Chip golf III 2.0 2E

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Chip golf III 2.0 2E

Postprzez hittin » 16 maja 2011, o 19:04

hittin
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 8 gru 2010, o 18:38
Lokalizacja: Lodz

Chip golf III 2.0 2E

 

Postprzez leopard » 20 maja 2011, o 01:39

bardzo optymistyczne przyrosty ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez K@mil » 20 maja 2011, o 12:44

ABF rozumiem jeszcze moze da rade cos z niego wydusić ale z 8v :) troszke smieszne 15km no i az 22Nm ...
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez pablomed » 20 maja 2011, o 18:42

kilka koni mocy moze przybyć czego sie nie poczuje, na pewno poczuje się wir w baku
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez hittin » 21 maja 2011, o 14:52

ech ......no coz zobaczy sie to dam znac o efektach:)
hittin
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 8 gru 2010, o 18:38
Lokalizacja: Lodz

Postprzez Kolar » 23 maja 2011, o 08:29

Po tej firmie są problemy z afr-em ... wielka sztuka zciągnąć wsady z sieci i zapakowac na e-proma i sprzedawac. Zerowe przyrosty i ryzyko utraty silnika :P
Kolar
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 5 maja 2011, o 20:25
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez Arcus89 » 29 maja 2011, o 20:32

ja mam abf i Ci powiem ze szkoda 200 zl. a na 2e szkoda nawet 300 zl. Moze mape zmieniaja lub cos daja ale watpie ... na allegro były tez jakies magnetyzery,czujniki temperatury itd. Chce miec wieksza moc daj ic lub lepszy silnik ... czasem ten "chip" moze narobic wiecej szkod niz sama jazda seryjna :lol: :lol: :lol: no chyba ze auto masz dla zyda i chcesz potestowac :-P :-P


ja szczeze nie polecam bo za 200 zl. to jakis bajer a chip tuning to w granicach 1000 zl. lub ic w granicach 2000... no i kompresor,turbina - efekt
Arcus89
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 17 sie 2010, o 21:10
Lokalizacja: rybnik/Wodzislaw sl.

Postprzez Kolar » 30 maja 2011, o 16:01

Ja bym rozorał głowice bo 2e ma strasznie skopane kanały ... :dobani:
Kolar
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 5 maja 2011, o 20:25
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez hittin » 30 maja 2011, o 17:28

dzieki za opinie chyba obrobie glowice miedzyinnymi a co myslicie o zeszlifowaniu przepustnicy?
hittin
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 8 gru 2010, o 18:38
Lokalizacja: Lodz

Postprzez Kolar » 1 cze 2011, o 19:29

Nie widziałem jej nigdy na oczy ale na 100 % da sie tam sporo zwojowac i poprawic. Jak juz bedziez robił z głowica to porting kanałów kolektora i głowicy obowiązkowo. Są spasowane w około 70%
Kolar
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 5 maja 2011, o 20:25
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez hittin » 1 cze 2011, o 19:51

Aha kumam dzinki za info ;-)
hittin
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 8 gru 2010, o 18:38
Lokalizacja: Lodz


- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości