Garrett T2

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Garrett T2

Postprzez garas1 » 7 kwi 2010, o 11:25

Panowie i Panie ile max napompuje ta suszarka zamierzam podkręcić do 1,1 bara tylko czy ona podoła temu ?? ?? ??
Avatar użytkownika
garas1
Gaduła
 
Posty: 721
Dołączył(a): 29 wrz 2008, o 20:02
Lokalizacja: Węgliniec

Garrett T2

 

Postprzez e2 » 7 kwi 2010, o 11:55

spokojnie ;), one do 1,6 potrafią pompować jak nie są dojechane. 1,2 to jest bezpieczne doładowanie, o ile reszta gratów podoła ;)
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pascal » 7 kwi 2010, o 14:55

Spokojnie Gareta można kręcić wysoko tak jak napisał e2 kręci się do 1,6 a bezpieczne ustawienie to 1,1-1,3 ;-)
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez Procent » 7 kwi 2010, o 23:54

Jak nowa albo w dobrym stanie to i 1,8 bara lekkim "czymś" pociśniesz. Działaj śmiało, ale weź pod uwagę resztę gratów
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez garas1 » 8 kwi 2010, o 22:54

a przy 1.1-1.3 bara będzie charakterystyczny świst turbiny ??
Avatar użytkownika
garas1
Gaduła
 
Posty: 721
Dołączył(a): 29 wrz 2008, o 20:02
Lokalizacja: Węgliniec

Postprzez Procent » 8 kwi 2010, o 23:20

No baaaa. Pewnie że będzie :)
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pascal » 10 kwi 2010, o 11:11

garas1 napisał(a):a przy 1.1-1.3 bara będzie charakterystyczny świst turbiny


Nie ale napewno odczujesz że turbina pracuje.Załóż filtr powietrza bawełniany wtedy będziesz słyszał świst.
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez Procent » 10 kwi 2010, o 12:23

Przy dużym ciśnieniu będzie świst. U mnie bez bawełny mocno słychać :)
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez garas1 » 10 kwi 2010, o 12:42

Pascal Może to jest zależne od turbiny czy słychać czy nie :niepewny: TDI ma inaczej a TD ma inaczej
Avatar użytkownika
garas1
Gaduła
 
Posty: 721
Dołączył(a): 29 wrz 2008, o 20:02
Lokalizacja: Węgliniec

Postprzez Pascal » 11 kwi 2010, o 23:46

garas1 napisał(a):Pascal Może to jest zależne od turbiny czy słychać czy nie :niepewny: TDI ma inaczej a TD ma inaczej


Wiesz co jeździłem TDI i nie słyszałem natomiast w swoim mocno podkręconym TD słychać ją wyraźnie...pięknie oddycha...poluzuj tylko zaczepy od filtra powietrza a wtedy usłyszysz jak ona pracuje...a poza tym turbine czuje jak pracuje wystarczy lekki gaz i odlot...Gdy nie miałem AAZeta podkręconego też można było odczuć jak pracuje ale dopiero przy wyższych obrotach...teraz po zwiększeniu dawki paliwa i podkręceniu turbinki jest naprawdę super.Wkręca się szybko w obroty i wogóle :roll:
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez Procent » 12 kwi 2010, o 23:04

Natomiast w moim TDI ją słychać. Ciśnienie do czwartku mam ori czyli 0,8 bara. W pt będę miał koło 1,0-1,2 bara i wtedy to już będzie jeszcze głośniej świstało. No cóż... muzyka dla ucha
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez polliv » 18 kwi 2010, o 11:57

a przy 1.1-1.3 bara będzie charakterystyczny świst turbiny ??

Panowie, świst turbiny może równie dobrze oznaczać nieszczelny układ wydechowy lub uszkodzenie łopatek turbiny. wiadomo, że dźwięk ten jest przyjemny dla ucha ale czasami może zwiastować problemy ;-)
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Następna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości