1.9 tdi 90km AGR chiptuning i wymiana czesci czy jest sens

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

1.9 tdi 90km AGR chiptuning i wymiana czesci czy jest sens

Postprzez zielony19 » 26 lip 2011, o 19:24

witam!


mam od jakis 2 miesiecy trojeczke w ktorej jest silnik 1.9tdi 90km AGR i chcalbym jej wgrac nowa mape i zastanawiam sie czy jest sens przed wgraniem nowej mapy np.wymiana wtryskow od silnika 110km albo turbosprezarki 110km(chodzi mi o to czy jest sens wymiany tylko jednej czesci) czy bedzie jakas roznica w osiagnieciu wiekszej mocy dzieki temu..czy trzeba wymenic odrazu wszystko(wieksze wtryski,wieksza turbosprezarka,nowy komputer od 110km i wtedy dopiero chipowac)....wiem ze normalnie po samym zchipowanu mozna na tym silniku osiagnac do 120km a chcialbym troszke wiecej.....
zielony19
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 26 lip 2011, o 18:36
Lokalizacja: Poznań

1.9 tdi 90km AGR chiptuning i wymiana czesci czy jest sens

 

Postprzez leopard » 27 lip 2011, o 01:47

mozesz robic etapami ... krok po kroku do celu ;)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez zielony19 » 28 lip 2011, o 21:46

ale czy jak np. wymienie wtryski na wieksze a komputer nie zostanie przeprogramowany to czy wogole da to cos...??albo czy dam wieksza turbine..?bo mi sie wydaje ze nie wazne co bym wymienil to i tak komputer bedzie dawac taka sama dawke paliwa i powietrza....albo czy jak wymienie np tylko wtryski i go zchipuje to czy osiagne cos wiecej niz te 120km..a pozniej za jakis czas dokupic turbo,inttercooler i komputer od np 110km i znow go zchipowac....???bo z tego co wiem to pompa od 90km da rade uciagnac do 150km wiec bym jej wogole nie wymienial...
zielony19
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 26 lip 2011, o 18:36
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Bradley » 29 lip 2011, o 22:40

zielony19, jak wtryski wymienisz na wieksze np 216 to poczujesz roznice. Jak wymieniesz turbine to sadze, ze na VNT a wtedy cala instalacja, gruszka, zaworek, itd. + przeprogramowanie komputera na sterowanie VNT. Skoro masz AGRa to steruje tym komputer od AGRa jak sadze, wiec jest to z gofra4 i podobnych a takie komputery mozesz flashowac po kablu, nie trzeba proc komputera z podszybia.
Jesli chcesz z tego ~140-150KM to zmien wtryski na wieksze, turbo od 110tki i program. Jesli celujesz wyzej to i turbina musi byc wieksza i do tego dochodzi FMIC, itd. itd...
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice


- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości