ciśnienie doładowania turbiny

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

ciśnienie doładowania turbiny

Postprzez sebastianW » 9 gru 2009, o 01:41

Mam małe pytanko? Jak sprawdzić, czy jest prawidłowe ciśnienie doładowania turbo na vac-com?
sebastianW
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 15 cze 2008, o 21:34
Lokalizacja: Łódź

ciśnienie doładowania turbiny

 

Postprzez rolnik » 9 gru 2009, o 11:00

blok pomiarowy 011 (Specifed i Actual MAP powinny być zbliżone wartościami,kolumny 2 i3),
logi dynamiczne powiedzą co i jak
rolnik
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 13 wrz 2009, o 18:25
Lokalizacja: Knurów

Postprzez e2 » 9 gru 2009, o 11:27

no i powinno pokazywać wartości około 1800 +/- - wtedy masz 0.8 bara tak jak przewidział producent. Jak logujesz - wrzucasz 4-kę dość szybko (oczywiście nie z 800 obrotów :P) i ciśniesz do około 4000rpm.
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Bradley » 9 gru 2009, o 11:42

Zacznijmy od tego jaki silnik :-D
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez sebastianW » 9 gru 2009, o 13:15

To jest chyba 1Z , auto z 96 r. z lipca:) końcówka sterownika na vag-com to BF
sebastianW
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 15 cze 2008, o 21:34
Lokalizacja: Łódź

Postprzez leopard » 9 gru 2009, o 14:31

sebastianW napisał(a):końcówka sterownika na vag-com to BF


konstruktor załozył 0.9bara od 1700 do 2200 rpm - pozniej cisnienie systemetycznie spada do 0.6 bara na koncu obrotomierza ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez sebastianW » 10 gru 2009, o 22:59

Pomiar dokonany:) maxymalne cisnienie wahało sie w granicach 1840-1930 mbar. to jest chyba dobry wynik???
sebastianW
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 15 cze 2008, o 21:34
Lokalizacja: Łódź

Postprzez leopard » 10 gru 2009, o 23:54

sebastianW napisał(a):to jest chyba dobry wynik???

tak jak założyła fabryka ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin


- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości