Dziwne zachowanie turbiny.

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Dziwne zachowanie turbiny.

Postprzez michatbg » 1 gru 2011, o 20:20

Zakładam nowy temat bo starego nie da się odkopać.

Wymieniłem rurę gumową co jest przy turbinie, nie wiem ma może z 4-5 cm i sprawa wygląda tak. Jak jadę normalnym stylem jazdy to auto złapie notlaufa przy 140 km/h a jak przycisnę troche więcej obrotów tzn 3-4 tys. to auto nie złapie notlaufa w ogóle. Co to może być ? jakiś błąd na komputerze który wystarczy wykasować ?
michatbg
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 13 paź 2011, o 12:13
Lokalizacja: Nikąd

Dziwne zachowanie turbiny.

 

Postprzez Piaggio » 2 gru 2011, o 00:18

a ja Twój temacik znalazłem- http://www.golf3.pl/topics12/problem-z- ... ht=#321026
po wymianie gumy świst ustal? czytając poprzedni temat zmieniłes n75? i problem nadal jest taki sam? podpinaj vag-a rób logo dynamiczne 03,08 011 nieco sie rozjasni- choc jak dla mnie wygląda to na zacinające sie kierownice spalin w Turbawce- VNT do czyszczenia.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez michatbg » 2 gru 2011, o 08:53

Świst jest ale słabszy trochę, czuć że ma więcej mocy, n75 wymieniony, kilka wężyków podciśnienia też. Za tydzień jadę do mechanika to wszystkiego się dowiem. Chociaż nie wydaje mi się że to turbina walnięta bo mocy przybyło po wymianie gumy.

Świst mnie nie martwi. Bardziej mnie martwi czemu przy spokojnej jeździe brak mu mocy a przy ostrej nie :P
michatbg
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 13 paź 2011, o 12:13
Lokalizacja: Nikąd

Postprzez Piaggio » 2 gru 2011, o 09:01

poobserwuj szatnge turbiny czy sie podnosi i opada bez zadnych zawachań, przycięęć,- zdejmuj i zakładaj wężyk na gruszce turbiny
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez michatbg » 2 gru 2011, o 11:14

Sztanga podnosi się i opada bez problemów. Wężyki też wszystkie ! odpinałem sprawdzałem ( niektóre wymieniłem ) podpinałem i problem dalej jest :/
michatbg
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 13 paź 2011, o 12:13
Lokalizacja: Nikąd

Postprzez Piaggio » 2 gru 2011, o 16:35

a więc VNT turbiny teoretycznie moznawykluczyć, N75 rowniez - bo jest nowy, został by przepływomierz- ale to trezba było by sprawdzić vag-iem.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez michatbg » 2 gru 2011, o 17:41

Kiedyś właśnie odłączyłem przepływkę i spróbowałem pojechać. Mocy mniej miał ale notlaufa nie złapał. Dzięki za rady. Zdam relację jak posprawdzam wszystko.
michatbg
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 13 paź 2011, o 12:13
Lokalizacja: Nikąd

Postprzez borysek_123 » 3 lut 2012, o 20:34

Wiat mam problem z turbina gdy jadę 150 to turbina się wyłącza

a jak już chodzi to nie załancza się przy 1800 obr tylko 1300 obr/min co to może być zawór egr ? pomocy
Avatar użytkownika
borysek_123
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 29 sty 2012, o 22:58
Lokalizacja: Tomaszów Bolesławiecki

Postprzez K@mil » 3 lut 2012, o 20:35

borysek_123 napisał(a):Wiat mam problem z turbina gdy jadę 150 to turbina się wyłącza

a jak już chodzi to nie załancza się przy 1800 obr tylko 1300 obr/min co to może być zawór egr ? pomocy


Napisz oznaczenie silnika

EGR na pewno nie :) jak cos N75 albo łopatki :) przyczyma wystepuje zazwyczaj na 4 biegu?
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez borysek_123 » 4 lut 2012, o 00:36

nie na 5 :)

Dodano: 2012-02-03, 23:37
a n75 to ten koło turbiny ?
Avatar użytkownika
borysek_123
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 29 sty 2012, o 22:58
Lokalizacja: Tomaszów Bolesławiecki

Postprzez robzar89 » 4 lut 2012, o 08:13

Po lewej stronie koło filtru paliwa
robzar89
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 23 paź 2008, o 20:22
Lokalizacja: Jaszczew

Postprzez borysek_123 » 4 lut 2012, o 12:59

a ten to wymieniłem myślałem o tamtym drugim :)

Dodano: 2012-02-05, 18:51
czy ktoś opd ?:)
Avatar użytkownika
borysek_123
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 29 sty 2012, o 22:58
Lokalizacja: Tomaszów Bolesławiecki

Następna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

cron