90km-130km i chip na 150

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez golfer_1984 » 4 wrz 2011, o 20:36

golfer_1984
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 4 paź 2008, o 16:47
Lokalizacja: Podkarpacie

 

Postprzez Bradley » 5 wrz 2011, o 20:09

Chcesz 130 to wystarcza 216tki i program. I nic wiecej.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez michail55 » 5 wrz 2011, o 21:37

ee to super raptem 2000zl hehe jeszcze chce dolozyc kolektor wydechowy dla ladniejszego brzmienia
michail55
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 4 sie 2011, o 18:30
Lokalizacja: Kraków

Postprzez golfer_1984 » 6 wrz 2011, o 11:25

michail55 napisał(a):ee to super raptem 2000zl hehe jeszcze chce dolozyc kolektor wydechowy dla ladniejszego brzmienia



kolektor i ładne brzmienie?? pieniądze w błoto :lol:
golfer_1984
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 4 paź 2008, o 16:47
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez michail55 » 6 wrz 2011, o 13:59

to co zrobic na dobre brzmienie kolektor plus srodkowy i koncowy tlumik i juz ladnie brzmi hmmm nie mam racji :padam:
michail55
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 4 sie 2011, o 18:30
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Procent » 6 wrz 2011, o 23:53

to tdi...
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SotoM » 11 wrz 2011, o 14:52

:lol: :lol: :lol: :lol: rajdowcy tuningowcy :lol: :lol: :lol: :lol: na początek do biblioteki po książki opisujące budowę turbodoładowanego silnika wysokoprężnego ... panowie wy tu takie herezje wypisujecie ze mózg staje... mieszanina modyfikacji silnika wolnossącego z wysokoprężnym...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez mandaryn882 » 25 wrz 2011, o 14:12

uzbieraj na wtryski 230 sa niewiele droższe od 216 a na przyszłość będzie lepiej. Zrób soft ok 120-130 powinno być.Z czasem kupisz turbo BRD zrobisz FMIC zmienisz sprzęgło na vr6 i bedziesz sie cieszył ponad 180 PS :super:
mandaryn882
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 24 wrz 2011, o 22:01
Lokalizacja: Oława/Wrocław

Postprzez AdiK__ » 26 wrz 2011, o 18:26

Panowie a czy seryjna pompa od 1Z przebije 0.216? Bo słyszałem że może być problem..
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Bradley » 26 wrz 2011, o 18:56

AdiK__, ????
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Tomuś » 26 wrz 2011, o 19:04

AdiK__ napisał(a):Panowie a czy seryjna pompa od 1Z przebije 0.216? Bo słyszałem że może być problem..


0.216 plus soft spokojnie twoja stara pompa obsłuży choć może skrócić jej żywot zwłaszcza jeśli nie jest już w najlepszej kondycji. Przy samych 0.216 nić się dla niej nie zmieni oprócz kata wtrysku który będziesz musiał ustawić. Natomiast jeśli celujesz w 150 KM to odrazy kup wydajniejszą pompę ;-)
Avatar użytkownika
Tomuś
Badacz tematu
 
Posty: 207
Dołączył(a): 31 sie 2008, o 16:38
Lokalizacja: Jastrzębia

Postprzez AdiK__ » 26 wrz 2011, o 21:19

Bradley, niepotrzebny spam. Wiem że dane wtryski otwierają się przy określonej liczbie barów i nie każda pompa jest w stanie je przebić.

Tomuś, nie celuje w 150 zapytałem tak z ciekawości ;) a co do pompy to jest w świetnej kondycji :)
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron