Ciśnienie turbo

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez Bradley » 24 cze 2009, o 15:34

leopard, cyferki nie sa istotne ale cos tam mowia :P Vag pokazuje 9,6-9,8 do 100 w grupie 6.
Procent, od upuszczania nadmiaru cisnienia doladowania masz zawor wastegate w turbinie ze stala geometria a w vnt kierowniczki.
BOV w dieslu nie ma sensu bo w dieslu nie masz przepustnicy a w benzynowym po zamknieciu przepustnicy (zdjeciu nogi z pedalu gazu) powstaje nadmiar cisnienia i gdzies to sie musi podziac. Od tego jest zaworek dv.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

 

Postprzez leopard » 24 cze 2009, o 21:12

Bradley napisał(a):Vag pokazuje 9,6-9,8 do 100 w grupie 6

9.8 to miałem w passacie o jakieś 300 kg cięzszym :cwaniak:

BTW - na mokrym VAG lepiej pokazuje :padam:

robiłeś pomiar z "nowymi gratami" i ori programem ??
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Bradley » 24 cze 2009, o 21:19

112/237 po wtryskiwaczach. Nie zapominaj ze nie mam golfa a vento + dodatkowo zamontowane webasto i wygluszony matami bagaznik, drzwi, podloga.
Nie chcesz wierzyc w cyferki, nie musisz :) Passat b5 AFN 142/300 ulegl juz 2 razy w 2 pojedynkach. I nie pomoglo mu ograniczenie momentu 49-48 :luka:
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez SotoM » 24 cze 2009, o 23:12

ale sie nie pobijecie...?? :cwaniak: sory ze sie wtrące 288Nm to nie 300 ja pierdziele kolega ma zwykłego TD i problem a wy juz tu jedziecie jak by miał TDI i nie wiadomo co zrobionego....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Procent » 24 cze 2009, o 23:38

Racja Sotom
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez leopard » 25 cze 2009, o 00:37

Bradley napisał(a):ograniczenie momentu 49-48

ogranicznik to jeden z kilku parametrów które modyfikujesz - max wartość nic nie mówi o przebiegu momentu - to powinieneś wiedzieć

chcąc porównac programy - wystarczy zrobić logi - cyfry z VAG'a nie oszukują :luka:
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez piontas83 » 25 cze 2009, o 12:52

widze ze gadga sie rozkreciła na maxa tylko że nie w ta strone poszła co zadane pytanie !!! z całego postu dwie odpowiedzi sa na temat !! pozdrawiam !!
piontas83
Gaduła
 
Posty: 562
Dołączył(a): 14 maja 2009, o 16:03
Lokalizacja: VWierzchucino koło Pucka

Postprzez Procent » 25 cze 2009, o 14:13

0,8-0,9. Takie jest ori ciśnienie
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez leopard » 25 cze 2009, o 14:25

piontas83 napisał(a):tylko że nie w ta strone poszła co zadane pytanie

dostałeś odpowiedź już na samym poczatku tego wątku - czego jeszcze oczekujesz ??
pupe podetrzeć - wytrzeć nosek ??
:cwaniak:
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez piontas83 » 25 cze 2009, o 18:28

mysle ze ten ostatni post jest nie potrzebny !! :cisza:
piontas83
Gaduła
 
Posty: 562
Dołączył(a): 14 maja 2009, o 16:03
Lokalizacja: VWierzchucino koło Pucka

Postprzez leopard » 25 cze 2009, o 22:47

piontas83 napisał(a):mysle ze ten ostatni post jest nie potrzebny

myślę że za dużo myślisz ...

przeczytaj informacje które interesują cie - jeśli reszta mało cię obchodzi - olej temat ... nie marnuj pradu na nasze "czcze" (wg ciebie) gadanie - poszukaj sobie bardziej wartosciowych wątków

:ok:
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Procent » 25 cze 2009, o 22:51

leopard spokojniej. Widzisz że chłopak jest nowy więc wiesz... Niech się troszkę oswoi.
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości