Golf III 1.4 wersje 55km i 60km

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Golf III 1.4 wersje 55km i 60km

Postprzez lapeno » 28 lis 2011, o 21:50

Witam. mam do forumowiczów pytanie. Posiadam golf III 1.4 w wersji 55km z tego co zauważyłem to są te same silniki tylko że z 60km. Czym się owe wersje różnią? Czy mógł bym podwyższyć moc do 60km ?




Mówią że golf to wiocha, to nie samochód sprawia to wrażenie lecz jego właściciel!
lapeno
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 10 paź 2011, o 20:44
Lokalizacja: Kraków

Golf III 1.4 wersje 55km i 60km

 

Postprzez K@mil » 28 lis 2011, o 21:53

Silniki 1.4 w mk3 mialy 44KW czyli 60KM :) nie bylo innych wersji.

Moze byc tak ze jakis błąd w papierach albo chodzi o silnik 1.6 ktory ma 55KW czyli 75km

Trzeba pamietac ze w dowodach rejestacyjnych jest właśnie podane w KW i dlatego moze byc błąd
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez lapeno » 28 lis 2011, o 22:18

nom w dowodzie pisze mi 40kw czyli dokładnie 54km. Nieraz jak kupowałem w sklepie to pytali mi się o wersje 40 czy 44 kw. To co może być nie tak ?? Wtf. czy to może być silnik od golf II ale wtedy wymagało by to dość znacznego ingerowania w nadwozie a nie zauważyłem jakiś spawów itp.

Oh samochód został sprowadzony z Francji około 8lat temu. Może silnik został zblokowany bo jakiś francuz miał kaprys ???
lapeno
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 10 paź 2011, o 20:44
Lokalizacja: Kraków

Postprzez K@mil » 28 lis 2011, o 22:24

lapeno napisał(a):nom w dowodzie pisze mi 40kw czyli dokładnie 54km. Nieraz jak kupowałem w sklepie to pytali mi się o wersje 40 czy 44 kw. To co może być nie tak ?? Wtf. czy to może być silnik od golf II ale wtedy wymagało by to dość znacznego ingerowania w nadwozie a nie zauważyłem jakiś spawów itp.

Oh samochód został sprowadzony z Francji około 8lat temu. Może silnik został zblokowany bo jakiś francuz miał kaprys ???


sprawdz sobie wlepke w bagazniku jest kolo kola zapasowego albo na progu od wewnetrznej strony i tam tez jest moc :) oraz oznaczenie silnika.
Mozesz pokazac tez fotki silnika
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez lapeno » 28 lis 2011, o 22:49

Kurde dzięki. Koło koła zapasowego mam napisane 44kw ale ten wpis w papierach mnie ciekawi. Znalazłem coś takiego
Silniki Volkswagen Golf III
Lista silników:
1.4 (60KM), 1.4 (55KM), 1.6 (101KM), 1.6 i (100KM), 1.6 (101KM), 1.6 (75KM), 1.8 (75KM), 1.8 (90KM), 1.8 Syncro (90KM), 1.8 i (75KM), 2.0 GTI 16V (150KM), 2.0 Syncro (115KM), 2.0 (115KM), 2.0 Syncro (115KM), 2.8 VR6 (174KM), 2.9 VR6 (190KM), 2.9 VR6 Syncro (190KM), 1.9 TDI (110KM), 1.9 D (65KM), 1.9 TDI (90KM), 1.9 SDI (64KM), 1.9 TD (75KM), 1.9 TD,GTD (75KM)

Jutro zrobię zdjęcie to może więcej wyjaśni. Tymczasem dzięki wielkie za pomoc. Miłego wieczoru:
Żebyście po udanym seksie wychodzili z dziewczyny a nie z przeglądarki
lapeno
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 10 paź 2011, o 20:44
Lokalizacja: Kraków

Postprzez kermid » 28 lis 2011, o 23:02

K@mil napisał(a):Silniki 1.4 w mk3 mialy 44KW czyli 60KM :) nie bylo innych wersji.
.1.4 były dwie wersje, 60 i 55 koni.Czym się różnią? mam teorie nie wiem czy słuszną że te 55 koni były montowane do uboższych wersji bez wspomagania a te 60 ze wspomaganiem.Jakby nie patrzeć pompa od wspomagania może obciąża trochę silnik i dlatego jest te 5 koni różnicy??? Tak se wymyśliłem,no chyba że ktoś ma 55k i wspomaganie wtedy moje myślenie jest błędne.Te 5 koni to ja wiem,może jak byś przelot zrobił konkretny to może to by coś dało choć i tak uważam że ,,gra nie warta świeczki,,
Avatar użytkownika
kermid
Badacz tematu
 
Posty: 228
Dołączył(a): 28 lut 2009, o 16:49
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Paweu » 28 lis 2011, o 23:19

lapeno napisał(a):Czy mógł bym podwyższyć moc do 60km ?


jedynym sensownym rozwiązaniem byłby chyba total. remont silnika.. ;]

.1.4 były dwie wersje, 60 i 55 koni.Czym się różnią? mam teorie nie wiem czy słuszną że te 55 koni były montowane do uboższych wersji bez wspomagania a te 60 ze wspomaganiem.Jakby nie patrzeć pompa od wspomagania może obciąża trochę silnik i dlatego jest te 5 koni różnicy??? Tak se wymyśliłem,no chyba że ktoś ma 55k i wspomaganie wtedy moje myślenie jest błędne.Te 5 koni to ja wiem,może jak byś przelot zrobił konkretny to może to by coś dało choć i tak uważam że ,,gra nie warta świeczki,,


U mnie nie ma wspomagania i 44kW na wlepie sie znajduje...

Jednakże jest to ciekawe zagadnienie ponieważ z czasem pytania 'labinosów' ufającym tylko katalogom stają sie denerwujące... :kwasny:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez kermid » 28 lis 2011, o 23:36

Może i te z deka ,,mocniejsze,, :-P wersje też występowały bez wspomagania ale niech ktoś się wypowie kto ma 55 koni i ma te wspomaganie
Liwinglawida napisał(a):jedynym sensownym rozwiązaniem byłby chyba total. remont silnika..
uzyska dzięki temu seryjną moc,nic więcej
Avatar użytkownika
kermid
Badacz tematu
 
Posty: 228
Dołączył(a): 28 lut 2009, o 16:49
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Piaggio » 28 lis 2011, o 23:39

Niestety z 1.4 bandziora sie nie zrobi, :kwasny:
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez huczu » 29 lis 2011, o 00:07

kermid, rocznikami mogły się różnic, technologicznie między 92, a 96
Moje MK3 USA
IN PROGRES!

Cabby US New Lifestyle
CCCabrio black!
Caddy'lack
Avatar użytkownika
huczu
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 4 mar 2010, o 10:21
Lokalizacja: Mirsk

Postprzez kermid » 29 lis 2011, o 00:26

huczu napisał(a):rocznikami mogły się różnic, technologicznie między 92, a 96

Ale widzę na allegro golfa z 92,rocznik taki jak mój,tylko że ma już 60 koni i inny dolot bez okrągłego filtra powietrza.Też zaczęło mnie ciekawić po co vw w tamtych czasach zaczął wypuszczać wersje z silnikami które miały 5 koni więcej.
Avatar użytkownika
kermid
Badacz tematu
 
Posty: 228
Dołączył(a): 28 lut 2009, o 16:49
Lokalizacja: Białystok

Postprzez prezesik » 29 lis 2011, o 07:59

Ja mam jeszcze okrągły filtr powietrza ( r. prod. 91r. grudzień ) i w dowodzie mam 44kW, choć też sądziłem, że mam ten 40kW ( 55KM ).
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Następna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości