jak masz na oku soczewke od audi to proste ze podlaczasz kable od wtyczki w lampie do soczewki wtedy pasuje ori wtyczka z instalacji wiec nie ma zadnej roznicy ani specjalnych przejsciowek to raz
dwa
BartheZz_3 napisał(a):jesli H7 maja taka sama zasade dzialania jak H4
zarowka H7 to zarowka jednowloknowa a H4 to dwuwloknowa( mijania i drogowe)
trzy
kriss85 napisał(a):Nic nie musi zmieniać. Ja zmieniałem lampy z h4 na 2 x h7 i jak byłem ustawiać światła to pytałem czy muszą świecić mijania jak włącze długie i diagnosta powiedział że nie. Mogą, ale wcale nie muszą
to teraz jedz w nocy chcac na chwilke wlaczyc dlugie na i ciagnac za manetke na chwilke gasna ci mijania by mogly zapalic sie dlugie - i wychodzi sarenka w tej chwili
a pzoa tym swiatla mijania (krotkie) swieca krotkim snopem swiatla - prawa oswieca pobocze z prawej strony lewa ciut mniej z lewej swieca tuz przed autem, drogowe swieca prostym strumieniem na wprost wiec teraz odpowiedz sam sobie na pytanie dlaczego potrzebna jest zworka
jadac w nocy wlaczysz dlugie to masz tylko na wprost a ze zworka dodatkowo pala sie mijania i oswietlaja droge tuz przed autem i podocza
moj post z innego tematu
sprawa jest prosta i latwa z zniwelowaniu
musisz zrobic zworke w skrzynce bezpiecznikow
tutaj masz foto
na zolto zaznaczona jest zworka po wyjeciu ktorej nie dzialaja halogeny natomiast na czerwono zworka ktora robi sie jak zmieniasz lampy z h4 na h1/h1 by po wlaczeniu dlugich nie gasly ktotkie
bierzesz kawalek kabelka (6cm) i dwie wsuwki (chlopy) robisz sobie kabelek i jedna wsuwke w jedna dziurke druga wsuwke w druga dziurke i po wlaczeniu dlugich swiatel nie zgasna ci krotkie tyle w tym temacie