Golf 3 a la Vento - czyli co i jak do "kupy"

Wszystko na temat tuningu optycznego naszych aut.

Moderator: Moderator

Postprzez Adrian1607 » 10 sie 2012, o 13:41

Kolego a więc podsumowując.
Kupujesz maske- wkładasz bez problemu żadne przeróbki błotniki spasowane.

Kupujesz grill też bez problemu wchodzą pas przedni w zatrzaski. Proponuje Ci starego typu grill ale cięzki do zdobycia. Ja u siebie mam starego typu przerobiony na wersje bez znaczka dla mnie kozak;)

Kupujesz dwie lampki Vento i masz już vento fronta :)

Trzeba to złożyć pomalowac ( chyba ze trafisz z maską w kolor )

Zderzak różni się tym że pod spodem po środku zamiast 6(golf) ma 4(vento) żeberka.

I smoked oczywiście obowiązkowo :)


Ps. Ja jak zmieniałem chłodnice to np. musiałem mieć od vento bo mi nie podeszła od golfa , ale to najprawdopodobniej dlatego że wcześniejszy właściciel wrzuci pas przedni od vento a nie golfa :) Wszystko jest integralne wchodzi jak wtyczka w usb więc nie przejmuj się kładź :)
Avatar użytkownika
Adrian1607
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 26 lut 2012, o 17:22
Lokalizacja: Radomsko

 

Postprzez killah » 11 sie 2012, o 10:14

proponuję podpiąć temat bo chyba z 9000 tematów już było jak ktoś pytał co potrzeba żeby vf mieć :D

acha

czemu ten golf ze zdjęcia jest w kolorze mojego golfa?:D wygląda jak auto herbiastego tak wgl
killah
 

Postprzez Dinuś » 11 sie 2012, o 12:28

Karol B. napisał(a):Mi chodzi o zasadę działania, bo masz h1+h1, czyli 2 żarówki w lampie które po włączeniu drogowych powinny się palić obie, a w h4 jest jedna żarówka z 2 drucikami i po włączeniu drogowych mijania powinny zgasnąć i na odwrót :-)



bzdury piszesz , nic sie nie przerabia jedynie kosta może sie różnić stary typ i nowy a w h1+h1 to ze mijania nie gasną przy drogowych jest odpowiedzialna zworka w stacji bezpieczników ,wyjmiesz ją i obie nie będą sie palić
Avatar użytkownika
Dinuś
Members
 
Posty: 1506
Dołączył(a): 29 wrz 2009, o 14:02
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Postprzez Dixx37 » 12 sie 2012, o 00:44

Czytałem w innych tematach że jak mam H1 a założę H4 to będą się palić mijania i długie. Trzeba kupić przejściówkę (ze starej kostki na nową) lub samemu kable lutować. O zworce też słyszałem, ale nic więcej nie wiem na ten temat.
Dixx37
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 5 sie 2012, o 14:26
Lokalizacja: Opatów

Postprzez Karol B. » 12 sie 2012, o 10:03

Dinuś napisał(a):
Karol B. napisał(a):Mi chodzi o zasadę działania, bo masz h1+h1, czyli 2 żarówki w lampie które po włączeniu drogowych powinny się palić obie, a w h4 jest jedna żarówka z 2 drucikami i po włączeniu drogowych mijania powinny zgasnąć i na odwrót :-)



bzdury piszesz , nic sie nie przerabia jedynie kosta może sie różnić stary typ i nowy a w h1+h1 to ze mijania nie gasną przy drogowych jest odpowiedzialna zworka w stacji bezpieczników ,wyjmiesz ją i obie nie będą sie palić



Co Ty powiesz... :] U mnie nie ma tej zworki. Nie każdy golf ma taką samą instalację... Kostki się mogą różnic, więc ja u siebie dałem kompletne wiązki w lampy z nowszymi końcówkami. Ale to już jak co komu pasuje i ma możliwości.

To dla tych co nie mają zworki, a mają H1+H1 i chcą przejść na H4 --> http://www.golf3.pl/topics4/porada-zmia ... t44398.htm

Tak u siebie zrobiłem i wszystko działa jak powinno :-)
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez Dixx37 » 12 sie 2012, o 18:00

lub kupić coś takiego:

Obrazek
Dixx37
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 5 sie 2012, o 14:26
Lokalizacja: Opatów

Postprzez Radi » 13 sie 2012, o 19:05

Dinuś dobrze gada te przejściówki nie mają nic do świecenia były poprostu dwa typy stara i nowa ja np kupiłem lampy vento z nowsza kwadratowa kostką
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Dinuś » 13 sie 2012, o 21:03

Karol B., wprowadzasz chlopaka w blad , a co za problem jest dolozyc zworke , i po co zmieniac instalacje jak moze kupic lamy pod stara kostke lub kupic przejsciowke z starej na nowa ,


Dixx37, tak moze byc ale tylko wtedy gdy zapalisz dlugie , jak bedziesz smigal na mijania to tylko mijania sie zapala dasz dlugie to bedzie palic sie to i to (lepiej oswietla droge ) wyjmiesz zworke i po klopocie
Avatar użytkownika
Dinuś
Members
 
Posty: 1506
Dołączył(a): 29 wrz 2009, o 14:02
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Postprzez Radi » 13 sie 2012, o 21:08

Dinuś napisał(a):to i to (lepiej oswietla droge )


o to to tak świeci bardzo elegancko tylko zostaje kwestia wytrzymałości zarówki ile może zniesć przy dwóch zapalonych zarnikach
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Dinuś » 13 sie 2012, o 21:31

Radi mk3, ja osobiscie jeszcze nie zmenialem , w mk2 tez tak mialem :)
Avatar użytkownika
Dinuś
Members
 
Posty: 1506
Dołączył(a): 29 wrz 2009, o 14:02
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Postprzez Radi » 13 sie 2012, o 21:40

Dinuś, no ja tez tak mam ale tyle co ja jezdze po nocach to nie opłaca mi sie za to zabierac :-P
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Stylizacja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości

cron