Filtr Stożkowy w 2.0 8v? itp...

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Filtr Stożkowy w 2.0 8v? itp...

Postprzez michalm92 » 23 sie 2008, o 10:30

Powiedzcie mi jak założyć filtr stożkowy w 2.0 8v bo na razie to przeszkadza mi przepływomierz powiedzcie co i jak zrobić.Powiedzcie mi co warto zrobić z katalizatorem no i czy ruszać przed ostatni tłumik??A i jeszcze jedno powiedzcie mi co to za druga rura idąca od filtra powietrza??ona idzie za silnik ;) jedna jest od dolotu a ta druga to nie wiem ;)
Kierowco pukając się w czoło pokazujesz najsłabszą część swojego Ciała.

Św. Krzysztof jedzie z tobą do 120km/h powyżej tych prędkości na jego miejsce zasiada Św. Piotr.
Avatar użytkownika
michalm92
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 23 sie 2008, o 10:24
Lokalizacja: Łódź

Filtr Stożkowy w 2.0 8v? itp...

 

Postprzez pablomed » 23 sie 2008, o 10:55

co chesz zyskać? Dźwięk? Wtedy mogę to zrozumieć
jak nie odseparujesz stożka jakaś płytą od gorącego silnika to tylko stracisz moc.
Ta rura co pytasz też jest do dolotu, leci nią powietrza do filtra w fazie rozgrzewania sinika, po rozgrzaniu już rurą z zewnątrz, reguluje to sterowana podciśnieniem klapka pod filtrem
instrukcja na priv
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Kusy163 » 8 cze 2011, o 19:29

pablomed,
Witam.tez mam golfa3 2.0 GTI silnik 2e i chce zalozyc stozek,aczkolwiek nie mam pojecia co z robic z ta rura dolna i tymi wezykami od cisnienia,pomozcie :-) pozdro
Predkość nie zabija tylko nagłe HAMOWANIE...
Avatar użytkownika
Kusy163
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 5 cze 2011, o 18:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez RAQnio_V » 8 cze 2011, o 19:45

tak jak pisał pablomed, bez dobrej separacji samego stożka i założenia odpowiednich rur dolotowych nie ma szans na pozytywne doznania (oprócz dźwięku). jeśli nie chcecie bawić się w przeróbki itd. proponuję wkładkę filtra np. K&N ma takie sportowe wkładki.
Wąsko i wysoko... Na przekór stereotypom :D
Avatar użytkownika
RAQnio_V
Badacz tematu
 
Posty: 381
Dołączył(a): 23 kwi 2011, o 06:22
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez Legionista » 8 cze 2011, o 21:04

ja miałem stożek w gti... nie był żadna tam blacho oddzielony od silnika tylko dałem mu dopływ zimnego powietrza z fleksa fi125 od zderzaka do samego stożka szła rura z .. nic nie zamulał itp..
co do mocy zero różnicy czy z stożkiem czy bez 210 zawsze leciał
a co do dźwięku to robił wrażenie hehe
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez Kusy163 » 9 cze 2011, o 10:37

tylko że wkładka do tego modelu około 300zeta K&N oczywiście,więc pokombinuje coś z dolotem zimnego powietrza,a tą rurę dolna zostawie w cholerę :-) a ciśnieniowy zaślepie,chyba że ktoś ma pomysła jak inaczej.
Predkość nie zabija tylko nagłe HAMOWANIE...
Avatar użytkownika
Kusy163
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 5 cze 2011, o 18:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez pablomed » 12 cze 2011, o 20:03

Kusy163, przemyśl sprawę i radzę poświęć czas i kasę na co innego, fotki z montażu stożka do 2E znajdziesz googlami na sąsiednim forum vwgolf.pl. Ale masz przepływomierz klapkowy to ciut utrudnia montaż. Mniej więcej chodzi mi o to że samym stożkiem już w obecnym czasie nikomu nie zaimponujesz, paru laikom się spodoba , dziewczynom, ale ciut obyci w temacie tylko się uśmiechną. Mocy nie zyskasz.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Kusy163 » 16 cze 2011, o 13:48

nie chodzi mi o moc bo on nic nie daje ale o odgłos bo mam seryjny wydech..jeszcze i w dodatku dwurura jak w TDI straszny shit :-) aczkolwiek dzieki za radę.
Predkość nie zabija tylko nagłe HAMOWANIE...
Avatar użytkownika
Kusy163
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 5 cze 2011, o 18:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Ryba_Pl » 26 lip 2011, o 20:22

A ja tam mam stożek i tak jak Legionista, napisał ja również nie odczułem spadku mocy itp. I jestem zadowolony.
Ryba_Pl
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 3 sie 2010, o 22:55
Lokalizacja: Wroclave/Strzelin

Postprzez Zwi3rzu » 28 gru 2011, o 15:15

Wymienie taki stożek (jakiejs tam firmy ) z rurą wyprowadzona na dół za obudowe filtra z nowym filtrem powietrza , wracam do oryginału bo turbo w drodze.
Zwi3rzu
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 12 gru 2011, o 14:50
Lokalizacja: Warszawa


- - - Kartki świąteczne



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości