marcin2e napisał(a):Własnie nie chce się bawić w swapy, bo jest to nieopłacalne.
Obecnie golfik ma 100km, ale to jednak nieco za mało:)
po tym poście stwierdzam że tuningu silnika się dopiero uczysz
I od razu powiem ci to co każdy ci powie. "Z g**wna bata nie ukręcisz" ale jeżeli jesteś tak samo uparty jak ja
to już ci piszę co potrzeba zrobić
1.przegląd ,żeby sprawdzić czy nic się zepsuje po drodze
2.dokładka kompresora ,dorobienie łapy pod kompresor ,dobranie odpowiedniego paska do niego ,podłączenie pod dolot kompresora,
3.zrobienie programu
4.chłodzenie oleju , nie wiem czy AFT to ma
5.przerobienie wydechu ,od kolektora po końcowy tłumik
6.zrobienie konkretnego dolotu
7.zmiana wtrysków/wtrysku
8.pewnie z pompką paliwa też trzeba będzie coś pozamieniać
9.jeżeli masz hamulce 239 mm to zamiana na chociaż 256 mm
10.dołożenie stabilizatora jeżeli nie masz
tylko tyle przyszło mi do głowy na szybko a na bank ci mówię że w połowie drogi siądzie ci albo skrzynia lub sprzęgło ,ewentualnie korbę będziesz skrobał.
Koledzy o zmianie na swapa ci dobrze radzą bo to co opisałem wyjdzie grubo ponad 5 tyś zł. a swap na chociażby ABF`a można zrobić za 2500 zł jeżeli poszukasz z jakiegoś seata
ze skrzynią 2y i lekkim modzie będzie o wiele więcej frajdy niż z tego mikrusowego AFT.