Moderator: Moderator
paliwo napisał(a):to wykręc turbo i je wyczyśc
michal92 napisał(a):Wszystko zależy na jaki kolor kopci. U mnie kopcił na rozgrzanym silniku na siwo-niebiesko brał olej i w przewodach od IC było dużo oleju. Była to turbina. oddałem turbo do rege
mam dokładnie takie problemy duzo oleju w przewodach w całych układzie wydechowym kopci tak ze na swiatłach nie widac samochodu za mna przez dym a moc ciezko mi opisac bo na codzien jezdze benzynką 2.0 ale tym golfem to jezdzic sie nie da nie wiem co mam zrobic
[ Dodano: 2011-02-03, 20:21 ]Pascal napisał(a):Może zawór N75 walnięty...generalnie podłącz Vag będziesz wiedział na czym stoisz..a pytanie na marginesie?Głośno chodzi?[
co to jest to VAG i nie chodzi normalnie tylko słychac szum świst inny niz przy sprawnym turbo
[ Dodano: 2011-02-03, 20:24 ]Bradley napisał(a):Prawdopodobnie dziura w ukladzie dolotowym. jesli dodatkowo slyszysz efekty w postaci swistu pod maska. Wiec musisz sprawdzic rurki od turibny przez IC az do kolektora ssacego.
Moga rowniez wtryski lac.
Ogolnie mozliwosci jest kilka.paliwo napisał(a):to wykręc turbo i je wyczyśc
Ciekawe po co ma czyscic turbo na WG.
Yogi_RT, w kabel pod vaga lepiej tez sie zaopatrzyc.
Bradley napisał(a):W dolocie zawsze beda slady oleju (przez dzialanie odmy) ale jesli sa tam spore ilosci oleju, kopci na fioletowo to pewnie popuscily uszczelniacze w turbinie. Sprawdz wirnik jak pisze michal92. Wyc tez moze od pokrzywionych lopatek wirnika.
Radze szybko dzialac bo jak sie calkiem rozszczelni i olej pojdzie w dolot to sie silnik rozbiegnie i zgasi sie sam (np. przez urwana korbe )
leopard napisał(a):Yogi_RT napisał(a):za uż. turbine trzeba dac 400zł
chyba za turbinę nadającą sie na zlom ... za zregenerowaną licz ~ 1200,-
Yogi_RT napisał(a):to za golfa dałem 300 euro to wole go na złom pogonić niz za drugie tyle turbo kupować
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości