1Z+wtryski ASV+soft

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

1Z+wtryski ASV+soft

Postprzez rolnik » 13 wrz 2009, o 18:41

Witam.
Chciałbym się przywitać. Jestem nowy na forum, chociaż od dłuższego czasu jestem pilnym obserwatorem ;) Nie jestem początkujący z marką VW, ale mam parę pytań do Was.
Chciałbym podkręcić trochę swojego 1Z'ta i uzyskać ok. 280-300Nm i 120-125KM. Mam już zamówiony komplet wtrysków z ASV i będe wybierać się na program..ale o co chce zapytać.
Jak wygląda sprawa z wytrzymałością sprzęgła??Ile Nm może ono przenieść?Martwie się tym,że może się ono ślizgać przy 300Nm.
Z góry dzięki za pomoc.Pozdro
rolnik
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 13 wrz 2009, o 18:25
Lokalizacja: Knurów

1Z+wtryski ASV+soft

 

Postprzez SotoM » 14 wrz 2009, o 00:08

rolnik napisał(a):Jak wygląda sprawa z wytrzymałością sprzęgła??
kwestia czasu na naukę dobrego operowania sprzegłem co by w dupe nie dostawało... ja jeździłem na programie gdzie miałem 324Nm...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez rolnik » 14 wrz 2009, o 11:08

kwestia czasu na naukę dobrego operowania sprzegłem

SotoM, mógłbys to wyjaśnić?Wiem,że na turbinie WG bardzo ciężko uzyskać płaski brzebieg momentu obrotowego,chciałbym mieć max przy ok.2200-2300rpm. Słyszałem,że szybko można zajechać sprzęgło, gdy ciągnie się silnik z dołu.
rolnik
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 13 wrz 2009, o 18:25
Lokalizacja: Knurów

Postprzez Bradley » 14 wrz 2009, o 13:17

Mam 288 i jak do tej pory sprzeglo uslizgnelo mi sie 3razy bo dalem pelnego buta przy 1500 a bylo pod gorke (chcialem zrobic log na 4tym biegu). Sprzeglo od nowosci raczej nie wymieniane wiec 260kkm. Sprzeglo w 1Z jest pancerne, takie samo jak w G60.
Na WG plasko nie bedzie.
Jezdzij jak jezdziles i sie nic nie martw ;)
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez SotoM » 14 wrz 2009, o 13:23

żeby sprzęgło nie dostawało w tyłek trzeba szybko wciskać i puszczać sprżegło w trakcie zmian biegów i przy ruszaniu - nie ruszcać z gazem powoli spuszczajac sprzęgło tylko bez gazu puszczasz sprzęgło auto sie zaczyna ruszać to juz wtedy gaz i szybkie spuszczenie...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez e2 » 14 wrz 2009, o 13:28

a ja przy okazji podziękuję za te rady odnośnie sprzęgła bo ostatnio mierzę się by dodać pierwszy plusik do 1z :)
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez rolnik » 17 wrz 2009, o 12:56

mam jeszcze kilka pytań odnośnie samego oprogramowania.
1)mam znajomego co ma Golf'a IV 90KM AGR (98r.) po chiptuningu i teraz ma mniej-więcej coś około 115KM i 260Nm. Czy istnieje możliwość przegrania jego pamięci (EEPROM) i wgranie jej do mojego sterownika(oczywiście na nową kość). Obaj mamy sterowniki 16bit. :luka:
2)w internecie (allegro) jest możliwośc kupienia kości ze standardowym programem do 1Z,AHU. Jest to koszt. ok.200-300zł. Zastanawiam się nad możliwością kupienia kości i przegrania jej na inna i odesłanie jej do sprzedawcy(moge odstapic bez podania przyczyny do 10dni) :-D .Czy w pamięciu będą ślady kopiowania?? :-P
Gdzie i za ile moge dokonać takich rozwiązań(1 lub 2). Czy np. serwisy RTV podejmą się takich rzeczy??
rolnik
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 13 wrz 2009, o 18:25
Lokalizacja: Knurów

Postprzez Bradley » 17 wrz 2009, o 17:05

Da sie, ale popelniasz grzech ciezki i bedziesz sie musial wyspowiadac :devil:
Druga sprawa, samochow nie rowny samochodowi. Drobne korekty i tak by sie przydaly.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez leopard » 17 wrz 2009, o 22:42

Bradley napisał(a):Da sie, ale popelniasz grzech ciezki

no cóż - ciekawy jestem jak ty z AGR'a chcesz zrobic 1Z'ta - mapy to nie wszystko ... nie zapominaj o tym

poza tym - lubię takich kombinatorów - skończy się tak że ster wyląduje u kogoś (normalnego) na stole - a ten skasuje pana razy 2 ... chytry 2 razy traci :wstyd:
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez SotoM » 17 wrz 2009, o 22:59

rolnik, kombinujesz jak koń pod górę... jak narazie to idziesz w strone stworzenia sobie problemów z silnikiem... spotkałem juz tyle ludzie którzy tak kombinowali i wychodzili na tym jak zabłocki na mydle... chcesz robic to zrób normalnie, porzadnie jak nalezy... połóz kase na stół i sie baw a jak zydzisz to oszczędź zycie silnikowi i trulaj sie jak się turlasz...poważnie ci mówie... ale decyzja należy do ciebie...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez rolnik » 18 wrz 2009, o 10:51

jak narazie to idziesz w strone stworzenia sobie problemów z silnikiem

Oczywiście wgranie "gotowca" wiąże się z ryzykiem. Po wgraniu kości przeprowadził bym diagnoze VAG'iem, jak wygląda sprawa z ciśnieniem doładowania, dawkami paliwa, dynamicznym kątem wtrysku itd-mam w tym doświadczenie i wiem jak powinny wyglądać "odpowiednio" napisane programy. Dodatkowo można sprawdzić przebieg momentu i mocy takimi programami jak Kpower i EasyDiag-dają jakiś pogląd na sprawę. Jeśli coś byłoby nie tak, wiadome jest,że wyrzuciłbym to z auta.
rolnik
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 13 wrz 2009, o 18:25
Lokalizacja: Knurów

Postprzez leopard » 18 wrz 2009, o 13:19

rolnik napisał(a):mam w tym doświadczenie i wiem jak powinny wyglądać "odpowiednio" napisane programy


przede wszystkim określ jaki masz sterownik z jakim softem i na co chcesz zamienić - będzie łatwiej gdybać w temacie ...
na razie wiemy że potrafisz (chyba) posługiwać się vag'iem
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Następna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

cron