Skoro są oprawki to spoko, uszczelnić to musisz jak mówiłem ale pamiętaj że czymś co będziesz mógł potem rozłączyć bo jeśli mała żarówka się przepali a całość skleisz na stałe to będzie problem z jej wymianą. No chyba że zdołasz wymienić ją przez otwór po dużej żarówce.
Osobiście polecam takie oprawki:
To oprawki bocznych kierunkowskazów wielu aut. Na szrocie dostaniesz je za darmo, jak widzisz na obwodzie są 3 ząbki. Wystarczy że zrobisz otwór średnicy obwodu i nawet nożykiem małe miejsca na te 3 ząbki. Uzyskasz szczelne, pewne i co najważniejsze łatwe w rozbiórce rozwiązanie bo wkładasz oprawkę, robisz obrót i siedzi pewnie i jest git. W przypadku wymiany przekręcasz i masz. Ja jak mówiłem mam to u siebie i się ciesze bo mogę eksperymentować z żarówkami, mam dymiono przeźroczyste klosze więc jak wstawię ledowy odpowiednik żarówki o dowolnej barwie to taką barwą będzie świecić ( klosz kierunkowskazu nie jest pomarańczowy tylko przeźroczysty ). Na złomie dostaniesz oprawkę i kawałek kabla a kostka jest taka sama jak w bocznych i przednich kierunkach.
MK3 "I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."