Blow off do TDI 1Z

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Blow off do TDI 1Z

Postprzez Procent » 6 cze 2009, o 00:22

Co myślicie o montażu BOV-a do mojego TDI-ka 1Z?? Wydaje fantastyczny odgłos przy upuście powietrza. Opłaca się w ogóle takiego moda robić??
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Blow off do TDI 1Z

 

Postprzez leopard » 6 cze 2009, o 01:30

nie - w dizlu nie wskazane ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Procent » 6 cze 2009, o 01:59

leopard, nie chodzi mi o zastosowanie bo nie mam zwiększonego ciśnienia w turbo. Chodzi mi głownie o akustykę silnika. Dzisiaj widziałem Audi TT z bov-em i dosłownie miodzio
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Bradley » 6 cze 2009, o 11:10

Nawet jakbys mial cisnienie doladowania 2 bary to i tak nic to nie da w dieslu poza efektem akustycznym, ktory jest doskonale zagluszany przez klekot silnika.

http://www.youtube.com/watch?v=eXPI5unH ... re=related
sztuka dla sztuki.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Pascal » 18 lut 2010, o 01:14

Procent napisał(a):Co myślicie o montażu BOV-a do mojego TDI-ka 1Z?? Wydaje fantastyczny odgłos przy upuście powietrza. Opłaca się w ogóle takiego moda robić??


Daj sobie Tomku spokój z Blow Offem...to nie dla naszych dieslów...mówiłem Ci kiedyś że pożyczałem od kumpla Bova...załozyliśmy i tak jak mówi Bradley klekot wszystko zagłusza.Zainwestuj w coś innego ;-)
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez wislokstrzyzow » 23 sie 2010, o 21:59

Pascal, a jak podłączyłeś go ?
wislokstrzyzow
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 20 lip 2009, o 07:46
Lokalizacja: strzyżów

Postprzez Pascal » 25 sie 2010, o 16:17

Pascal, a jak podłączyłeś go ?


jak masz zawór EGR na kolektorze to zaślepiasz jego flanszę na kolektorze wydechowym a zostawiasz ujście z z zaworu na kolektrze dolotowym.
ustawiasz stycznik na pedale gazu tak aby się EGR otwierał tylko na całkowicie puszczonym pedale gazu.
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez wislokstrzyzow » 30 sie 2010, o 23:00

Pascal, a jak tego zaworu nie masz;/ ?
wislokstrzyzow
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 20 lip 2009, o 07:46
Lokalizacja: strzyżów

Postprzez Pascal » 31 sie 2010, o 00:39

Odpuść to sobie dobrze Ci to radzę...multum roboty ale polak potrafi jak wiadomo...W Audi 80 koleś montował coś takiego chciałem i ja spróbować...udało się ale kekot to klekot... :lol:
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE


- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

cron