90km-130km i chip na 150

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez Bradley » 26 wrz 2011, o 22:00

Fajnie, tylko kazde wtryskiwacze czy to seryjne 185 czy to 260tki maja cisnienie zasadnicze na 300bar a pilotujace 190 lub 220(np. ASV) wiec zadaj sobie pytanie czy pompa da rade czy nie :)
Jedyny problem to malutki tlokorozdzielacz ktory przy wyzszych mocach po prostu nie daje rady dawkowac tak duzej ilosci paliwa.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

 

Postprzez bioly21 » 6 lut 2013, o 22:18

w 1z powyzej 130 koni to juz sa koszty nie male
do 130koni wystarczy wtryski "216" komp 16 bit i jakis wirus i bez problemu osiagasz ta moc bez zbednego obciazenia silnika , zawsze mozna wymienic do tego turbo pompe tylko po co
Avatar użytkownika
bioly21
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 15:22
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości