co zrobic z turbiną

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

co zrobic z turbiną

Postprzez Yogi_RT » 3 lut 2011, o 01:17

witam niedawno zakupiłem golfa 3 1.9tdi 90kM jednak posiada on usterke strasznie kopci i brakuje mu mocy chciałbym naprawic to sam poniewaz mieszkam poza granicami i posiadam umiejetnosc lecz brakuje mi wiedzy na temat silnika diesla czy ktos mogłby mi pomóc z góry dzikuje i pozdrawiam
Yogi_RT
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2 lut 2011, o 23:34
Lokalizacja: tarnobrzeg

co zrobic z turbiną

 

Postprzez paliwo » 3 lut 2011, o 01:49

masz za duża dawke paliwa ustawiona ze kopci a jak chcesz zeby lepijej ciagnoł a nie czujesz zeby szedł to wykręc turbo i je wyczyści
paliwo
Badacz tematu
 
Posty: 304
Dołączył(a): 3 mar 2008, o 20:48
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez Bradley » 3 lut 2011, o 11:21

Prawdopodobnie dziura w ukladzie dolotowym. jesli dodatkowo slyszysz efekty w postaci swistu pod maska. Wiec musisz sprawdzic rurki od turibny przez IC az do kolektora ssacego.
Moga rowniez wtryski lac.
Ogolnie mozliwosci jest kilka.
paliwo napisał(a):to wykręc turbo i je wyczyśc

Ciekawe po co ma czyscic turbo na WG.

Yogi_RT, w kabel pod vaga lepiej tez sie zaopatrzyc.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Pascal » 3 lut 2011, o 14:01

Może zawór N75 walnięty...generalnie podłącz Vag będziesz wiedział na czym stoisz..a pytanie na marginesie?Głośno chodzi?
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez michal92 » 3 lut 2011, o 19:09

Wszystko zależy na jaki kolor kopci. U mnie kopcił na rozgrzanym silniku na siwo-niebiesko brał olej i w przewodach od IC było dużo oleju. Była to turbina. oddałem turbo do regeneracji i po problemie.
michal92
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 7 sty 2011, o 16:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez Yogi_RT » 3 lut 2011, o 21:17

michal92 napisał(a):Wszystko zależy na jaki kolor kopci. U mnie kopcił na rozgrzanym silniku na siwo-niebiesko brał olej i w przewodach od IC było dużo oleju. Była to turbina. oddałem turbo do rege

mam dokładnie takie problemy duzo oleju w przewodach w całych układzie wydechowym kopci tak ze na swiatłach nie widac samochodu za mna przez dym a moc ciezko mi opisac bo na codzien jezdze benzynką 2.0 ale tym golfem to jezdzic sie nie da nie wiem co mam zrobic

[ Dodano: 2011-02-03, 20:21 ]
Pascal napisał(a):Może zawór N75 walnięty...generalnie podłącz Vag będziesz wiedział na czym stoisz..a pytanie na marginesie?Głośno chodzi?[



co to jest to VAG i nie chodzi normalnie tylko słychac szum świst inny niz przy sprawnym turbo

[ Dodano: 2011-02-03, 20:24 ]
Bradley napisał(a):Prawdopodobnie dziura w ukladzie dolotowym. jesli dodatkowo slyszysz efekty w postaci swistu pod maska. Wiec musisz sprawdzic rurki od turibny przez IC az do kolektora ssacego.
Moga rowniez wtryski lac.
Ogolnie mozliwosci jest kilka.
paliwo napisał(a):to wykręc turbo i je wyczyśc

Ciekawe po co ma czyscic turbo na WG.

Yogi_RT, w kabel pod vaga lepiej tez sie zaopatrzyc.



sprawdziłem wszystkie przewody od IC wszedzie mnóstwo oleju w ukłache wydechowym to samo ale przewody sa nie naruszone i słychac dziwny swist tak jak pisałes
Yogi_RT
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2 lut 2011, o 23:34
Lokalizacja: tarnobrzeg

Postprzez michal92 » 3 lut 2011, o 21:46

Bez regeneracji się raczej nie obejdzie. Jeszcze możesz odkręcić rurę między turbo a filtrem powietrza i zobaczyć czy wirnik w turbinie ma duży luz, ale raczej na pewno będzie duży.
michal92
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 7 sty 2011, o 16:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez Bradley » 3 lut 2011, o 22:43

W dolocie zawsze beda slady oleju (przez dzialanie odmy) ale jesli sa tam spore ilosci oleju, kopci na fioletowo to pewnie popuscily uszczelniacze w turbinie. Sprawdz wirnik jak pisze michal92. Wyc tez moze od pokrzywionych lopatek wirnika.
Radze szybko dzialac bo jak sie calkiem rozszczelni i olej pojdzie w dolot to sie silnik rozbiegnie i zgasi sie sam (np. przez urwana korbe ;) )
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Yogi_RT » 4 lut 2011, o 17:01

Bradley napisał(a):W dolocie zawsze beda slady oleju (przez dzialanie odmy) ale jesli sa tam spore ilosci oleju, kopci na fioletowo to pewnie popuscily uszczelniacze w turbinie. Sprawdz wirnik jak pisze michal92. Wyc tez moze od pokrzywionych lopatek wirnika.
Radze szybko dzialac bo jak sie calkiem rozszczelni i olej pojdzie w dolot to sie silnik rozbiegnie i zgasi sie sam (np. przez urwana korbe ;) )


dzieki za wasze porady i zajme sie demontażem turbiny a czy moze orientuje sie ktoś ile kosztuje regeneracja bo z tego co wiem za uż. turbine trzeba dac 400zł i czy lepiej zregenerowac czy kupic uzywke ?
Yogi_RT
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2 lut 2011, o 23:34
Lokalizacja: tarnobrzeg

Postprzez leopard » 4 lut 2011, o 23:36

Yogi_RT napisał(a):za uż. turbine trzeba dac 400zł

chyba za turbinę nadającą sie na zlom ... za zregenerowaną licz ~ 1200,-
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Yogi_RT » 5 lut 2011, o 02:38

leopard napisał(a):
Yogi_RT napisał(a):za uż. turbine trzeba dac 400zł

chyba za turbinę nadającą sie na zlom ... za zregenerowaną licz ~ 1200,-



to za golfa dałem 300 euro to wole go na złom pogonić niz za drugie tyle turbo kupować
Yogi_RT
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2 lut 2011, o 23:34
Lokalizacja: tarnobrzeg

Postprzez leopard » 5 lut 2011, o 15:04

Yogi_RT napisał(a):to za golfa dałem 300 euro to wole go na złom pogonić niz za drugie tyle turbo kupować

to po co go kupiles - sprzedaj na zlom i na rower sie przesiadz
jesli myslales ze za 300E kupisz auto do jazdy to delikatnie mowiwac ... byles naiwny ;)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Następna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości