Dziwna sytuacja z Turbo.

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Dziwna sytuacja z Turbo.

Postprzez woosiunioo » 15 kwi 2010, o 23:13

Witam to jest moj pierwszy post :) nie znalazlem takiego tematu drugiego a wiec pisze nowy. Jak juz to bylo to poprosze o link :) Otoz problem wyglada tak : turbo ogolnie ciagnie jak powinno ale przy wiekszych predkosciach tak mniej wiecej od 140 wydaje mi sie ze turbo juz nie ciagnie :/ ostatnio tez mialem sytuacje ze w ogole od samego dolu (przy ruszaniu z miejsca) nie chodzilo :/ wiecie co moze z tym byc nie tak ? Rozmawialem z mechanikiem i tam jest jakis zawor (taka klapeczka) od tego turbo i podobno caly czas jest otwarty a powinien sie zamykac i otwierac dodam tez ze leciutko chodzi nie zacielo sie ani nic takiego.
Z gory dzieki za pomoc. (i jak byscie mogli nie pisac zadnymi skrotami itp tylko wprost i na chlopski rozum to bylbym wdzieczny:))

[ Dodano: 2010-04-15, 23:13 ]
aa zapomnialem dodac silnik 1.9 TDi 90 KM
woosiunioo
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 11 lut 2010, o 16:48
Lokalizacja: Białobrzegi

Dziwna sytuacja z Turbo.

 

Postprzez sebastianW » 16 kwi 2010, o 09:33

Dokladnie jest taki zawór( N75), reguluje pracę turbiny. Te zaworki dosyć często lubią się zapychać. Są rozbieralne i mozna je czyścić. Ale nie ma pewności, że to własnie zaworek??? Najlepiej podłaczyć auto pod kompa i zobaczyć bo może jakieś błędy pokaże??? Jeszcze lepiej zrobić logi dynamiczne podcza jazdy i będziesz wiedział na czym stoisz.

[ Dodano: 2010-04-16, 09:36 ]
Ten zaworek znajduje sie za filtrem paliwa, po przekręceniu kluczyka stacyki powinieneś słyszeć cykanie.
sebastianW
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 15 cze 2008, o 21:34
Lokalizacja: Łódź

Postprzez woosiunioo » 17 kwi 2010, o 01:19

No ok jutro zobacze co z tym zaworkiem. I jutro tez jade wlasnie na komputer i zobaczymy co tam sie dzieje czy sa jakies bledy.
woosiunioo
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 11 lut 2010, o 16:48
Lokalizacja: Białobrzegi

Postprzez Procent » 18 kwi 2010, o 02:00

Sprawdzić na postoju czy są jakieś błędy. Jak są wykasować i w rurę na logi dynamiczne. Bez tego ani rusz
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez woosiunioo » 19 kwi 2010, o 19:38

a co to sa logi dynamiczne ? i bledy sprawdzic na komputerze ? i taki mechanik z takim komputerem moze mi je wykasowac ?
woosiunioo
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 11 lut 2010, o 16:48
Lokalizacja: Białobrzegi

Postprzez Procent » 19 kwi 2010, o 20:56

No wyraźnie napisałem. Kolgi dynamiczne to są te w czasie jazdy. Najlepiej na pełnej ku**** je robić. Bynajmniej ja tak robiłem. Może je wykasować poprostu zwykłym VAG-iem np 4.9 PL
Ostatnio edytowano 19 kwi 2010, o 21:08 przez Procent, łącznie edytowano 1 raz
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości