Legion533 napisał(a):Nie wiem czy w dobrym miejscu,
nie, to złe miejsce
Legion533 napisał(a):wiem że temat był już poruszany wiele razy
rozumiem, że oficjalnie przyznajesz się do olania regulaminu i prosisz o nagrodę?
dobra, teraz na serio, temat umieszczę tam gdzie powinien być ale zastanawiam się czy go od razu nie zamknąć, powód sam wymieniłeś.
Co Ci da przyrost rzędu 10KM? Sry, ale chcesz żeby kumple z gangu posiadaczy 1.4 czcili Cię i Twojego golfa? nie piszę złośliwie ale tak to wygląda. to że nacinasz się na teksty typu "nie opłaca się", "zrób swapa" wynika tylko z jednej rzeczy - takie sa realia, fakty. możesz zrobić coś w celu pomodzenia 1.4, będziesz wtedy miał dużo "lajków" na forum i na tym się skończy. w jakiej kondycji masz silnik? może po generalnym remoncie wróciłby do serii i odczułbyś już jakąś różnicę?
możesz pójść w N/A, możesz założyć turbo. jedno i drugie wiąże się z tym, że za poniesione koszty kupiłbyś sobie jakiegoś mk4 z VR pod maską i latał z bananem na twarzy słuchając 6 garów. Domyślam sie że nie wiesz jak zbudować działający wydech od zera, jak zmontować porządny dolot, zrobić obróbkę głowicy czy jak wysterować silnik. Domyślam się że do 1.4 nie ma za dużo gotowych gratów jak kolektory wydechowe, airboksy itd. możesz oddać do jakiejś firmy ale kupno gofra r32 chyba korzystniej wyjdzie
ode mnie - zejdzmy na ziemię, jeżeli masz zdrową budę i chcesz żeby szybciej jeździła to ładuj jakieś 2.0 albo od razu VR i tyle no chyba, że chcesz modzić "bo tak" to droga wolna, składaj wydech, popraw dolot, głowicę. do tego program i coś na pewno się poprawi.
wybacz ale temat wałkowany średnio raz w miesiącu, juz nie raz byli goście co w jedną noc przy pomocy młotka i szlifierki turbo zakładali ale nikt tego nie widział a temat umierał śmiercią naturalną
mateusz_918 napisał(a):shell v-power racing 100 i to tyle
pfff legenda że stary golf na VPowerze lata ?
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.