przez jungu » 29 sie 2008, o 13:04
hmmm z tym już jest większy problem bo montaż wskazówek zależny jest od producenta i od rocznika.
1) jeśli masz zegary elektroniczne (bez słupka blokującego przy 0km/h) to możesz włożyć je sobie gdziekolwiek (najlepiej wyciągnąć tak ok 120km/h i mniej więcej tak włożyć. następnie ręcznie cofać wskazówkę do momentu aż się poczuje opór (jeśli poczujesz go za wcześnie to musisz przekręcić wskazówki ma maxa i zacząć od nowa cofać tak żeby opór zaczynał się ok 2-3km poniżej 0km/h)
2) jeśli nie masz zegarów elektronicznych to przed wyciągnięciem wskazówek wyczep słupek blokujący wskazówkę przy 0km/h i pozwól wskazówce swobodnie opaść poniżej, następnie zaznacz to miejsce na tarczy (np. kawałkiem foli izolacyjnej), zakładając robisz odwrotnie czyli montujesz wskazówkę w miejscu, którym zaznaczyłeś, podkręcasz ją do góry ponad słupek blokujący i na koniec montujesz słupek.
To są sprawdzone metody, robię zegary od długiego czasu i wiem że w ten sposób nie przekłamują skali.
Sprzedam Tarcze zegarów: