jest więcej 219/444 ...ciągle z zapasem paliwa

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Re: jest więcej 219/444 ...ciągle z zapasem paliwa

Postprzez sagon » 29 maja 2016, o 12:20

Warto,bo tłok z 982/983/988(są takie same) jest mocniejszy od tego z pompy 107j.Sam nastawnik 253 też jest lepszy,jedynie fala de 143 zasługuje na pozostawienie.
Zmień też krzyżak i podsadzenie,bo zarówno jedno,jak i drugie w pompie 107j jest grube,tym samym tracisz na dawce.
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,11tka,wtryski 0.230,bv43/43a,fmic,przedłużona skrzynia,przód 288/25,tył 256/22.
Avatar użytkownika
sagon
Czytacz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 1 maja 2009, o 15:28
Lokalizacja: świętokrzyskie-TKN

Re: jest więcej 219/444 ...ciągle z zapasem paliwa

 

Re: jest więcej 219/444 ...ciągle z zapasem paliwa

Postprzez krzyś » 29 maja 2016, o 12:33

Raczej założę sam tłok ,a resztę zostawię bo tak nie będę miał porównania co do samej sekcji 107j i 983. Po czym wywnioskowałeś że tłok reni jest lepszy? I jeszcze takie pytanko co do wstępnej, czy wszystkie vpki mają taką samą czy były różnice w jej wydajności.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: jest więcej 219/444 ...ciągle z zapasem paliwa

Postprzez sagon » 29 maja 2016, o 13:17

Pompki łopatkowe we wszystkich pompach ve są takie same.
Co się tyczy wyższości tłoków od renatek nad tymi ze 107,to ten drugi już na etapie konstrukcji został wykastrowany a to dlatego,że musiał współpracować z bardzo małymi dyszami rozpylaczy.Nie mógł być więc zbyt mocny,bo dawka paliwa podpierała by wtryski.

Tłok od 107j posiada dodatkową stabilizację wzdłużną,a więc kolejną przestrzeń,którą trzeba wypełnić paliwem a więc z automatu mniej go pchnie na wtryski.Ma też szerszą obsadę pierścienia dokładnie 13mm podczas,gdy pozostałe łącznie z tymi od renatek tylko 12mm.
Dodatkowy 1mm też skutkuje większym wypełnieniem,więc też przez to będzie mniej pchał na wtryski.
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,11tka,wtryski 0.230,bv43/43a,fmic,przedłużona skrzynia,przód 288/25,tył 256/22.
Avatar użytkownika
sagon
Czytacz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 1 maja 2009, o 15:28
Lokalizacja: świętokrzyskie-TKN

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości