2.8 vr6

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

2.8 vr6

Postprzez icam87 » 1 wrz 2008, o 17:55

witam... zna sie tu ktos na doladowaniu?? chce zalozyc turbo do mojego vr6 ale nie wiem od czego zaczac... jakie podzespoly?? dodam ze chce wszystko sam zrobic... prosze o porady
icam87
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 31 sie 2008, o 16:47
Lokalizacja: Łęczyca

2.8 vr6

 

Postprzez PiJey88 » 1 wrz 2008, o 18:29

icam87, jak nie masz pojęcia na ten temat, to nie zrobisz tego sam ;-)
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez icam87 » 1 wrz 2008, o 18:35

PiJey88 napisał(a):icam87, jak nie masz pojęcia na ten temat, to nie zrobisz tego sam ;-)


wszystko da sie zrobić.... chodzi mi glownie o kosztorys... jestem ograniczony 23 tys. zl
icam87
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 31 sie 2008, o 16:47
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Imper » 1 wrz 2008, o 18:48

no to powinna Ci styknac w zupelnosci taka kwota... jak zrobisz to to zrob to dobrze a nie montujac jakiegos zwyklego turbo kita za 8 tysiecy zwiekszajacego moc do anwet 400km tylko ze bedziesz sie cieszyl taka moca do nastepnego skrzyzowania 8-) czeka Cie sporo pracy zeby sie cieszyc vrka w turbo przez dluzszy okres... napewno takie rzeczy jak sprzeglo ,skrzynia biegow itp musza zostac zmienione bo seryjne czesci nie wytrzymaja takich obciazen... zapewne zmiana ukladu hamulcowego takze Cie nie ominie bo nie wiem czy wydola te z serii... jest pare osob na forum ktore posiadaja uturbionego golfa mysle ze z nimi powinienes sie kontaktowac np uzytkownik Kenaj napisz do niego na pw... pozdro :)
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez icam87 » 1 wrz 2008, o 18:52

no wielkie dzieki... punkcik polecial.... jak narazie mysle o silniku.... bo mam w standardzie tylko 170 km z malym chaczykiem..... a interesuje mnie moze jakies 300-350
myslalem nad "NOS"
icam87
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 31 sie 2008, o 16:47
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez PiJey88 » 1 wrz 2008, o 19:06

icam87 napisał(a):myslalem nad "NOS"

skup się nad turbo
pozatym od jakiejs mocy trzeba juz zakuwać pewne elementy, ale to niech się wypowiedzą spece ;-)
samo turbo z dolotami, intercoolerem nie wyjdzie dużo, zalezy oczywiście jakie turbo cie interesuje, trzeba auto zestroić itd, kupa roboty, raczej sporo czasu to potrwa, więc musisz się liczyć ze auto troche postoi w garazu
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez icam87 » 3 wrz 2008, o 21:08

juz znalazlem calkiem niezle turbo.... a dla wyjasnienia autko ma zrobiona kapitalke.... i raczej nie chce nic zmieniac....
pozdrawiam
icam87
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 31 sie 2008, o 16:47
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez mietek » 1 lis 2008, o 21:43

niewkladaj w auto niepotzebnie kasy do zwyklego vr6 niewarto lepiej kupic za taka kaske porzadny silnik ja w swoj wladowalem kase a teraz za te same pieniadze dostal bym niezly silnik z 400 kucami ciec sie zastanow nadtym
mietek
Badacz tematu
 
Posty: 166
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 13:31
Lokalizacja: oldenburg

Postprzez piotr.fitowski » 4 sty 2009, o 18:53

icam87, skomplikowana modyfikacja począwszy od poważnej ingerencji w blok silnika poprzez zakucie zestrojenie pica przygotowanie wszystkiego od podstaw wymiana hydroszklanek wałków i samej glowicy nie mowiac juz o wydechu zeswtrojeniu wtryskiwaczach i innych rzeczach jak nie masz doswiadczenia to nie ruszaj :-P lepiej kup r36 i zrób swapa :-P
piotr.fitowski
 

Postprzez leopard » 4 sty 2009, o 23:42

icam87 napisał(a):a interesuje mnie moze jakies 300-350


jeśli to ośka - nie ma sensu ... (brak trakcji)

szukaj syncro i tam ładuj V'ra z turbulum (buda suncro jest inna - ma tunel na wał)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez PashkaGT » 5 sty 2009, o 00:50

jeszcze w sierpniu chcialem zalozyc turbo do eclipse 2.4 2004r jezdzilem dzwonilem kombinowalem i kilku magikow zajmujacym sie tym odradzalo bo jak masz turbo zakladane przez siebie to zawsze moze tobie cos poleciec i golfik bedzie stal w garazu wiec lepiej zmien bryke polecam impreze nawet wrx zmienisz chip wlozysz turbo od sti i masz 300 KM no i ten naped na 4 pazury albo stara eclipse badz celice z fabrycznymi turbo pozdr
PashkaGT
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 5 sty 2009, o 00:01
Lokalizacja: Łódź

Postprzez strzeliniasty » 7 sty 2009, o 22:08

moze mnie wysmiejecie ale jakbym mial pakowac w samochod 23tys to wolalbym kupic cos i tylko upiekszyc tutaj podaje przyklad wprawdzie mk2 ale 1.8 300KM za 18tys a za reszte autko pomalowac na ciemny kolor ladna felga swiatelka noi bylaby igielka http://allegro.pl/item516598890_vw_golf ... turbo.html
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Następna strona

- - - www.tlenowyzakatek.pl/tlenoterapia-hiperbaryczna/



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości