A co sądzicie o tym???

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez DomiNICK » 27 sty 2008, o 11:22

heh, skoro to takie cudo, spalanie mniej, mocy więcej, to czemu nie montują tego fabrycznie :?: :?: :-|
DomiNICK
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 25 sty 2008, o 13:55
Lokalizacja: Zamość

 

Postprzez stingeros » 27 sty 2008, o 11:35

DomiNICK napisał(a):heh, skoro to takie cudo, spalanie mniej, mocy więcej, to czemu nie montują tego fabrycznie :?: :?: :-|


to jest tak samo jak pamietna "turbinka kowalskiego" do malucha czy fiata125p...rzecz super a nie mogla wejsc w fabryczne bo to by byla katastrofa producenta samochodow :)
*****************************
VW GOLF MK3 by STINGER
Avatar użytkownika
stingeros
Members
 
Posty: 532
Dołączył(a): 9 wrz 2007, o 12:53
Lokalizacja: Oświęcim

Postprzez opolanin » 27 sty 2008, o 21:52

turbinka kowalskiego miala inne zadanie a magnetyzery i inne tego typu wynalazki sa by uszlachetniac paliwo w cudzyslowiu a turbinka to taki maly wiatraczek prosto mowiac
opolanin
 

Postprzez stingeros » 28 sty 2008, o 02:03

turbinke stosowano do paliwa...ten wiatraczek to dzisiejszy full injection :lol: ... popychalo to benzynke i mialo wtryska od razu i autkiem wogole nie szarpalo i niezle sie zbiaral:) p.s. po 5000km do wyrzucenia bylo to cudenko juz ;/
*****************************
VW GOLF MK3 by STINGER
Avatar użytkownika
stingeros
Members
 
Posty: 532
Dołączył(a): 9 wrz 2007, o 12:53
Lokalizacja: Oświęcim

Postprzez opolanin » 28 sty 2008, o 10:03

stingeros a widzisz nawet nie wiedzialem ze wytrzymywalo 5 tys
opolanin
 

Postprzez stingeros » 28 sty 2008, o 12:44

opolanin, a rozne byly wynalazki :)..kiedys bylo glosno o gosciu ale nie wiem jak sie nazywal moze to ten sam ;-) co wymyslil zderzak do auta co przy 40km/h wogole sie nie odksztalcal tylko auto odbijalo sie od przeszkody jak pilka hehe...i wszystko potwierdzone przy wielu ludziach i nagrane:)...ale niestety tez to nie moglo wejsc bo wiadomo kasa...upadly by dotychczasowe firmy.
*****************************
VW GOLF MK3 by STINGER
Avatar użytkownika
stingeros
Members
 
Posty: 532
Dołączył(a): 9 wrz 2007, o 12:53
Lokalizacja: Oświęcim

Postprzez Imper » 28 sty 2008, o 16:00

tak to ejst w dzisiejszym komercyjnym swiecie... najprostszym prztkaldem sa silniki na wodor ktore nie maja prawa wejsc jeszcze w zycie;/ wstyzymywane projekty przez wielkie koncerny paliwowe ktore stracilby na tym miliardy jak nie tryliardy zielonych papierkow hehe
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

magnetyzery

Postprzez fneo » 20 kwi 2008, o 19:01

Jężdżę na magnetyzerach jakieś 8 lat.i ze swojego doświadczenia moge powiedżieć,że nie można spodziewać sie jakiś niesamowitych 12-20% spadku spalania, tak jak reklamują ich producenci.Natomiast w poprzednim aucie,jak i w moim VW MK3 GTI 2E zauważyłem ,ze silnik jest bardziej elastyczny i nie osadza się nagar na świecach.Spalanie jest uzależnione od tego z jaką pr.jadę.Np.przy 120 w dwie osoby pali mi 7,2l.No i jest idealna czystość spalin,ba nawet lepsza.Polecam wszystkim ,którzy mają wycięty katalizator.Na 100% z magnetyzerami przejdzie badanie.Sprawdziłem to w poprzednim aucie.Jak coś to odpowiem na każde pytanie.Pozdro. :-)
Avatar użytkownika
fneo
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 31 mar 2008, o 09:08
Lokalizacja: mazury

Postprzez Mayk » 26 kwi 2008, o 16:42

Współczesne silniki spalinowe, wyposażone są w elektronicznie sterowane układy wtrysku paliwa posiadające szereg czujników pomagających kontrolować proces spalania mieszanki. W takich silnikach spalaniu zupełnemu ulega ponad 99% masy dostarczonego paliwa. Pod względem sprawności procesu spalania nowoczesne silniki są więc bliskie ideałowi.

Stosowanie w takich silnikach dodatkowych urządzeń mogących poprawić jakość spalania mieszanki, nie ma możliwości przynieść znaczących rezultatów ponieważ ilość paliwa spalana w procesie niezupełnym jest znikoma.

Obecnie obowiązujące normy emisji spalin ściśle regulują dozwoloną ilość produktów spalania niezupełnego i produkowanie urządzeń wyposażonych w silniki spalinowe w których jest większy udział spalania niezupełnego nie jest dozwolony.
:lol:
Avatar użytkownika
Mayk
Badacz tematu
 
Posty: 166
Dołączył(a): 8 lis 2007, o 10:05
Lokalizacja: 64-100 Leszno

Postprzez fneo » 26 kwi 2008, o 22:34

No nie wiem czy aż takie ilości ulegają spalaniu.Natomiast wiem od strony praktycznej,że w moim poprzednim aucie mierzyłem czystość spalin przed wycięciem katalizatora i powiem,że utrzymał sie w dolnej granicy normy.Natomiast po założeniu magnetyzerów była juz górna granica.Aż diagnostyk był zdziwiony.Na dodatek silnik brał troche olej.Zanim wg.zastosowałem magnetyzery dużo czytałem i rozmawiałem z różnymi ludżmi.Rajdowcy też jeżdżą na nich na treningach a potem zdejmują.Jak jest pełna polaryzacja.Pytałem kilku.Ja mam opcje podwójną.Czyli na dopływie i na powrocie paliwa.Również na filtrze powietrza.Chętne z Toba podyskutuję dalej>pozdrawiam. :lol:
Avatar użytkownika
fneo
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 31 mar 2008, o 09:08
Lokalizacja: mazury

Postprzez Mayk » 27 kwi 2008, o 16:41

Proszę nie mieszać samochodów sportowych z cywilnymi.W sporcie liczą się tysięczne sekundy i taki zestaw magów może coś dać ale w naszych autach? no chyba lepsze samopoczucie posiadania magnetyzerów bo zysk faktycznie będzie wizualny pod maską naszego auta.A jeśli to jest takie super to dlaczego nie montuje sie tego fabrycznie? ;-)
Avatar użytkownika
Mayk
Badacz tematu
 
Posty: 166
Dołączył(a): 8 lis 2007, o 10:05
Lokalizacja: 64-100 Leszno

Postprzez opolanin » 30 kwi 2008, o 23:49

Mayk, bo to dziadostwo jest mialem i nic nie dawalo
opolanin
 

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości