Eaton m62 golf III gti 2e

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Eaton m62 golf III gti 2e

Postprzez wojtas8346 » 17 gru 2013, o 14:11

Witam jak w temacie posiadam golfa 3 gti 2.0 8v o oznaczeniu 2e wszedłem dziś w posiadanie kompresora eaton m62 ze złomu gość się nie znał i sprzedał mi to za 70zł z mercedesa po dachowaniu miałem kiedyś w planach założenie takiego kompresora tylko nigdy nie mogłem się zebrać ale skoro mam już kompresor to jakiś sukces jest nabyłem trochę informacji kiedyś od kolegi z forum STRONCZ ale nie dowiedziałem się wszystkiego i moje pytanie brzmi co z regulatorem ciśnienia paliwa czy po założeniu kompresora biędzię on działał 2 co z przepływką kolega powiedział że trzeba wyspawać trójnik przed przepływką żeby połowę powietrza obiegało przepływkę ale moim zdaniem nie wiem czy będzie to chodzić na takim patęcie jeśli ktoś spotkał się z takim projektem lub ma pojęcie co zrobić z tą przepływką proszę o podpowiedź ps dużo dmuchać mu nie chcę max 0,7 bara
WeŹmIeSz MnIe Na PrOsTeJ ?? Ja CiĘ zNiSzCzE nA ZaKrĘcIe
Avatar użytkownika
wojtas8346
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 17 wrz 2012, o 09:51
Lokalizacja: Rybna

Eaton m62 golf III gti 2e

 

Postprzez trollu » 17 gru 2013, o 18:09

czemu regulator miałby nie działać? tylko przy większym doładowaniu trzeba brać poprawkę na pompę, regulator i wtryski żeby z mieszanką nie zrobiło się zbyt ubogo.
co do omijania przepływki to brawo, takich patentów jeszcze nie widziałem :wstyd:
przepływka przed kompresor, nie wiem co na to ta klapkowa z 2E. w razie problemów zainteresuj się przejściem z MAF na MAP i nie będzie problemu
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez wojtas8346 » 17 gru 2013, o 19:23

Dzięki wielkie :) poczekam trochę może się ktoś wypowie na ten temat jeszcze właśnie ta przepływka mnie nurtuje cały czas kolega od golfa 1.8 kompresor podał mi ten patent myslałem ze to będzie dobrze skoro sobie sam taki projekt ogarnoł mam nadzieje ze przepływka da rade bo to przejście z maf na map może troche kosztować no i znalez kogoś kto by mi to ogarnol dobrze no ni w rozsądnej cenie też będzie ciężko narazie zbieram kasę na reszte gratów jak tylko załoze to filmik napewno znajdzie się na forum :)
WeŹmIeSz MnIe Na PrOsTeJ ?? Ja CiĘ zNiSzCzE nA ZaKrĘcIe
Avatar użytkownika
wojtas8346
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 17 wrz 2012, o 09:51
Lokalizacja: Rybna

Postprzez trollu » 17 gru 2013, o 19:42

nie wiem jak on wystroił coś, co w taki chamski sposób oszukuje ECU. jak ustalił dawkę paliwa? tzn da się ale to mega drut i tyle. jak chcesz mieć profi przy dużym ładowaniu to MAP, znaleźć kogoś kto ogarnąłby sterowanie i tyle. Przy małym doładowaniu przepływka powinna ogarnąć, kalpki może nie wessa :hyhy:
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez wojtas8346 » 17 gru 2013, o 20:01

heheh no może nie wessie. Nie chcę mu ładować dużo ponieważ robię to czysto hobbistycznie, co prawda jest szpec, który stroi hondy i szukam do niego kontaktu więc może podejmie się ogarnięcia tego u mnie jeśli przepływka nie będzie chciała współpracować z kompresorem:) no chyba, że znajdzie się ktoś z forum z okolic Krakowa.
WeŹmIeSz MnIe Na PrOsTeJ ?? Ja CiĘ zNiSzCzE nA ZaKrĘcIe
Avatar użytkownika
wojtas8346
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 17 wrz 2012, o 09:51
Lokalizacja: Rybna

Postprzez Imper » 19 gru 2013, o 00:01

zdecydowanie nie bedzie to bezawaryjny setup :) nie da sie tego zrobic tanio i dobrze. Skoro na samym wstepie koszty samego dostosowania ukladu zasilania wydaja Ci sie spore to gdzie tu mowa o pruciu motoru? moze jakies odprezenie? przygotowanie silnika pod ten kompresor? Sam dobrze wykonany dolot pewnie kosztuje w granicy tysiaka...
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez trollu » 19 gru 2013, o 05:55

przy niskim doładowaniu silnika nie trzeba otwierać, 2.0 8V nie ma jakiegoś wielkiego stopnia sprężania i bez hardcoru wytrzyma.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez wojtas8346 » 19 gru 2013, o 07:23

Silnik będzie odprężany metalową uszczelką bo w tamtym roku robiłem w nim remąt i po planowaniu głowicy założyłem cienką uszczelkę żeby mu podnieść trochę sprężanie nie miałem jeszcze wtedy w planach kompresora nie wiem ile razy ktoś przedemną planował głowice bo sprężanie jak mierzyłem po dotarciu wszyło w granicach 11,5 bara teraz dokładnie nie pamiętam ale w każdym razie pasowało by mu trochę mniej więc myślę że do 8.5-9 barów da się go odprężyć uszczelką

[ Dodano: 2013-12-19, 07:04 ]
Imper Ja z tego silnika nie chce zrobić odrzutowca mi wystarczy doładowanie max 0.6 więc myślę ze jakiś dolot za tysiaka czy tam dwa jest zbędny myślę ze dolot z kolanek sylikonowych i rur aluminiowych wystarczy no i do tego jakiś filtr powietrza z wyższej pułki do tego trochę spędziłem czasu na czytaniu tutaj o doładowaniu i na stronkach i innych krajach i nie pisali żeby do sof turbo zmieniają tłoki itp na kute jedyne co noto podstawa odprężyć silnik albo uszczelką albo tłokami żeby nie poleciała korba bokiem i go wystroić
WeŹmIeSz MnIe Na PrOsTeJ ?? Ja CiĘ zNiSzCzE nA ZaKrĘcIe
Avatar użytkownika
wojtas8346
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 17 wrz 2012, o 09:51
Lokalizacja: Rybna

Postprzez chomik » 19 gru 2013, o 19:12

0,6 bara to już sporo jak na m62 ;]
max ile mozna uzyskac z m62 to 0,9 bara ( bezpieczna granica ) .
Znajomy co prawda w hondzie d16z6 ( seria 115 koni z 1,6 ) plus Eaton m52 0,5 bara doładowanie uzyskał 222konie na hamowni .
procedura , kompresor na dodatkowym sprzęgle , podwójny Blow off
http://www.youtube.com/watch?v=OCLXpngN4sI
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez wojtas8346 » 19 gru 2013, o 19:23

podwójny blow-off ?? przy takim doładowaniu po kiego grzyba ??
WeŹmIeSz MnIe Na PrOsTeJ ?? Ja CiĘ zNiSzCzE nA ZaKrĘcIe
Avatar użytkownika
wojtas8346
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 17 wrz 2012, o 09:51
Lokalizacja: Rybna

Postprzez chomik » 19 gru 2013, o 19:47

wojtas8346 napisał(a):podwójny blow-off ?? przy takim doładowaniu po kiego grzyba ??

Auto jest robione na większą moc , m52 jest na początek. w hondzie powyżej jest zamontowany zawór SSQV i drugi greddy
Od 0;22 jest włączony dopiero kompresor , grudzień , doładowanie 0,8bara, moc około 240<
http://www.youtube.com/watch?v=kyalnDC8gX8
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez wojtas8346 » 19 gru 2013, o 20:04

ładne odcięcie ma :) też mam elektro sprzęgło w moim dobra sprawa ;)
WeŹmIeSz MnIe Na PrOsTeJ ?? Ja CiĘ zNiSzCzE nA ZaKrĘcIe
Avatar użytkownika
wojtas8346
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 17 wrz 2012, o 09:51
Lokalizacja: Rybna

Następna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 18 gości

cron