AFN ...

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

AFN ...

Postprzez leopard » 21 paź 2009, o 22:38

trafił sie ostatnio wymagający klient z AFN'em pod maska ... wstawiliśmy nowe wtryski 216 - turbulum od AWX'a i ... koło zamahowe zaczęło ostro protestować - Nm nie da rady oszukać - nowe koło + sprzęgło kompletne w najblizszym czasie siądzie w aucie - najgorsze jest to że klient nie da sobie wytłumaczyc że taki Niuton to morderstwo dla 2masa - teraz panu zaczeła pompa 11 i cooler większy chodzic po głowie

pomiar robiony bez nadmuchu na IC

Obrazek [/i]
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

AFN ...

 

Postprzez Snejk18 » 21 paź 2009, o 22:47

hehe, wykres marzenie :D. A tak się przy okazji zapytam ( z góry sorki za Offtop), do jakich mniej więcej wartości mogę podnosić moc w moim 1Z, żeby seryjne koło zamachowe i sprzęgło (no i inne elementy przeniesienia napędu) to wytrzymały ?? A no i drugie pytanko, czy zakładanie większego intercoolera u mnie ma jakiś sens ?? Da to cokolwiek, czy to tylko strata czasu i kasy ??
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez leopard » 21 paź 2009, o 23:23

Snejk18 napisał(a):do jakich mniej więcej wartości mogę podnosić moc w moim 1Z


zależy czy na ori gratach czy masz zamiar ingerować w mechanikę silnika - do tego dochodzi zasadnicze pytanie - sterownik 16 czy 8 bit ??

Snejk18 napisał(a):czy zakładanie większego intercoolera u mnie ma jakiś sens

na pewno ma - obnizysz temperaturę w dolocie ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Snejk18 » 22 paź 2009, o 17:39

leopard napisał(a):zależy czy na ori gratach czy masz zamiar ingerować w mechanikę silnika


hehe, jak się bawić to się bawić, myślałem o wymianie wtrysków na 216-tki, wywaleniu kata (i być może końcowego tłumika :p), no i wrzuceniu większego IC-ka (dlatego się o niego pytałem) i dopiero wtedy wgraniu jakiegoś wirusa. Ale w tym pytaniu chodziło mi głównie o to, do jakich mocy (głównie chodzi mi o moment obrotowy) mogę jeździć na ori sprzęgle (i całej reszcie układu przeniesienia napędu)

leopard napisał(a):sterownik 16 czy 8 bit


golf rocznik 96 i sterownik w aluminiowej obudowie, więc chyba 16 bit :D

leopard napisał(a):na pewno ma - obnizysz temperaturę w dolocie ...


no też tak właśnie myślałem, ale ostatnio usłyszałem opinie, że w tak mało wyżyłowanych silnikach IC stanowi jedynie przeszkodę w dolocie... więc wolałem zapytać kogoś kto się zna :p
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk


- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości