Znowu to samo. Do oleju dostaje sie woda po remoncie TDI

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Znowu to samo. Do oleju dostaje sie woda po remoncie TDI

Postprzez golfina » 6 kwi 2012, o 11:35

Witam!
Jestem posiadaczem Golfa III 1,9tdi z 93r 90km porgram na 130km.
Dwa miesiace temu do oleju silnikowego dostawala sie woda i bylo mleczko na korku. Wiec zostala wymienona uszczelka pod glowica (przy okazji swiece, sprzeglo bo juz bylo na wyczerpaniu i turbo). Przez te dwa miesiace co jakis czas brakowalo plynu w chlodnicy wiec go uzupelnialem stan oleju byl caly czas prawidlowy... az do wczoraj.... Jechalem dosc szybkim tempem 140-160km/h po chwili zaczol wydobywac sie bialy dym z rury jak para wodna i smród jakby guma sie paliła. Po ostygnieciu silnika sprawdzilem olej bylo o 2-3mm wiecej na bagnecie a plynu chlodzoncego o 2cm mniej w zbiorniku. W rurze wydechowej byl czarny proszek jakby sadza. Dzis odpalilem bez problemu silniczek chodzi jak przed awaria bez zarzutu zadnych odglosow czy dymienie z rury. Blok silnika glowica czysciutkie nie przepocone nie ma zadnych wyciekow pod silnikiem.
Niunia bardzo fajnie sie zbiera nie chce jej spisywac na straty.
Prosze koledzy pomóżcie w jaki sposób mozna temu zaradzic? :-(
golfina
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 6 kwi 2012, o 09:13
Lokalizacja: lubelskie

Znowu to samo. Do oleju dostaje sie woda po remoncie TDI

 

Postprzez kusiu » 6 kwi 2012, o 12:06

A oddawałeś głowice do planowania, podczas zmiany uszczelki?
Sprawdzałeś ją pod kątem pęknięć?
Avatar użytkownika
kusiu
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 23 mar 2011, o 16:21
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez Piaggio » 6 kwi 2012, o 12:23

No wlasnie Głowica była sprawdzana na szczelność i planowana? jezeli coś takiego zaczelo sie dziać to jest czegos oznaką..... sprawdzaj stan oleju i plyny czy nei robi sie maselko bo z tego co napisales wynika że uszczelka pod głowicą poszła. i jjezeli już bedziesz ją wymienial wkładaj metalową, i głowica do planowania i sprawdzenia.
Ostatnio edytowano 6 kwi 2012, o 12:24 przez Piaggio, łącznie edytowano 1 raz
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez golfina » 6 kwi 2012, o 12:24

Tak mechanik przy wymienianiu uszczelki mowil ze jakis syf jest na glowicy i dal ja do planowania. O peknieciach nic nie mowil. Czy to aby napewno uszczelka? Czy to zbyt duza moc na ten silnik ze te uszczelki nie wytrzymują? Uszczelka jest metalowa oryginalna niemiencka najdroższa jaka byla w sklepie nie jakis chinski badziew.
golfina
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 6 kwi 2012, o 09:13
Lokalizacja: lubelskie

Postprzez SotoM » 6 kwi 2012, o 23:07

a czy widziałes ze głowica była zdemontowana...??
moze problem nie tkwil w uszczelce a w peknieciu głowicy. splanować to nie problem a czy głowica była sprawdzana na szczelność...?? bardziej bogatsze zakłady zajmujace sie obróbką maja urzadzenie przeswitlajace aby stwierdzic pekniecie...
o peknieciu cylindra nie mowimy bo przy zapalnieu silnika odrazu by wyrzucało chłodziwo do góry
przy lekko pękniętej głowicy pekniecie moze pojawiac sie po rozgrzaniu...
niestety czeka cie ponowny demon głowicy i nie montaz tej samej a zamontowanie drugiej...
(tak na marginesie - mam do 1Z)
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez golfina » 8 kwi 2012, o 09:06

ok chlopaki wielkie dzieki za pomoc ;)
biore sie za remoncik
golfina
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 6 kwi 2012, o 09:13
Lokalizacja: lubelskie


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości