Garrett T2

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez Procent » 19 kwi 2010, o 20:57

U mnie jeszcze ich nie było. Jak masz rurkę zamiast kata to wtedy słychać wyraźnie :)
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez Sosen » 19 kwi 2010, o 21:02

a czy tą pompkę można zainstalować w TDi 1Z ?
był: VW Golf III 95' (1Z)
jest: Audi A4 B5 99' na koxie (AFN++) zglebiony dupowóz
VW Jetta II Coupe 91' in progress... in progress...
Avatar użytkownika
Sosen
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 11 mar 2008, o 16:17
Lokalizacja: WGS

Postprzez polliv » 20 kwi 2010, o 15:25

Sosen, nie ma takiej potrzeby, oryginalna z 1z jest lepsza.
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez Sosen » 20 kwi 2010, o 18:29

a co większego polecicie do 1Z?
był: VW Golf III 95' (1Z)
jest: Audi A4 B5 99' na koxie (AFN++) zglebiony dupowóz
VW Jetta II Coupe 91' in progress... in progress...
Avatar użytkownika
Sosen
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 11 mar 2008, o 16:17
Lokalizacja: WGS

Postprzez polliv » 20 kwi 2010, o 19:29

Sosen, zmiana turbiny wiąże się z korekcja softu a to są spore koszty. poza tym turbina z 1z jest bardzo dobra, wstaje przy małych obrotach i potrafi ładować 1.5bar. ja bym nie zmieniał. lepszy efekt dadzą np wtryski 216.
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez Sosen » 20 kwi 2010, o 22:49

jesli juz zdecydowalbym sie na wieksza suszarke to doliczam do tego od razu wtryski 216, program, IC i pompa, zeby wykrzesac z 1Z duuuuzo KM i Nm... to jakie propozycje do turbiny? :P
był: VW Golf III 95' (1Z)
jest: Audi A4 B5 99' na koxie (AFN++) zglebiony dupowóz
VW Jetta II Coupe 91' in progress... in progress...
Avatar użytkownika
Sosen
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 11 mar 2008, o 16:17
Lokalizacja: WGS

Postprzez polliv » 21 kwi 2010, o 19:03

Sosen napisał(a):to jakie propozycje do turbiny?

nie wiem dokładnie, coś z WG np. GARRETT GT2052 lub jakieś turbiny VNT np od silnika ARL. generalnie widziałem, że zakłada się turbiny z silników o większych mocach(ARL=150km).

trzeba poszperać na necie i znaleźć sobie opcję odpowiednią dla siebie, każda wiąże się z przeszkodami które trzeba pokonać.
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości