprawdzić wężyki podciśnienia i oczywiście problemy :-/ Ten schemat http://www.diesel-inside.pl/AFN_podcisnienia.JPG nie wyjaśnia mi do końca co i jak :oops:

Otóż w miejscu z numerem 8 dokładnie tam gdzie kończy się linia mam wejście i wpięty wężyk, na schemacie tego wejścia nie ma jest tylko jedno (na wężyk wychodzący z N18).
PYTANIE 1: Początek tego wężyka jest tu http://img820.imageshack.us/img820/4734/wykv.jpg (strzałka czerwona) :?: Schemat tego nie pokazuje :-(


W miejscu gdzie się ma kończyć wężyk 4 (czarny przewód od turbiny do intercoolera) u mnie pusto :shock:
PYTANIE 2: Ten wężyk ma początek tu http://img221.imageshack.us/img221/4689/wezyk2.jpg :?:


Oprócz tego mam jeszcze jeden wężyk luźny :-o

PYTANIE 3 : Początek ma tu http://img820.imageshack.us/img820/4734/wykv.jpg (strzałka niebieska) koniec będzie tutaj http://img80.imageshack.us/img80/2919/img1565ts4.jpg :?:


PYTANIE 4 : Brak podłączenia tych 2 luźnych wężyków jaki ma wpływ na notlauf :?:

Reszta wężyków jest jak na schemacie.
Na dniach będę miał kabel zrobię logi wrzucę do oceny ;-)

Nikt nie wie co i jak z tymi wężykami :?: :cry:




Po długiej przerwie dodaję logi :
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/robzar89_27678.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/robzar89_27679.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/robzar89_27680.html

Dobrze zrobione są te logi :?:
Jeżeli tak to czy wszystko jest w porządku :?:

Z góry wielkie dzięki
robzar89
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 23 paź 2008, o 20:22
Lokalizacja: Jaszczew


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 26 gości