halogeny

Wszystko na temat tuningu optycznego naszych aut.

Moderator: Moderator

halogeny

Postprzez owen » 22 lip 2010, o 19:48

czy można kupić szkło dymione do halogenów?
Avatar użytkownika
owen
Czytacz
 
Posty: 116
Dołączył(a): 27 lut 2008, o 13:11
Lokalizacja: Olsztyn

halogeny

 

Re: halogeny

Postprzez shibbyOP » 22 lip 2010, o 22:43

owen napisał(a):czy można kupić szkło dymione do halogenów?

szkła dymionego raczej nie dostaniesz chyba że sobie sam zrobisz, te w XXjahre były malowane w środku, szkło było jasne jak w zwykłym halogenie, jeśli chcesz zrobić naprawdę ładny efekt ciemnych halogenów polecam rozłożyć je na części praktycznie pierwsze i pomalować takie 3 blaszki mocujące soczewkę oraz część przesłony która jest za soczewką, ja tak zrobiłem i efekt 100 razy lepszy niż samo malowanie środka.
Avatar użytkownika
shibbyOP
Gaduła
 
Posty: 607
Dołączył(a): 27 gru 2008, o 11:30
Lokalizacja: Opole // Niemodlin
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Sivy » 23 lip 2010, o 07:54

shibbyOP, pokaz fote :)
Alten VW Fück Opel ~VAGSTYLE~
Avatar użytkownika
Sivy
Members
 
Posty: 880
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 10:00
Lokalizacja: Güttstadt

Postprzez Skaktus » 23 lip 2010, o 10:30

Przyciemnianego szkła nigdy nie było, pomyśl - jaki sens miały by halogeny z ciemnym szkłem ? Przecież to by nie świeciło.

Na forum fotek z przyciemnionymi halogenami jest pełno.

Malowanie halogenu polega na jego rozebraniu, rozklejeniu szkła, pomalowaniu specjalną farbą - żaroodporną, czarną matową, potem sklejenie klejem sylikonowym czarnym. Najgorsze będzie rozklejenie, oryginalny klej niesamowicie mocno trzyma. Ja tak uszkodziłem już halogen - klosz pękł.
Mirafioli
Skaktus
Badacz tematu
 
Posty: 247
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 22:00
Lokalizacja: Nysa

Postprzez swatu » 23 lip 2010, o 13:05

mozna pomalowac ,oraz okleic ciemna folia do lapm.zalezy jaki efekt chcesz uzyskac.
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez owen » 24 lip 2010, o 12:10

halogen mam już pomalowany,składając stwierdziłem że gdyby tak dostać szkło odymione byłoby kozacko,ale jak przeczytałem że takowych nie ma :-(
trudno składam i skleję klejem do szyb oczywiście czarnym.....................miał ktoś problem z kierunkowskazami firmy depo a mianowicie oprawka żarówki nie dokręca się do końca i nie tworzy z kierunkowskazem szczelnego połączenia przez co do kierunkowskazów dostaje się woda wymieniłem już oprawki na nowe lecz i to nie pomogło :-|
Avatar użytkownika
owen
Czytacz
 
Posty: 116
Dołączył(a): 27 lut 2008, o 13:11
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez Skaktus » 24 lip 2010, o 16:10

owen napisał(a):halogen mam już pomalowany,składając stwierdziłem że gdyby tak dostać szkło odymione byłoby kozacko,ale jak przeczytałem że takowych nie ma :-(
trudno składam i skleję klejem do szyb oczywiście czarnym.....................miał ktoś problem z kierunkowskazami firmy depo a mianowicie oprawka żarówki nie dokręca się do końca i nie tworzy z kierunkowskazem szczelnego połączenia przez co do kierunkowskazów dostaje się woda wymieniłem już oprawki na nowe lecz i to nie pomogło :-|


A czego ty się po depo spodziewałeś ? ;P

Ja dokładnie 4 dni temu depo smoked kleiłem sylikonem bo inaczej się nie da. Zakup sobie czerwony sylikon wysokotemperaturowy, tzw, pływająca uszczelka do silników samochodowych itp. Kosztuje trochę więcej, ale szybciej schnie i dużo mocniej trzyma się plastiku. Zasylikonowałem kilka dni temu, auto przeszło hard test po ostatnich mega burzach i trasie i zero wody. Przy okazji wyczyść wtyczki, piny zalej porządnie superglue i zaklej również wtyki, tak aby nie pobrudzić styków - ja nałożyłem sporo sylikonu na czubku plastikowej wtyczki w której siedzi żarówka. Zakleiło idealnie. Również da sięrozkleić bo choć sylikon trzyma mocno to potrafi puścić.

Co do halogenów - jak zakleisz klejem do szkła już ich nie rozkleisz w ogóle bez rozbicia kloszy. Lepiej zastosuj czarny klej sylikonowy. Przyciemnianie klosza nie ma sensu, bo wówczas halogeny w ogóle nie świecą, już lepiej sobie całe czarne blendy założyć.

Ten sam problem mają światła przednie Depo, InPro i inne w których zbiera się woda. Szczególnie widoczne parowanie jest w InPro, co z czasem da kiepski skutek - widziałem InPro w których odszedł chrom z odbłyśników i reflektory do wywalenia.
Mirafioli
Skaktus
Badacz tematu
 
Posty: 247
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 22:00
Lokalizacja: Nysa

Postprzez Imper » 24 lip 2010, o 20:26

zaraz do wywalenia. zawsze mozna dac odblysnik do regeneracji
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Skaktus » 25 lip 2010, o 13:13

Imper napisał(a):zaraz do wywalenia. zawsze mozna dac odblysnik do regeneracji


Nie zawsze jest to opłacalne, bo w danym wypadku odszedł odbłyśnik, ale też i "chrom" który był wewnątrz lampy.
Mirafioli
Skaktus
Badacz tematu
 
Posty: 247
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 22:00
Lokalizacja: Nysa

Postprzez Radi » 26 lip 2010, o 19:59

Skaktus napisał(a):InPro i inne w których zbiera się woda. Szczególnie widoczne parowanie jest w InPro


Widać że nigdy nie miałes doświadczenia z in.pro skoro dla Ciebie parują w szczególności :-|

Skaktus napisał(a):bo w danym wypadku odszedł odbłyśnik, ale też i "chrom" który był wewnątrz lampy.

o czym ty wogule piszesz "odbłyśnik i chrom"? przecież to jedno i to samo :zdegustowany: bo chyba nie myślisz że w odbłyśniku jest lusterko a reszta jest chromowana :-)
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Imper » 26 lip 2010, o 21:33

dokladnie cos mi tutaj sie takze nie zgadza. NA moje to o czym piszesz to jedno i to samo a taki zabieg moze kosztowac nie wiecej jak 40zl
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Skaktus » 27 lip 2010, o 13:36

Radi mk3 napisał(a):
Skaktus napisał(a):InPro i inne w których zbiera się woda. Szczególnie widoczne parowanie jest w InPro


Widać że nigdy nie miałes doświadczenia z in.pro skoro dla Ciebie parują w szczególności :-|

Skaktus napisał(a):bo w danym wypadku odszedł odbłyśnik, ale też i "chrom" który był wewnątrz lampy.

o czym ty wogule piszesz "odbłyśnik i chrom"? przecież to jedno i to samo :zdegustowany: bo chyba nie myślisz że w odbłyśniku jest lusterko a reszta jest chromowana :-)


Nawet tutaj na forum wielu pisze że wystarczy wymyć auto a w reflektorze już zbiera się woda i paruje. Znam osoby posiadające różne reflektory i jedynie nieparujące to były ori.

Odbłyśnik - chodziło mi o odbłyśnik / lustro żarówki. Mówiąc / pisząc o chromie miałem na myśli resztę reflektora, srebrną. Rozdzieliłem dlatego te dwie rzeczy, mimo że pokrywane tym samym dlatego że wielu mówi tak właśnie na reflektory - odbłyśnik to to, chrom to reszta na srebrno.

Renowacja odbłyśnika to fakt ok 40 - 50 zł ,ale z tego co się orientowałem to za jeden odbłyśnik, w reflektorze mamy 2, nie mówiąc o całej reszcie.
Mirafioli
Skaktus
Badacz tematu
 
Posty: 247
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 22:00
Lokalizacja: Nysa

Następna strona

- - -



Powrót do Stylizacja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości