Spryskiwacze reflektorów w MK3

Wszystko na temat tuningu optycznego naszych aut.

Moderator: Moderator

Spryskiwacze reflektorów w MK3

Postprzez Mortiis » 12 maja 2009, o 15:58

Witam, prosił bym o porade w kwestii spryskiwaczy reflektorów do MK3 jakie wybrać, chowane czy na stałe, jak instalacje pociągnąć i tego typu rzeczy na wszelkie info z góry dzięki.
Lepiej rządzić w piekle niż służyć w niebie ;[

Goferek

http://www.golf3.pl/topics2/mk3-rolling ... vt2435.htm
Avatar użytkownika
Mortiis
Czytacz
 
Posty: 68
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 12:04
Lokalizacja: Knurów

Spryskiwacze reflektorów w MK3

 

Postprzez K@mil » 12 maja 2009, o 17:21

Fajnie wygladaja dysze z BMW 3...
Obrazek

Co do instalacji to napewno drugi zbiorniczek z silniczkiem, moze byc np od Golfa 4.... (bo w naszych tez byly ale to jest rarytas...)
Potrzebny Ci bedzie również guzik do uruchamiania spryskiwacza... moze byc hmm od podgrzewania tylnej szyby... albo mozesz pobawic sie i podlaczyc razem ze spryskiwaczami szyby... ale to juz troszke duzo roboty...

Napewno bedziesz musial zdjac przedni zderzak zeby byl latwy dostep do wszystkiego.
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez kev » 16 maja 2009, o 15:01

A co powiecie na to, żeby przykleić samą górną częśc spryskiwaczy do zderzaka :D ? Żeby dla picu były podczas kontroli :] Jest sens ? Czy lepiej bawić się w zakladanie zbiorniczka i ciągnięcie instalacji itp ?
DIAGNOSTYKA SAMOCHODOWA - WSZYSTKIE MODELE
Avatar użytkownika
kev
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 21 wrz 2008, o 10:26
Lokalizacja: Kraków

Postprzez swatu » 16 maja 2009, o 15:05

kev napisał(a):Żeby dla picu były podczas kontroli Jest sens ?
raczej nie ma sensu po i tak nie przy tej to przy innej kontroli czy przegladzie sprawdzaja wszystko i kaza wlaczac wszystko po kolei
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kev » 16 maja 2009, o 15:16

Ok a co sądzicie w takim razie o ksenonach barwy 4300k ew 5000k ? Dają światło takie jak philips blue vision ew minimalnie bardziej wpadają w niebieski i policja nie powinna się czepiać. Oni polują raczej na niebieski kolor. Dobrze kombinuje ?
DIAGNOSTYKA SAMOCHODOWA - WSZYSTKIE MODELE
Avatar użytkownika
kev
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 21 wrz 2008, o 10:26
Lokalizacja: Kraków

Postprzez swatu » 16 maja 2009, o 15:20

:-) widze ze ogolnie ze wszytkim kombinujesz ale sam powinienes wiedziec ze ksenony jako same w sobie w naszych golfach sa nielegalne takze .decyzja jaka barwe załozysz nalezy do ciebie
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez K@mil » 16 maja 2009, o 15:25

do ksenonu musi byc jeszcze automatyczna regulacja :d :)
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez kev » 16 maja 2009, o 16:09

Ok rozumiem. Ale czy moje rozumowanie jest dobre, że jak założe ksenony o barwie zbliżonej do światła dziennego ( nie niebieskie czyli wszystko od 5000k w dół) to pomijajać przegląd, który muszę zrobić co roku, policja raczej nie powinna się przyczepić bo jak rozpoznają, że to ksenony :) ?
DIAGNOSTYKA SAMOCHODOWA - WSZYSTKIE MODELE
Avatar użytkownika
kev
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 21 wrz 2008, o 10:26
Lokalizacja: Kraków

Postprzez e2 » 16 maja 2009, o 17:01

rozpoznają, wierz mi :P nie ma problemu by to zrobić - otworzysz maskę i wszystko widać :P
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kev » 16 maja 2009, o 17:07

Ok to może inaczej bo nikt nie potrafi odpowiedzieć sensownie. Może źle się wyrażam :(

Czy jazda na HIDach o barwie 4300k jest bezpieczniejsza jeżeli chodzi o ryzyko kontroli i zabranie dowodu niz jazda na żarnikach powyzej 6000k ?

Misiek widzi 4300k w golfie i nie zatrzymuje bez powodu bo wyglądaja jak zwykle zarówki.
Misiek widzi 8000k w golfie i od razu haltuje bo gdzie golf i ksenony.

Co o tym sądzicie ? Czy jest sens zmieniać żarniki ? Mam aktualnie 8000k i chce kupić 4300k i moje pytanie brzmi CZY ZMNIEJSZY TO RYZYKO RUTYNOWEJ KONTROLI.

Teraz dalej - który policjant podczas rutynowej kontroli na drodze każe otwierać maskę (zakładam barwę 4300k) ? Nie spotkałem się jeszcze z czymś takim .
DIAGNOSTYKA SAMOCHODOWA - WSZYSTKIE MODELE
Avatar użytkownika
kev
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 21 wrz 2008, o 10:26
Lokalizacja: Kraków

Postprzez e2 » 16 maja 2009, o 17:41

Tak, będzie mniej widoczne w trakcie dnia, w nocy i tak i tak będzie widać, ze to ksenon, a nie żarówki halogenowe ;)
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kev » 16 maja 2009, o 18:12

Ale nie będzie niebieskiej barwy przy 4300 lub 5000 i o to mi właśnie chodzi. Tak ?
DIAGNOSTYKA SAMOCHODOWA - WSZYSTKIE MODELE
Avatar użytkownika
kev
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 21 wrz 2008, o 10:26
Lokalizacja: Kraków

Następna strona

- - -



Powrót do Stylizacja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości