golf 1.8 75 km chip ?

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

golf 1.8 75 km chip ?

Postprzez farciarz » 13 lut 2013, o 12:08

Siema to mój drugi post kupiłem jakiś czas temu golfika 1.8 75 km z 96r i staram sie o niego dbać i ulepszać.
Zastanawiam sie nad chipem,a nie znam sie na tym bo to mój pierwszy samochód i pierwsza przygoda, chciałem sie poradzić czy warto wkładać chipa do tego silnika z gazem ? Czy nie zaszkodzi to silnikowi ? I jaki najlepszy jest chip ?
Z góry dzięki za pomoc ;)
farciarz
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 15 gru 2012, o 17:38
Lokalizacja: Sochaczew

golf 1.8 75 km chip ?

 

Postprzez Czesio207 » 13 lut 2013, o 12:28

Nie masz szans żeby włożyć chipa do tego silnika, chyba że taki z allegro Chip cyfrowy "120" :lol:
Tu masz linka co idzie pomodzić w tych silnikach ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... c5f142af60
Wszystko o moim golfie --->
Mój samochód ma 160 lat i zaraz mu się urwie zawieszenie ale driftuje nim jak :cenzura:
Avatar użytkownika
Czesio207
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 1 gru 2012, o 04:00
Lokalizacja: Racibórz/Nędza

Postprzez pablomed » 13 lut 2013, o 21:32

farciarz, oczywiście że możesz założyć czipa jak do każdej benzyny, ale tego się nie praktykuje bo zyskasz co najwyżej kilka koni mocy okupione znacznie wyższym spalaniem, więc zapomnij. Ogólnie zasada jest taka że łatwo i sensownie czipuje się silniki doładowane, a niedoładowane tylko po większych zmianach w dolocie, rozrządzie wydechu itd.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez marcinkazimierz » 15 lut 2013, o 08:08

kolego z gów.na bata nie ukrecisz ten silnik to zabytek technologiczny, mozesz sie bawic w tuning ale klasyczny czyli polerowanie dolotu wydechu zwieksze srednicy wydechu , zmiana wałku rozrzadowego na ostrzejszy plus hamownia , ile uzyskasz jak bedzie 100 koni to super hiper
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Czesio207 » 15 lut 2013, o 08:30

Nawet wątpie że wyciągniesz 100KM, chyba że w 1.8 90KM
Wszystko o moim golfie --->
Mój samochód ma 160 lat i zaraz mu się urwie zawieszenie ale driftuje nim jak :cenzura:
Avatar użytkownika
Czesio207
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 1 gru 2012, o 04:00
Lokalizacja: Racibórz/Nędza

Postprzez marcinkazimierz » 15 lut 2013, o 08:39

http://chojnacki.com.pl/index.php/wersja-gt

pamietaj na poczatku musi trzymac serie a koszt przekroczy wartosc golfa
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Czesio207 » 15 lut 2013, o 19:29

marcinkazimierz napisał(a):http://chojnacki.com.pl/index.php/wersja-gt

pamietaj na poczatku musi trzymac serie a koszt przekroczy wartosc golfa


Tak jest :ok:
Więc lepiej jakiś swapik na np. 2.0 115KM ;)
Wszystko o moim golfie --->
Mój samochód ma 160 lat i zaraz mu się urwie zawieszenie ale driftuje nim jak :cenzura:
Avatar użytkownika
Czesio207
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 1 gru 2012, o 04:00
Lokalizacja: Racibórz/Nędza

Postprzez marcinkazimierz » 15 lut 2013, o 22:17

2.0 16v abf 150 koni
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez maniek78 » 2 kwi 2013, o 21:51

mam pytanko a w silniku 1.8 90 km można coś pod kręcić
maniek78
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 11 lis 2012, o 20:22
Lokalizacja: Mazurowice

Postprzez palio » 2 kwi 2013, o 21:55

Kolega pablomed, wyżej wszystko ładnie wyjaśnił. Taniej i szybciej wyjdzie swap na coś większego.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Opik » 2 kwi 2013, o 22:00

maniek78 napisał(a):mam pytanko a w silniku 1.8 90 km można coś pod kręcić

ogrzewanie ;)

jest cała masa tematów o takich rzeczach.. owszem, da się, ale pochłonie to więcej kasy, czasu i będzie bardziej zawodne niż pierwszy lepszy swap na względnie zdrową jednostkę która w danym modelu wychodziła. W Golfie nie ma sensu dłubać nić poniżej 2.0 16v i 2.8/2.9, bo taniej i prościej jest przeprowadzić swapa na te jednostki
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trollu » 3 kwi 2013, o 15:35

Opik napisał(a):jest cała masa tematów o takich rzeczach

j/w
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości