Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.
Moderator: Moderator
przez sebastianW » 9 gru 2009, o 01:41
Mam małe pytanko? Jak sprawdzić, czy jest prawidłowe ciśnienie doładowania turbo na vac-com?
-
sebastianW
- Czytacz
-
- Posty: 56
- Dołączył(a): 15 cze 2008, o 21:34
- Lokalizacja: Łódź
ciśnienie doładowania turbiny
-
-
przez rolnik » 9 gru 2009, o 11:00
blok pomiarowy 011 (Specifed i Actual MAP powinny być zbliżone wartościami,kolumny 2 i3),
logi dynamiczne powiedzą co i jak
-
rolnik
- Berbeć
-
- Posty: 7
- Dołączył(a): 13 wrz 2009, o 18:25
- Lokalizacja: Knurów
przez e2 » 9 gru 2009, o 11:27
no i powinno pokazywać wartości około 1800 +/- - wtedy masz 0.8 bara tak jak przewidział producent. Jak logujesz - wrzucasz 4-kę dość szybko (oczywiście nie z 800 obrotów
) i ciśniesz do około 4000rpm.
Moje mk3“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
-
e2
- Members
-
- Posty: 1545
- Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
- Lokalizacja: Gotenhafen
- Rocznik: 1995
- Silnik: 2000
- Paliwo: PB
- Nadwozie: 3-drzwiowe
przez Bradley » 9 gru 2009, o 11:42
Zacznijmy od tego jaki silnik
VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
-
Bradley
- Fanatyk
-
- Posty: 1120
- Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
przez sebastianW » 9 gru 2009, o 13:15
To jest chyba 1Z , auto z 96 r. z lipca:) końcówka sterownika na vag-com to BF
-
sebastianW
- Czytacz
-
- Posty: 56
- Dołączył(a): 15 cze 2008, o 21:34
- Lokalizacja: Łódź
przez leopard » 9 gru 2009, o 14:31
sebastianW napisał(a):końcówka sterownika na vag-com to BF
konstruktor załozył 0.9bara od 1700 do 2200 rpm - pozniej cisnienie systemetycznie spada do 0.6 bara na koncu obrotomierza ...
-
leopard
- Members
-
- Posty: 1461
- Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
- Lokalizacja: Szczecin
przez sebastianW » 10 gru 2009, o 22:59
Pomiar dokonany:) maxymalne cisnienie wahało sie w granicach 1840-1930 mbar. to jest chyba dobry wynik???
-
sebastianW
- Czytacz
-
- Posty: 56
- Dołączył(a): 15 cze 2008, o 21:34
- Lokalizacja: Łódź
przez leopard » 10 gru 2009, o 23:54
sebastianW napisał(a):to jest chyba dobry wynik???
tak jak założyła fabryka ...
-
leopard
- Members
-
- Posty: 1461
- Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
- Lokalizacja: Szczecin
-
-
-
Powrót do Turbo i chiptuning
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości