chiptuning silnika 1.8

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez Imper » 27 sty 2009, o 00:53

WR, bo tutaj chodzi o zabawe i nauke... wiesz molgbym odrazu kupic vra i dac komus zeby za 700zl mi to wsadzil ale po co ? pokombinuje sobie ze swoim ABSem a jak juz to nie bedzie mialo sensu to zrobi sie krok dalej... ogolnie zalezy mi na tym zeby caly czas to wygladalo jak 1.8 a jezdzilo lepiej niz 2.0 8v hehe i szokowalo ludzi :hyhy: wujek imper cos wymysli bo lubi sie wyrozniac... jednoczesnie chce podkreslic ze kasa mnie ogranicza (biedny studencina ze sporym apetytem na konie mechaniczne hehe)

[ Dodano: 2009-01-26, 23:54 ]
albo jeszcze 3 koncepcja np dac cala glowice od golfa mkII 1.8 z ozaczeniem silnika PF mialy one 107km :)
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

 

Postprzez WR » 22 lut 2009, o 16:39

Imper, od razu inaczej to wygląda :-D nauka i zabawa o to tu chodzi :super: powodzenia i miłej zabawy dla Ciebie ;-) Pozdrawiam :cwaniak:
WR
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 27 gru 2008, o 17:25
Lokalizacja: Radom

Postprzez jarekddz » 3 mar 2009, o 20:25

podkręcajcie podkręcajcie, ale jak przyjdzie czas na sprzedaż autka, to nikt nie spojrzy na takie demony. Ludzie się oglądają tylko za seriami... takie moje zdanie :wstyd:
jarekddz
Members
 
Posty: 683
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 23:47
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez leopard » 6 mar 2009, o 19:23

jarekddz napisał(a):Ludzie się oglądają tylko za seriami

jak się gość taką podkręconą serią przejedzie - sam będzie chciał qpić :-P
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Imper » 8 mar 2009, o 17:05

dokładnie tak jak napisal Leopard :) a dwa to ja np nie chce podkrecac autra zeby je pozniej sprzedac z zyskiem tylko robie to tylko i wylacznie dla siebie a poza tym kto by nie chcial 1.8 ktory objezdza 2.0 GTI 8v :-P
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Dawid924 » 9 cze 2009, o 23:42

i tu sie zgodze sam bym chciał zeby moje 1.8 tak śmigało ;-)
Avatar użytkownika
Dawid924
Czytacz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 27 lis 2008, o 17:06
Lokalizacja: Września

Postprzez madoniek » 12 cze 2009, o 21:58

Imper, siemka ja tez lubie sie własnie w takie cuś bawić :)) a jakie masz onaczenie 1,8 ?? bo ja mam AAM ... jak znajdziesz jakieś rozwiązanie go podkręcić to pisaj :)) będe wdzięczny ;-)
Avatar użytkownika
madoniek
Czytacz
 
Posty: 147
Dołączył(a): 17 lut 2008, o 18:28
Lokalizacja: Święcany

Postprzez Imper » 13 cze 2009, o 19:49

madoniek, ja mam ABS powiem Ci ze jak tak patrze z perspektywy czasy i kalkulujac to np mojego nie oplaca sie podkrecac... silnik jest poskladany w brazylii wiec wiadomo jak z jego wytrzymaloscia. ogolnie zeby go podkrecic musilabys poddac portingowi cala glowice co nie jest takie latwe (chyba ze masz kogos kto Ci to zrobi za jakies grosze 200-300zl) pozniej mozna popracowac nad wydechem i dolotem (polerka kolektora plus stozek odgrodzony) moznaby jeszcze sie pobawic z walkiem rozrzadu ale jakby to przeliczyc wszystko to jednak bardziej sie oplaca przezucic silnik niestety :-/
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez madoniek » 13 cze 2009, o 22:26

Imper, niom własnie ;/ heh
Avatar użytkownika
madoniek
Czytacz
 
Posty: 147
Dołączył(a): 17 lut 2008, o 18:28
Lokalizacja: Święcany

Postprzez paulwroc » 15 cze 2009, o 16:33

ja mam zrobione to wszystko o czym przed chwila wspomniano. Dolot, glowica, wydech nie mam katalizatora tylko struminnice filtr stozkowy... Efekt jest jest szybszy ale jakiejs diametralnej roznicy nie ma na hamowni z katalizatorem co za tym idzie bez strumiennicy mialem 90,8 KM a teraz nie wiem lepiej wchodzi na obroty i pewnie troszke mu doszlo

takie rzeczy robi sie dla zabawy a nie zeby zrobic rajdowke ;P

pozdr
paulwroc
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 18 mar 2009, o 10:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez Kaoz » 18 cze 2009, o 15:43

Jedź na hamownię i daj znać jaki wynik :)
Moje Bordowe MK3
Projektory BBS on board.
Avatar użytkownika
Kaoz
Czytacz
 
Posty: 125
Dołączył(a): 1 wrz 2008, o 22:08
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Postprzez Admor » 6 wrz 2009, o 18:47

dla mnie montowanie filtra stożkowego to zbrodnia dla silnika bo nie sądzę żeby ktoś się pokusił o dobieranie pojemności dolotu na hamowni bo to troszkę kosztuje a w przypadku silnika abs nic nie daje a nawet pogarsza sprawę. Z absa się dużo nie wyciągnie. Można wywalić kata, dać ostry wałek i zmodyfikować mapę a nie dać "sportowy" filtr powietrza lub stożkowy i myśleć, że dodają 25 km, 10 punktów many i +2 do pancerza.
Avatar użytkownika
Admor
Czytacz
 
Posty: 120
Dołączył(a): 17 maja 2008, o 11:17
Lokalizacja: Chrzanów

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości