z tego co się orientuje to turbo z 1z jest sterowane nadciśnieniem z zaworka n75 czyli nie będzie chodziło to w TD bo nie ma tego czym sterować choć turba VNT można zadaptować do TD tylko że mi nie chciało się o tym czytać
A teraz co wiem na pewno. Turbo Garrett T3 wymaga lekkich przeróbek najtrudniejszą jest dorobienie spływu. Może to głupie ale przy spawaniu pamiętaj by nie spawać przy złączu elastycznym takim metalowym wężyku przy spawaniu stopi się guma wewnątrz i trzeba kombinować inaczej ja niestety tak zrobiłem
można też dać ori spływ z tej turbinki tyle że bedziesz musiał dorwać miskę olejową z golfa II i zaślepić ori otwór w TD najlepiej starą śrubą z nawalonym silikonem
dodatkowo będziesz musiał trochę przyszlifować kolektor ssący bo jest wystające ucho od strony wlotu i trzeba je uciąć inaczej turba nie przykręcisz. jeżeli masz downpipe czyli kolanko z turba takie dziwnie owalne to musisz załatwić takie z kwadratowym wylotem i przyszlifować na wymiar uszczelki od strony dolnej inaczej też nie wejdzie rura bo w tym turbo jest na styk tak to jeszcze wąż gumowy z filtra musi być większy ja mam od golfa II ori ale niby od KKK też pasuje tylko nie wiem czy K14 czy K24 bynajmniej w mojej rurze musiałem zaślepić 1 otwór od odmy bo w II są 2 a w III jeden. dodatkowo przydało by się lekko podkręcić dawkę dla tego smoka
dodatkowo przewód wys. ciśnienia musisz trochę nagiąć pod turbo T3 bo idzie trochę bardziej w tył z racji swoich gabatytów ale to żaden problem tak więc najważniejszą rzeczą to dorwać turbo w dobrym stanie bo ja trafiłem na słaby egzemplarz i robie regenerację za 600 PLN