Golf 1.4 moc

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Golf 1.4 moc

Postprzez dln1991 » 16 maja 2012, o 15:02

Trochę czytałem na forum o wzmacnianiu jednostki 1.4, wyczytałem że jest z tym problem, doczytałem się jednak kilku ciekawych rzeczy które niby mogą wpływać na poprawienie osiągów, mianowicie :

sportowy wkład powietrza (nie stożek),
rura doprowadzająca powietrze gładka,
poprawiona głowica, splanowana głowica,
kolektor wydechowy oryginalny wygładzony,
katalizator...jest,
tłumik środkowy i ostatni przelotowy,
odchudzone koło zamachowe

i tu pojawia się pytanie, gdyż jestem ciemny w tych tematach, jeśli te części pomogą, to o ile zwiększą moc?? :-|

z góry dziękuje za odpowiedzi. :-)
Avatar użytkownika
dln1991
Czytacz
 
Posty: 140
Dołączył(a): 8 mar 2012, o 21:31
Lokalizacja: Płock

Golf 1.4 moc

 

Postprzez PiJey88 » 16 maja 2012, o 15:34

jak zrobisz to wszystko dojdzie 5 koni :wstyd:

daj sobie spokój :ok:
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Paweu » 16 maja 2012, o 19:04

Silnik ABD : St. spr.(CR) . 9.2:1 ,zaplon sterowany z ECU

- Zamach z 1.0 AAU
- Caly zespol wtryskowy z 1.8 ABS"a
- przyspieszenie zaplonu o 6-8 st.
- kolektor wydechowy z AEE + reszka wydechu
- porting glowicy+polerowanie komory spalania
- spilowanie podgrzewacza(jeża) w kolektorze
- wkladka sportowa filtra K&N lub jakas dobra inna
- nawiercenie obudowy filtra od strony blotnika ok 8-12 dziur wiertlem 14mm
- wydech/kolektor wydechowy w AEE z Ocatavii lub innych 1.6 mpi
- walek z AEX/AEE
- zamach 1.0 AAU
- mapa 1.8 ABS

Miłej zabawy. ;-)

Link do forum.:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=314318
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Opik » 16 maja 2012, o 21:15

miesiąc szukania części, dwa tygodnie rzeźbienia, dzień strojenia, chudszy portfel i? I nic tak naprawdę. Załóż oponki z profilem o 5% mniejszym, odczujesz większą różnicę niż tak rzeźbiąc ten silnik

Porady cudowne, ale nie do tego silnika. A już:

- nawiercenie obudowy filtra od strony blotnika ok 8-12 dziur wiertlem 14mm


to istna poezja. Wyciąć otwór i doprowadzić jakimś wężem/rurą powietrze gdzieś spod zderzaka a nie wiercić otwory przez które będzie zasysał sobie CIEPŁE powietrze z komory silnika.
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Paweu » 16 maja 2012, o 22:34

Opik napisał(a):miesiąc szukania części, dwa tygodnie rzeźbienia, dzień strojenia, chudszy portfel i? I nic tak naprawdę. Załóż oponki z profilem o 5% mniejszym, odczujesz większą różnicę niż tak rzeźbiąc ten silnik

Porady cudowne, ale nie do tego silnika. A już:

Cytat:

- nawiercenie obudowy filtra od strony blotnika ok 8-12 dziur wiertlem 14mm


to istna poezja. Wyciąć otwór i doprowadzić jakimś wężem/rurą powietrze gdzieś spod zderzaka a nie wiercić otwory przez które będzie zasysał sobie CIEPŁE powietrze z komory silnika.


Porządne modyfikacje łączą się z 'porządnymi' kosztami - jak w każdym silniku.
A co do mocy z 1.4 po takiej rzeźbie.. to 'setka' by pękła.. ;]

Jeśli chodzi o nawiercanie otworów to oczywistym jest że lepiej zrobić porządny dolot niż męczyć puchę ;p

Opik, podałem tylko to co znalazłem na vwgolf.pl .
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Opik » 16 maja 2012, o 23:18

Taaaa, setka, chyba kucyków pony albo torków :-P
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trollu » 16 maja 2012, o 23:38

Paweu_mk3 napisał(a):A co do mocy z 1.4 po takiej rzeźbie.. to 'setka' by pękła..

a później kolejna i kolejna aż dochodzimy do upojenia alkoholowego patrząc na to co zrobiliśmy i jaki mamy efekt.
no sry ale to bez sensu kompletnie. ktoś kiedyś rzekł "z gó.. bata nie ukręcisz" i to się sprawdza.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Paweu » 16 maja 2012, o 23:52

Opik napisał(a):Taaaa, setka, chyba kucyków pony albo torków


trollu napisał(a):Paweu_mk3 napisał/a:
A co do mocy z 1.4 po takiej rzeźbie.. to 'setka' by pękła..

a później kolejna i kolejna aż dochodzimy do upojenia alkoholowego patrząc na to co zrobiliśmy i jaki mamy efekt.
no sry ale to bez sensu kompletnie. ktoś kiedyś rzekł "z gó.. bata nie ukręcisz" i to się sprawdza.


Kpijcie sobie .. Niewierni :-P

Pewnym jest że... można. Patrząc na aspekt ekonomiczny ów zabiegów na silnikach pokroju 1.4 porównując to z kosztami swapów np na 2e czy Ady :hyhy: ... Nie opłaca się. :niepewny:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Opik » 16 maja 2012, o 23:59

Boże, wszystko się da. Wyłożę bagażnik volvo 240 gotówki to mi z tego 1.4 wykręcą i 200 kucy. A żywotność tego silnika będzie akurat wystarczająca żeby się rozpędzić do maksymalnej prędkości i przy...ć w drzewo aby zwieńczyć piękne dzieło bezsensu i absurdu.

W ten sposób warto jest rzeźbić silniki które albo świetnie to znoszą (pancerne Saabowskie 2.0, 2.0 turbo) i możemy stosunkowo niewielkim kosztem podnieść w nich bezpiecznie moc, albo silniki ponad którymi nie ma już nic wiyżej w "rodzinie" swapów (vr6 + turboooooooooo)

A jak ktoś ma pomysł żeby tak rezać 1.4 to proponuje przeznaczyć część funduszy na zgrzewkę wódki i duże opakowanie szpachli. Naj...ć się i wyrzeźbić coś co będzie miało więcej sensu od tego silnika.

A pośmiertnie może będzie nawet coś warte
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Paweu » 17 maja 2012, o 00:05

Opik napisał(a):Boże, wszystko się da. Wyłożę bagażnik volvo 240 gotówki to mi z tego 1.4 wykręcą i 200 kucy. A żywotność tego silnika będzie akurat wystarczająca żeby się rozpędzić do maksymalnej prędkości i przy...ć w drzewo aby zwieńczyć piękne dzieło bezsensu i absurdu.

W ten sposób warto jest rzeźbić silniki które albo świetnie to znoszą (pancerne Saabowskie 2.0, 2.0 turbo) i możemy stosunkowo niewielkim kosztem podnieść w nich bezpiecznie moc, albo silniki ponad którymi nie ma już nic wiyżej w "rodzinie" swapów (vr6 + turboooooooooo)

A jak ktoś ma pomysł żeby tak rezać 1.4 to proponuje przeznaczyć część funduszy na zgrzewkę wódki i duże opakowanie szpachli. Naj...ć się i wyrzeźbić coś co będzie miało więcej sensu od tego silnika.

A pośmiertnie może będzie nawet coś warte


Widzę że jesteś absolutnie na nie... :D
Człowiek który założył ten temat chciał poznać szczegóły.. to je poznał.

Nie podcinaj skrzydeł chłopakowi.. :-D
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez trollu » 17 maja 2012, o 00:07

Paweu_mk3 napisał(a):Pewnym jest że... można.

wszystko się da. moim pierwszym autem byłą stara skoda favo z nieśmiertelnym 1.3 na gaźniku :hyhy:
kolesie kręcą z tych silników nawet po 100KM z litra ale jest masa dłubania a na codzień wogóle się nie nadaje bo fura jedzie dopiero od ok 4k (ale kręci się do 9k :hyhy: ) i takie auta jeżdżą po Polsce. tylko jest to sztuka dla sztuki i czysty fanatyzm.
zamiast dłubać w 1.4 to lepiej go sprzedać i kupić coś większego
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Opik » 17 maja 2012, o 00:14

Nie podcinam skrzydeł chłopakowi tylko daje kopa na właściwszą drogę. Bo mimo że to nie moja kasa i nie moja praca, to dobija mnie taki totalny bezsens. Bo za przyrost tych 15 koni zrobi sobie swapa na 1.8 np co ma zdecydowanie większy sens
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości

cron