AFN + program

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

AFN + program

Postprzez Piaggio » 9 paź 2011, o 23:07

Koledzy jakiś czas temu auto dostało nowy program niby wszystko ładnie pieknie ale turbina zaczela glosniej pracować gdy maksymalnie wciskałem gaz, dziś dośc mocno przegoniłem swoj rydwan i efekt byl taki ze turbina skończyła swój żywot, na starym ori programie na wskażniku pokazywalo mi 0,8-0,9 bara a jak probowalo nieco mocniej dmuchnąc szybo było zbijane, na nowej mapie(programie) zauważyłem ze pompuje 1,1-1,2 bara a czasami nawet dgy momentalnie wcisne gaz skoczy do 1,5 i odrazu spada do tych 1,1-1,2 i tu pytanie czy nie jest to za dużo? bo badz co badz wykończyło to moja turbine która wczesniej nie wykazywała zadnych niedomagań,
Pytanie drógie- czy pozostać przy Afn-owskiej (mam na zapasie droga wiec jutro napewno bedzie wsadzona) czy zbierac kaske i pojsc o krok dalej i zapodac mocniejsza? i jezeli zawita nowa mocniejsza czy ecu ponownie bedzie musialo byc strojone pod nowa turbine.
Pytnie trzecie- mam polskiego vaga 4.9 (od 2 dni więc jeszcze nie rozkminiem co i jak) ichcial bym nim sprawdzić ciśnienie jakie tloczy turbina- jak to zrobić i jakie wartości powinny byc prawidlowe?
- eh ale sie rozpisałem gdyby co kolwiek co tu napisalem bylo nie jasne prosze pisac postaram sie jasniej sformułować moje mysli, z gory rowniez dziekuje za wszelkie odpowiedzi.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

AFN + program

 

Postprzez Procent » 10 paź 2011, o 22:55

raczej trza od nowa stroić. przeca nowe serducho pompujące. każdy silnik jest inny.jeżeli chcesz mieć maksymalne korzyści to trzeba stroić, ale ja bym osobiście założył AFN-owską. Większa tyrbawa=większe ciśnienie+ większa dawka paliwa+większe wtryski, większe ciśnienie oczywiście na wtryskach+ pompa paliwowa 11. I wtedy czujesz różnicę konkret bo jest rozpruwacz wręcz
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez leopard » 10 paź 2011, o 23:38

szukaj turbulum od AWX/AVF ... wytrzyma 1.5bara - w twojej ori bezpieczne ciśnienie doładowania to 1.25 bara ... bez strojenia nowej turbiny się nie obejdzie (bedzie działać i bez - ale na pól gwizdka)

cisnienie doładowania sprawdzisz w 11 bloku pomiarowym ...

jesli chodzi o "krok dalej" - zacznij od turbo - pozniej pompa "11" - sprzeglo komplet 1mas+tarcza+docisk+lozysko oporowe - duzy cooler i na koncu wtryski/koncowki
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez szykak » 15 lis 2011, o 17:10

Ja w swoim AFN po zmianach map obecnie mam 140KM i 320Nm Jak na takie autko to bardzo dużo.
Tak jak kolega pisze powyżej, można zrobić modyfikacje. Problemem jest montaż turbo od AWX ponieważ trzeba zamontować razem z kolektorem od AWX w Mk3 brakuje troszkę mejsca w Audi już lepiej, wstryski 216 i przeróbka pompy wtryskowej, jak sie uda zrobić wszystko co wyżej opisane radził bym jeszcze zastanowić sie nad zmianą zawieszenia przedniego na jakieś z GTI założyć większe tarcze i jakieś klocki żeby można było tego potwora zatrzymać.
Taka mała sugestia.
szykak
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 7 lis 2007, o 19:22
Lokalizacja: Lubicz


- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości