Cziptuning cos za tanio

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Cziptuning cos za tanio

Postprzez dawid2372 » 29 sty 2015, o 00:54

Witam wszystkich forumowiczów.
Mam do was pytanie. Mam okazje wgrac mape do mojego 1z za 400 zł no i własnie...jest to dla mnie podejrzane. Chciałbym uzyskac tak koło 110 moze 115 koni.
Kolega w tym warsztacie wgrywał mape i wszystko jest ok, podobnie kilka innych osob chwali to sobie.
Mnie jakos to nie przekonuje. Co o tym myslicie? Dlaczego moze byc taka cena?
Dodam ze silnik mam w dobrym stanie, no i boje sie troche o sprzęgło.
Licze na podpowiedzi :)
Avatar użytkownika
dawid2372
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 18 gru 2014, o 18:49
Lokalizacja: Rzeszów

Cziptuning cos za tanio

 

Postprzez witboy » 29 sty 2015, o 01:04

to jak ci padnie sprzeglo zmienisz sobie tarcze na taka z vr6 i bedziesz jezdzil i jezdzil i jezdzil i jeszcze troche jezdzil i nawet 200 kuca jej nie straszne :d
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trojeczkaGT » 29 sty 2015, o 11:10

to jest mapa z jakiegos innego 1z ktos kiedys robil i facet teraz wgrywac do innych 1z jest taniej bo nie jest ona dokladnie pod danym autem robiona tylko gotowiec pod okreslony silnik,
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez dawid2372 » 29 sty 2015, o 11:37

no tylko kolega nie ma 1z a chyba aaz
no a od ponad pół roku jezdzi i wszystko w porządku
więc moge śmiało sie zgłąszac do tego pana?
gotowa mapa nie jest przeszkodą? czy zle zrozumiałem?
Avatar użytkownika
dawid2372
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 18 gru 2014, o 18:49
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez trojeczkaGT » 29 sty 2015, o 13:04

ogolnie taki tuning sie powinno robic pod wlasne auto bo sa rozne stopnie "eksploatacji" jedno auto moze jezdzic na tym kilka lat a jedno po wgraniu takiej mapy nagle ma problem z turbo albo sprzeglo sie slizga :D

musisz byc pewny poprostu stanu swojego auta by wgrywac mape by miec wieksza moc
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Paweu » 29 sty 2015, o 14:17

dawid2372 napisał(a):no tylko kolega nie ma 1z a chyba aaz
no a od ponad pół roku jezdzi i wszystko w porządku


Gdzie wgrali mu tą mapę w tym aaz ? Skoro ten silnik nie ma kompa.. :luka:

400 zł za opornik... To drogo.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez dawid2372 » 29 sty 2015, o 19:30

nie wiem czy aaz czy co on tam ma jakos tak mowił
nie ochodzi mi o opornik za 10 zł..
mógłby sie ktos jeszcze wypowiedziec?
Avatar użytkownika
dawid2372
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 18 gru 2014, o 18:49
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez palio » 30 sty 2015, o 10:00

dawid2372, najpierw wypadałoby abyś wykonał komplet logów - statycznych/dynamicznych/BS w celu sprawdzenia stanu silnika i jego podzespołów. Jak wszystko będzie ok to dopiero można zaczynać przygodę z chiptuningiem. Wszystko zależy co chcesz uzyskać. Najprostszym sposobem jest wirus. W silnikach 1z trzeba wytargać ECU i lutować kości.

Na ori gratach można uzyskać 110 - 115 PS. Nie powinno wgrywać się gotowców bo każde auto inaczej reaguje na przyrost mocy. Jak nie boisz się, że coś się zaraz wykrzaczy i jesteś przygotowany finansowo na wymianę np. sprzęgła to wgrywaj.

400 zł to dobra cena tym bardziej, że koleś nie na hamowni. Możesz również poszukać na alledrogo ECU już z wgranym chipsem.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez dawid2372 » 1 lut 2015, o 12:27

A i jeszcz jedno ostatnie pytanie.
Bo ma mi zrobic ten sterownik :)
Tylko mowi ze moze mi wywalic immo za dobną dopłatą no i własnie tu nie za bardzo wiem o co chodzi. Jakos immo mi nie przeszkadza, wszystko działa ok. Tylko czy jak on mi to zrobi i to immo pozostanie to wszystko bedzie ok? Lub na odwrót czy jak wywali immo i podepne kompa to tez bedzie w porządku wszystko? Jak uwazacie , co bedzie lepsze :)
Chciałbym zeby ktos mi to wyjasnił :dontgetit:
Avatar użytkownika
dawid2372
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 18 gru 2014, o 18:49
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez krzyś » 1 lut 2015, o 12:40

Jeśli nie chcesz wywalać immo to zostaw, jest to nijako zabezpieczenie przed niepowołanym odpaleniem auta przez osoby obce..(złodzieje) jeśli wywalisz żadnych kłopotów z tego tytułu nie będziesz miał. Dodatkowo w ten sposób wyeliminujesz jedną z częstych przyczyn nie odpalenia auta.. ;-)
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 1 lut 2015, o 12:50

Wszystko zależy od Ciebie. Ja tam immo mam i nie narzekam. Jak wywalisz immo to VAG żadnych błędów nie pokaże i wszystko będzie działać tak jak z nim.

Resztę opisał kolega wyżej.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez slawek5t » 5 lut 2015, o 05:44

Cena dobra. W tym fachu kluczową role odgrywa Wiedza. Wiedza kosztuje. W firmie wezmą 1000 zł a inny ktory robi sam we wlasnym zakresie wezmie polowe mniej.
Ja np dalem niecale 300 zł i jestem super zadowolony. 2 lata jeżdże i nic sie nie dzieje..
Gość ktory mi robił, robi innym na codzień i wszyscy i są zadowoleni i po hamowaniu auta wypluwały własnie srednio 112-115KM i sporo wiecej momentu przy tym samym a nawet mniejszym spalaniu.
Jak masz sprawne auto, logi są dobre to smialo wgrywaj chipa. I nie sluchaj że trzeba robić koniecznie pod dane auto, Jesli logi są poprawne to kazde auto bedzie jechało tak samo i chip będzie ten sam. Tuner ci to potwierdzi.
Także najpierw auto musi być sprawne w kazdym parametrze. Wtedy wgrywasz i smigasz.
Immo mozesz wyłączyc. Ja sobie kazałem tez wylaczyc w sterowniku za drobną oplatą.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie


- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości