G60 lub G40 zda u mnie egzamin?

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

G60 lub G40 zda u mnie egzamin?

Postprzez Tomuś » 5 wrz 2009, o 14:16

Witam mam takie pytanko czy montował ktoś z was kompresor do swojego golfa :?:
Ja mam 1.4 i to chyba jedyny naj tanszy sposób na poprawienie dynamiki samochodu. Jak to sie ma w takim motorze jak 1.4 :?: :-) Da sie go jakoś zamontować. Oczywiście zdaje sobie sprawe z tego że może nieco nadwyręrzyć silniczek i spalanie też pewnie zwiekszy ale mimo wszystko chciał bym sprubować . Karzde za i przeciw mile widziane. Dzieki
Avatar użytkownika
Tomuś
Badacz tematu
 
Posty: 207
Dołączył(a): 31 sie 2008, o 16:38
Lokalizacja: Jastrzębia

G60 lub G40 zda u mnie egzamin?

 

Postprzez piotr.fitowski » 5 wrz 2009, o 14:22

Tomuś, oczywiscie ze zda egzamin tylko zadaj sobie pytanie czy warto :-) z tym ze" chyba jedyny naj tanszy sposób na poprawienie dynamiki samochodu" to sie nie zgodze tj poprawienie dynamiki tak ale nie najtanszy.. najtanszy to w tym momencie swap na inny piec.... zeby zalozyc kompresor + intercooler+ zestrojenie+osprzet(rurki etc) to koszt jakies 6 tys mowie tu oczywiscie zeby mialo to rece i nogi bo taniej tez sie da np ok 4 ale to nie spelni zadania... wiec teraz pytanie czy warto :?: to zostawie dla Ciebie..... ja proponuje swapa na 1,6 i na bank poczujesz różnice a to droga opcja nie jest z tego co wiem pozdraVWiam :mrgreen:
piotr.fitowski
 

Postprzez PiJey88 » 5 wrz 2009, o 14:25

Tomuś, najtaniej to kupić innego Golfa, bo swap z 1.4 na coś więcej to spory wydatek, a uturbiać 1.4 to raczej pomyłka :zdziwko:
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Procent » 5 wrz 2009, o 14:44

Jeżeli jednak chcesz zostawić mimo wszystko swojego Golfa to najlepiej zrobić SWAP. Spalanie większe fakt, ale tak samo na kompresji. 2.0 E lub 2.0 16V ABF robiłby robotę. Ale trochę rzeźby jest, ale przy kompresorze wcale nie mniej a szału i tak nie będzie. Zastanów się
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Tomuś » 6 wrz 2009, o 11:03

No więc chyba zrezygnuje z tego pomysłu dzieki wszystkim za opine. Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Tomuś
Badacz tematu
 
Posty: 207
Dołączył(a): 31 sie 2008, o 16:38
Lokalizacja: Jastrzębia


- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

cron