CZIP do 1.9 tdi 110 KM

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez Rafit » 1 kwi 2008, o 00:17

Avatar użytkownika
Rafit
Badacz tematu
 
Posty: 257
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 20:33
Lokalizacja: GDA

 

Postprzez pawel_ns » 1 kwi 2008, o 08:11

ludze na tamtym forum zachwalaja to... ciekawie czy tak jest naprawde

tu jest przykladowa wypowiedz:
"robiłem dzisiaj mały teścik...
2 przejazdy golfem bez "dopalacza" i 2 z "dopalaczem"
przeciwnik Audi A3 1.8 125KM
bez dopalacza to wogóle zero szans miałem, ale z dopalaczem...
za pierwszym razem wziąłem kolegę na długość dwóch samochodów (cały czas z przodu)
za drugim razem ogólnie remis... ja prowadziłem do końca i ostatecznie się zrównał...

ogólnie powiem tak, jestem pozytywnie zaskoczony, jak i całe towarzystwo również... "

[ Dodano: 2008-04-01, 08:18 ]
wiem ze na allegro nic z tego nie bedzie ale jednak ludzie to kupuja... tu akurat ktos handluje z niemiec
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=334205959
MOJE BYŁE MK3
AHF+ ..::TDI POWER::..
Avatar użytkownika
pawel_ns
Members
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 7 sty 2008, o 12:16
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez Rafit » 1 kwi 2008, o 09:11

pawel_ns napisał(a):ludze na tamtym forum zachwalaja to... ciekawie czy tak jest naprawde

tu jest przykladowa wypowiedz:
"robiłem dzisiaj mały teścik...
2 przejazdy golfem bez "dopalacza" i 2 z "dopalaczem"
przeciwnik Audi A3 1.8 125KM
bez dopalacza to wogóle zero szans miałem, ale z dopalaczem...
za pierwszym razem wziąłem kolegę na długość dwóch samochodów (cały czas z przodu)
za drugim razem ogólnie remis... ja prowadziłem do końca i ostatecznie się zrównał...

ogólnie powiem tak, jestem pozytywnie zaskoczony, jak i całe towarzystwo również... "

[ Dodano: 2008-04-01, 08:18 ]
wiem ze na allegro nic z tego nie bedzie ale jednak ludzie to kupuja... tu akurat ktos handluje z niemiec
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=334205959


Tylko pewnie po takim lutowaniu będziesz musiał pojechać na korektę softu i zapłacisz spore siano.

Jeśli chodzi o podnoszenie mocy to uważam, że jeśli się nie ma kasy na profesjonalny chip-tuning z wystrojeniem softu to należy wstawić oporniczek i tak śmigać dopóki nie uzbiera się tej skromnej kwoty ~1200zł na normalny chip-tuning.
Avatar użytkownika
Rafit
Badacz tematu
 
Posty: 257
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 20:33
Lokalizacja: GDA

Postprzez pawel_ns » 8 kwi 2008, o 08:59

za hamownie w krk powiedzili mi 150 zl a niestety nie stac mnie na to wiec sprawdzilem autko stoperem bo zawsze mialem podejrzenie ze cos bylo w tym autku robione zanim przyjechal do polski... no i z tego co wyczytalem moj golfik z silnikiem tdi 90km powinien miec na setke 12,8 s, a tdi 110km powinien miec 10.8 s... moj wynik to 11.1 :?: wiec o co tym myslicie
MOJE BYŁE MK3
AHF+ ..::TDI POWER::..
Avatar użytkownika
pawel_ns
Members
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 7 sty 2008, o 12:16
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez pivvo » 9 kwi 2008, o 08:53

czyli myślisz że masz chipa :?: a chcesz sprawdzić :?: nie wiem ile biorą za podłączenie VAG'a ale jak zalogujesz 11 i będziesz miał więcej w Group '011 Specified MAP wartość większą niż 1900 to masz chipa i powody do :-)
pivvo
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 4 sty 2008, o 16:44
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez pawel_ns » 9 kwi 2008, o 11:01

czyli przy podpieciu do komputera mam mozliwosc sprawdzenia mocy ?
MOJE BYŁE MK3
AHF+ ..::TDI POWER::..
Avatar użytkownika
pawel_ns
Members
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 7 sty 2008, o 12:16
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez pivvo » 9 kwi 2008, o 14:01

mocy to nie tylko czy masz zmodyfikowany wsad czy serie
pivvo
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 4 sty 2008, o 16:44
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez pawel_ns » 9 kwi 2008, o 14:21

a wiesz moze jak to wyglada z tym komputerem ? gdzie mam jechac z autem i czy dostaje jakis wykres bledow czy co ? zebym pozniej mogl sprawdzic na forum co jest nie tak
MOJE BYŁE MK3
AHF+ ..::TDI POWER::..
Avatar użytkownika
pawel_ns
Members
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 7 sty 2008, o 12:16
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez pivvo » 10 kwi 2008, o 08:39

Auto musi mieć około 85-90 stopni.
Sprawdź grupę 000 w nastawach podstawowych, drugą kolumnę (kąt wtrysku) powinno być około 50.

W bloku 003 sprawdzasz przepływkę,
w bloku 008 dawkę paliwa kolumna 3 powinna być w całym zakresie najmniejsza
w bloku 010 sprawdzasz regulację i sprawność turbiny pod obciążeniem
w bloku 011 sprawdzasz regulację i sprawność turbiny
w bloku 013, co powie trochę o stanie wtrysków, kompresji silnika. Wartości powinny być zbliżone do siebie.

zrób logi dynamiczne grupy 003, 008 011 a później 010. Logi od 1500 do 4000 obr z butem w podłodze najlepiej na 4 biegu.
pivvo
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 4 sty 2008, o 16:44
Lokalizacja: Wrocław

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości