Faza napisał(a):Fakt nie szukalem juz tego tematu
no i co teraz, klepiemy punkciki za niestosowanie się do regulaminu?
Pozor napisał(a):Tuning samochodu pod 150 KM to nie jest koszt 500 zł tylko licz 1000 i w górę.
dużą górę, za 1k to nie wiem czy program zrobisz. najpewniejszym sposobem na 150KM jest swap na ABF - masz silnik który w serii ma 150km, jest zbudowany do takiej mocy, wszystko jest ori, nie ma drutu, jakichś kombinacji i dziwnych kompromisów. jak doprowadzisz go do stanu to masz pewny silnik w trasie, bez strachu że korbę bokiem wypluje, że coś odleci lub coś pęknie itd.
przyrost do 150km jakiś duży nie jest ale na pewno wyjdą jakieś kwiatki, bedzie trzeba wymienić coś więcej niż było zakładane i zakładany budżet można wsadzić między bajki. idąc w N/A bez dłubania w silniku przyrost niemal 40KM w zakładajmy 1.8 jest dość ciężki i na pewno kosztowny, gdyby było to 4.0 V8 to samym programem i jakimś luźniejszym wydechem byś tyle dołożył. turbo czy kompresor to już grubsza rzeźba, rozbieranie i przygotowanie silnika itd. jak masz czas i chcesz mieć pssst pssst przy odpuszczaniu gazu to grzeb w tym co masz, jak chcesz mieć więcej mocy i spokój to swap na coś w rodzaju ABF /VR6. wszystkie były seryjnie w mk3 więc kupujesz tylko potrzebne podzespoły jak łapy itd i wrzucasz
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.