Eaton m62 golf III gti 2e

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez trollu » 19 gru 2013, o 20:12

ale 2 BOVy? hehe rozumiem w e36 M3 Turbo gdzie przy doładowaniu 2Bar jeden nie wyrabiał ale przy kompresorze i to jeszcze niewielkim booście?
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

 

Postprzez Imper » 19 gru 2013, o 21:59

jezeli plan dojdzie w ogole do skutku to uwierzcie mi ze to sie nie skonczy na 0,4-0,5 bara... pozyjemy zobaczymy :) a do samego autora to na sam poczatek zanim wezmiesz sie za odprezanie motorowni doczytaj czym sie rozni cisnienie sprezania od stopnia sprezania
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez chomik » 20 gru 2013, o 00:10

trollu napisał(a):ale 2 BOVy? hehe rozumiem w e36 M3 Turbo gdzie przy doładowaniu 2Bar jeden nie wyrabiał ale przy kompresorze i to jeszcze niewielkim booście?

Trollu tu nie chodzi o to że są dwa w szereg .
Jeden jest waste gate który w razie powstania zbyt wysokiego ciśniena po prostu unosi się, wypuszczając część sprężonego ładunku, przez co zmniejsza się ciśnienie doładowania.
a drugi typowy Blow off włącza się do pracy dopiero w momencie gwałtownego zdjęcia nogi z pedału gazu. Kręcąca się wtedy z wysoką prędkością kompresor tłoczy powietrze, które natrafia na zamkniętą przepustnicę.Taka sytuacja powodowałaby nagłe wyhamowywanie sprężarki, która następnie potrzebowałaby dużo czasu, żeby znów się rozpędzić do wysokich obrotów. Sytuacja taka niekorzystnie wpływa zarówno na osiągi samochodu Aby temu zapobiec, zawór blow-off otwiera się przy zamknięciu przepustnicy, wypuszczając sprężone powietrze.
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trollu » 20 gru 2013, o 05:59

Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez wojtas8346 » 20 gru 2013, o 07:54

Imper sory pomyliłem pojęcia :oops: narazie nie będzie więcej jak 0.6 bo puzniej już są schody trzeba zakuć silnik wtryski inne strojenie sprzęgło zmieniać itp itd to wolał bym już całego swapa na vr6 :mrgreen:
WeŹmIeSz MnIe Na PrOsTeJ ?? Ja CiĘ zNiSzCzE nA ZaKrĘcIe
Avatar użytkownika
wojtas8346
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 17 wrz 2012, o 09:51
Lokalizacja: Rybna

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

cron