Silnik 2E : St. spr.(CR) . 10:1 ,zaplon sterowany z ECU, MPI
- dopręzenie do 11:1,dla 11:1 to od 1-1.3mm splanowania
- porting glowicy+polerowanie komory spalania
- przyspieszenie zaplonu o 4-6 st.
- kolektor dolotowy ADY (+ przejscie na przeplykwe na goracym druciku+ sterownik Simos) - niwelujemy zwezke VAM
- regulartor cisnienia paliwa na 3.5 - 4 bar
- MAF(przeplywka) z BMW 3.0 lub 3.5L - Opel senator 3.0 tez dobra( Jezeli nie dajemy kolektora ADY) tylko ORG 2E
- wkladka sportowa filtra K&N lub jakas dobra inna
- opcjonalnie stoczyc/dowazyc zamach
- nawiercenie obudowy filtra od strony blotnika ok 8-12 dziur wiertlem 14mm
- doregulowanie naciagu sprezyny w MAF
- przepustnica 2E automat nieco zmodyfikowana gdy chcemy sie zrezeygnowac z przeplywki na org. olektorze z 2E oczywiscie.
po tym mam pewne 130kucy koszty to jakies 1000zł więc tragedi niema
po tym mozna myśleć o kolejne 15 z chipa
[ Dodano: 2012-12-01, 20:30 ]co chcę osiągnąć to napewno koło 6tyś odłożyć przez zimę kupić takzwanego malucha a golfika zacznę rozbierać i modyfikować tak by na maj czerwiec był miód malina
i się lansić
heh