GOLF 3 BITURBO TDI

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

GOLF 3 BITURBO TDI

Postprzez Krystian1986x » 4 paź 2012, o 01:01

Jest możliwe aby golf 3 tdi mial 2 turbiny jak ma to miejsce w innych samochodach? chociazby Citroen C5 II 2.2 biturbo HDI.
Krystian1986x
Czytacz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 3 paź 2012, o 22:44
Lokalizacja: Kołobrzeg

GOLF 3 BITURBO TDI

 

Postprzez trollu » 4 paź 2012, o 01:38

trochę matematyki, kupić odpowiednie turbiny, wyspawać kolektor, zrobić sterowanie i jest.

i po raz kolejny spytam "po co"? :]
jak chęć bycia oryginalnym i sztuka dla sztuki to ok ale utopione koszty w projekt raczej nie będą miały racjonalnego odbicia w otrzymanym efekcie
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Piaggio » 4 paź 2012, o 08:08

trollu napisał(a): po raz kolejny spytam "po co"?
jak chęć bycia oryginalnym i sztuka dla sztuki to ok ale utopione koszty w projekt raczej nie będą miały racjonalnego odbicia w otrzymanym efekcie
jeżeli ma chłopak siano, czas, zapal, to czemu by nie- nie sposób jest wtopić sie w tlum! sposobem jest sie z niego wyrozniać.
Krystian1986x, niestety technicznie ori nei ma takiej możliwości- jezeli juz to totalna rzeżba!!!!
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez Krystian1986x » 4 paź 2012, o 19:59

hehe moim zdaniem jest taka mozliwosc, wolalbym to zrobic mozliwe tanimi kosztami niz wywalic kupe kasy, wywalic kupe kasy i miec wszystko na gotowe to tez nie sztuka...
Krystian1986x
Czytacz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 3 paź 2012, o 22:44
Lokalizacja: Kołobrzeg

Postprzez trollu » 5 paź 2012, o 01:20

Krystian1986x napisał(a):zrobic mozliwe tanimi kosztami

wiesz jak to się skończy?

głupiego serwisu typu wymiana żarówki często nie da się zrobić tanimi kosztami. ostatnio spaliła mi się żarówka od długich, wygrzebałem jakieś noname H1, nigdy nie zakładane i 2 na 3 nadają się w kosz.
"tanim" kosztem można to zrobić gdy ma się w garażu graty do modzenia, TIGa i pojecie do roboty, w innym przypadku musisz kupić części, nowego turbo za paczke fajek sie nie kupi a używane często nadają się to regeneracji która tez tania nie jest. kolektor trzeba wyspawać więc jakiś gościu skasuje kase bo to typowe rzeźbienie i kombinowanie. kto to wysteruje? wyjazd na hamownie i ogarnięty koleś który zgra wszytko też za free nie robi. i taki projekt BiT TDI przekracza 4-5x wartość auta

ja tez bym sobie z chęcią pogrzebał w aucie ale to nie takie hop na krowę i ciele. bez zaplecza i odłożonej kasy nie ma co podchodzić do takich modów. poza tym wtedy zaczyna się historia pt "never ending story" i fura więcej stoi na warsztacie niż jeździ po drodze
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Bradley » 5 paź 2012, o 07:14

Oczywiscie, ze by sie dalo, ale nie slyszalem o dieslu VR6 bo tylko taki by wszedl tam pod maske mk3...
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Opik » 5 paź 2012, o 11:47

sztuka dla sztuki... utopione ze 20tys a efekt będzie taki jak po 1.9 130 z chipem
Niestety projektowanie silnika to nie jest taka prosta sprawa, gdyby tak było to nie ślęczałby nad tym latami zespół najlepszych fachowców i nie kombinował jak dopracować silnik, tylko wpuszczali dwóch do garażu i po tygodniu mieli jednostkę ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trollu » 5 paź 2012, o 12:14

Bradley napisał(a):Oczywiscie, ze by sie dalo, ale nie slyszalem o dieslu VR6 bo tylko taki by wszedl tam pod maske mk3...

nie rozumiem.
chodzi o mody 1.9, które jednak zajmuje mniej miejsca niż VR. poza tym są też uturbone VR i raczej nie spotyka się żeby ktoś dłubał przy BiT bo to strasznie komplikuje sprawę, takie patenty rozumiem w V-kach bo przy single turbo trzeba kombinować gdzie dać turbo żeby jakoś zgrać 2 rzędy cylindrów, kolektory wychodzą kilometrowej długości itd dlatego np w nowych BMW V8 BiT sprężarki są między rzędami cylindrów a strona ssąca jest na zewnątrz, taki sam patent jest w TDI LeMans na 1 turbinie.

poza tym VR gdy był jeszcze na desce kreślarskiej miał być dieslem
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Bradley » 6 paź 2012, o 00:54

trollu, sam sobie odpowiedziales. Takie patenty w Vkach. Ale Vka nie wejdzie do mk3, dlatego "wymyslili" VR6.
A takie biturbo w 1.9TDI nie ma sensu... no niby lag zniweluje na poczatku zakresu obrotow.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice


- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości