Osłona od Kolektora?

Wszystko na temat tuningu optycznego naszych aut.

Moderator: Moderator

Osłona od Kolektora?

Postprzez golf 1.4 » 8 sty 2014, o 00:13

Witam. Czy są jakieś zamienniki tej osłony kolektora którą widać tutaj na zdjęciu? http://img03.tablica.pl/images_tablicap ... swagen.jpg u mnie jest ona bardzo zniszczona i chciałbym ją jakoś odnowić, czy wystarczy szprej srebrny wysokotemperaturowy od 800 stopni? i jak ze śrubami do tego? mam bardzo mocno pordzewiałe a chciałbym je zmienić, wystarczy że jakoś wykręcę i pojechać do castoramy i dobrać tą samą?
Zdjęcie znalezione na necie :)
Avatar użytkownika
golf 1.4
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 4 gru 2011, o 16:06
Lokalizacja: EL Łódź
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Osłona od Kolektora?

 

Postprzez muchomorek165 » 8 sty 2014, o 00:16

Śruby jak się da odkręcić ja bym zostawił ostatecznie na smar miedziowy wkręcił bo jak kupisz zwykłe śruby to już ich nie odkręcisz przynajmniej 8.8 twardość kup.

Pamiętaj że jak pomalujesz farbą żaroodporną to musisz wygrzać metal do 200stopni przez 40min zazwyczaj bo inaczej zejdzie farba, jak pomalujesz inną farbą to sprawdż czy nie trzeba jej wygrzać czy coś :P
muchomorek165
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 19 lis 2013, o 17:04
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez golf 1.4 » 8 sty 2014, o 00:18

Do 200 stopni? :-o a nie może być suszarka? :lol: albo odpalić auto i niech chodzi przez jakiś czas?
Avatar użytkownika
golf 1.4
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 4 gru 2011, o 16:06
Lokalizacja: EL Łódź
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez muchomorek165 » 8 sty 2014, o 00:22

Do 200 stopni? :-o


Odpal i niech pochodzi :D


a nie może być suszarka? :lol:


Jasne 4000Watt :D

albo odpalić auto i niech chodzi przez jakiś czas?


40 min :lol:


A tak serio przerabiałem ten temat z Pozorem pomalowaliśmy pokrywy klawiatury i nie da się ich wygrzać odpalając auto farba odeszła nawet się nie utwardziła :P
muchomorek165
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 19 lis 2013, o 17:04
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez golf 1.4 » 8 sty 2014, o 00:24

No to jak to odnowić? :-( Czy są w ogóle jakieś sposoby na to?
Avatar użytkownika
golf 1.4
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 4 gru 2011, o 16:06
Lokalizacja: EL Łódź
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez muchomorek165 » 8 sty 2014, o 00:26

Ostatecznie pomalowałem JEDYNKA NEOKOR farba chlorokauczukowa i nic się nie dzieje.
muchomorek165
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 19 lis 2013, o 17:04
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez golf 1.4 » 8 sty 2014, o 00:30

A czy przy wyższych temperaturach nie śmierdzi tą farbą? I czy można ją dostać w castoramie i za ile? :D
Avatar użytkownika
golf 1.4
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 4 gru 2011, o 16:06
Lokalizacja: EL Łódź
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Opik » 8 sty 2014, o 00:31

Co tu za herezje są rozpowszechniane, litości :)

Malowałem farbą pokrywę zaworów - założona bez żadnego magicznego wygrzewania i nic nie odeszło do tej pory
Tą samą farbą pomalowane zaciski hamulcowe, nic nie odeszło
Inną farbą żaroodporną pomalowane pare rzeczy i też nic nie odeszło, a od wygrzewania byłem daleki ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez muchomorek165 » 8 sty 2014, o 00:34

A czy przy wyższych temperaturach nie śmierdzi tą farbą?


Jakoś nie śmierdzi :P Może trochę na początku.


Ja kupiłem w pierwszym lepszym z farbami. Puszka 1L 23zł płaciłem, pomalowałem 4 felgi stalowe, 2 bębny od golfa, pokrywę zaworów, i coś tam jeszcze i zostało sporo.

[ Dodano: 2014-01-07, 23:39 ]
Opik,

Ale są różne farby żaroodporne
muchomorek165
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 19 lis 2013, o 17:04
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez golf 1.4 » 8 sty 2014, o 00:40

No to zabieram się za malowanie :-D dam znać jak to wygląda :-P
A teraz pytanie z innej beczki (jeśli można zapytać :-D ). Kupiłem sobie lifty do maski i coś jest nie tak, pozwoliłem sobie zaczerpnąć zdjęcie od naszego szanownego Kolegi :-D u mnie jak jest maska w tej pozycji to już się zamyka, dodam że założyłem je odwrotnie czyli ta cieńsza rurka jest od góry i może to ma coś wspólnego z tym że maska w połowie już mi się zamyka?
Dodam foto http://images44.fotosik.pl/693/be46395d692dee30.jpg

W skrócie: u mnie w tej pozycji maska już się zamyka a tu jeszcze jest trzymana na smyczce żeby się nie otworzyła, czy ja kupiłem gorsze siłowniki? sa firmy JOM HoodLift.
Avatar użytkownika
golf 1.4
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 4 gru 2011, o 16:06
Lokalizacja: EL Łódź
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez muchomorek165 » 8 sty 2014, o 00:44

Powiem tak siłowniki powinny mieć od 38-45cm i pasują w oryginalne otwory.

Ja założyłem siłowniki od Renault nie pamiętam jakiej mają 42cm i są dość mocne te z allegro w porównaniu do moich słabo trzymają ale też nie wolno przesadzać bo powyrywasz uchwyty :D
muchomorek165
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 19 lis 2013, o 17:04
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez golf 1.4 » 8 sty 2014, o 00:53

Może jak przekręcę siłownik do góry nogami to zacznie lepiej odpychać maskę do góry?
Avatar użytkownika
golf 1.4
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 4 gru 2011, o 16:06
Lokalizacja: EL Łódź
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Stylizacja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości