Ciśnienie turbo

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez leopard » 26 cze 2009, o 01:26

Procent napisał(a):leopard spokojniej

jestem nadwyraz spokojny ... :cwaniak:

aqrat wymiana poglądów z bradleyem przynosi wiele korzyści - dla wszystkich ... w końcu to dział tuningowy
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

 

Postprzez piontas83 » 26 cze 2009, o 12:23

po co te nerwy LEOPARD !! czy ja napisałem ze te wszystkie posty sa beznadziejne ?? nie !! poprostu oczekiwałem wiecej informacji na mój temat !!
piontas83
Gaduła
 
Posty: 562
Dołączył(a): 14 maja 2009, o 16:03
Lokalizacja: VWierzchucino koło Pucka

Postprzez Procent » 26 cze 2009, o 16:11

No ja sobie też czytam wasze wypowiedzi. Ciekawe są. Wiedzy nigdy nie jest za mało. Pozdrawiam
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez XEDO » 23 lis 2011, o 21:04

witam wszystkich mam też takie małe pytanko mianowicie mam AAZ podłączyłem ostatnio manometr za pomącą trójnika w wężyk który idzie do LDA jestem lekko zaskoczony wskazaniami na drugim biegu przy ok 2,5 tys obrotów pokazuje ok. 1,2 bar przy dynamicznej jezdzie srednio pokazuje 1,5 bar przy prędkości ok 160km\h jest juz 2 bar pytanie czy wpiąć sie w inne miejsce czy może barometr jest uszkodzony bo moim zdaniem jest to troche nie realne
XEDO
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 23 lis 2011, o 20:25
Lokalizacja: GOSTYŃ

Postprzez leopard » 23 lis 2011, o 23:46

realne - kazda turbina pod obciazeniem ma chwilowego overboosta - im mniej precyzyjne wysterowanie ogranicznika doladowania tym wiekszy overboost ...
wez tez pod uwage blad pomiaru (jakosc urzadzenia)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez GrZeChU91 » 23 lis 2011, o 23:47

U mnie przy rozpedzaniu sie do 4 biegu 1.3 bar ale juz na 5 biegu 0,9
Avatar użytkownika
GrZeChU91
Members
 
Posty: 919
Dołączył(a): 24 lip 2011, o 22:02
Lokalizacja: Gniezno

Postprzez XEDO » 27 lis 2011, o 18:47

ogólnie nic tam nigdy nie grzebałem wszystko wyszło po założeniu manometru auto jezdzi tak juz kilka lat chciałem założyć MBC tylko teraz myśle czy to wogóle coś da no i oczywiście czy nie zaszkodzi.... może coś z tym zrobić?? z góry dzieki.
XEDO
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 23 lis 2011, o 20:25
Lokalizacja: GOSTYŃ

Postprzez dcs » 25 lut 2012, o 23:19

Czy jest ktoś w Warszawie, kto mógłby mi sprawdzić moją turbinę
w Golfie MK3 1.9 TD 75 KM za jakieś nieduże pieniądze ?
dcs
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 23 lut 2012, o 02:27
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości