Ciśnienie turbo

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez Bradley » 23 cze 2009, o 18:18

Srednio kolo 1,1 do 1 przy koncu obrotow. A ograniczenie momentu jest ~43-42
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

 

Postprzez leopard » 23 cze 2009, o 19:39

Bradley napisał(a):A ograniczenie momentu jest ~43-42

toć to seria ... gdzie te twoje ++ przy turbinie grzebałeś ??
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Bradley » 23 cze 2009, o 20:26

W serii ograniczenie momentu jest 36-35mg/suw... ;)
A drugi + za wtryski :lol:
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez leopard » 23 cze 2009, o 22:17

Bradley napisał(a):W serii ograniczenie momentu jest 36-35mg

co nie zmienia faktu że i tak nie jest to nic nadzwyczajnego ... wklej wykres z hamowni
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez SotoM » 23 cze 2009, o 22:43

leopard napisał(a):ty - bo ci zrobie ori 0.9 bara i skończy się rumakowanie :cwaniak: :hyhy:
noo dooobraaa... GROZISZ mi... :?: :!: :lol:
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Procent » 23 cze 2009, o 22:57

Ja tam bym chciał troszkę większe ciśnienie. Tak z 1.3 bara, ale wtedy dla bezpieczeństwa wolałbym mieć Blow off. No i przy takim ciśnieniu było by go fajnie słychać. Tyle że u nas nie ma mi kto tego zrobić. Tunery typu Staszek ma w stodole V-techa i hamownię. Także wolę się na coś takiego nie łapać
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Bradley » 23 cze 2009, o 23:19

Procent napisał(a):ale wtedy dla bezpieczeństwa wolałbym mieć Blow off.

A co ma blow off do bezpieczenstwa? :> No i nie masz przepustnicy, ale to taki szczegol :P

leopard napisał(a):wklej wykres z hamowni


Obrazek
To bylo na ucinajacym przeplywomierzu.

Auto z takim samym setupem ale: wyczyszczonym dolocie/IC oraz pozbyciu sie katalizatora wyplulo dzien czy 2 wczesniej: 136KM/300Nm, wiec nie wiem czy to jest
leopard napisał(a):nic nadzwyczajnego
w starym 1Z gdzie pompa wtryskowa jest gorsza wydajnosciowo od AFNowskiej ;-)
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Procent » 24 cze 2009, o 00:30

No mi się wydawało że blow off nie służy tylko i wyłącznie do akustyki, ale i do "puszczania" nadmiaru zgromadzonego powietrza. Nie mam racji?? ZAWÓR UPUSTOWY... Tak to się w języku polskim nazywa, ale ok. Widocznie jeszcze za mało wiem
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez leopard » 24 cze 2009, o 09:10

Bradley napisał(a):w starym 1Z gdzie pompa wtryskowa jest gorsza wydajnosciowo od AFNowskiej

widziałeś te pompy wewnatrz ??
Bradley napisał(a):Auto z takim samym setupem ale: wyczyszczonym dolocie/IC oraz pozbyciu sie katalizatora wyplulo dzien czy 2 wczesniej: 136KM/300Nm

naciągane te twoje KM'y ... jeśli masz ustawione 43 mg na limiterze
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Bradley » 24 cze 2009, o 11:46

To 136 bylo w golfie. Po co wiecej na limiterze skoro wtryski zostaly zmienione na 216tki, ktora sa bardziej wydajne od seryjnych 184... Sa "2 numery wieksze." Sama zmiana wtryskow podniosla moc na seryjnym programie. Jak to mozliwe skoro limitery zostaly te same? :P

Kiedys bede musial spotkac sie z tym kolega od golfa i sprawdzic rzeczywistosc bo tez jest z B-B :-P
leopard napisał(a):widziałeś te pompy wewnatrz ??


Widziec nie widzialem ale widzialem wiele wykresow 1Z, ktore zawsze oscylowaly w granicach 130KM. Sam AFN po chipie i wtryskach seryjnych 205 ma lekko 140. Mozna oczywiscie mowic, ze to przez to ze ma inna turbine i lepszy flow gazow wylotowych. Ale jak wytlumaczysz, ze gosc z fmicem,216,programem, vnt, na 1z pompie mial ok 145KM a jak zmienil na AFNowska to skoczylo do 160.
Po wakacjach a moze wczesniej dowiem sie ile bedzie mialo vento (nie moje) z fmic+216+programem+awx turbo+awx kolektor ssacy. Obawiam sie, ze nie przekroczy 150KM ale jestem dobrej mysli :-)
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez leopard » 24 cze 2009, o 14:46

Bradley napisał(a):ale widzialem wiele wykresow 1Z

filozofujesz za bardzo ...

ogladnij pompy z AFN'a i 1Z'ta - co do wykresów - zawsze można co nieco wyretuszować - jeśli hamowałeś samodzielnie auto - będziesz wiedział o co chodzi
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Procent » 24 cze 2009, o 15:11

Leo. A jak jest z tym blow off-em?? Nic nie daje ochrony?? Oczywiście biorąc pod uwagę większe ciśnienie niż ori.
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

cron