Intercooler z megane

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Intercooler z megane

Postprzez Mikolaj211 » 16 mar 2013, o 12:43

Witam, wiem, że parę osób z forum wrzucało do TDI taki intercooler, jednak nie mogę znaleźć konkretnych informacji.
Chodzi konkretnie o takie coś http://allegro.pl/chlodnica-intercooler ... 45844.html

Wiem, że trzeba przespawać jedną rurę, widziałem na zdjęciach różnych. Wtedy wg tego co tam widziałem, to oryginalne przewody pasują chyba na dość długim odcinku? Jak wygląda sprawa mocowania do belki? No i ostatnie pytanie - zderzak pasuje bez problemu potem?
Z góry dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam!
Mikolaj211
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 4 wrz 2010, o 20:29
Lokalizacja: Nakło

Intercooler z megane

 

Postprzez Balcer » 17 mar 2013, o 20:34

Ja mam tylko takie pytanie.
Zakladajac wydajniejszy IC do seryjnego silnika ma to jakis sens ?
[img width=406 height=90]http://polatanysklad.pl/logo/2.png[/img]
Balcer
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 2 gru 2012, o 14:37
Lokalizacja: włoclawek

Postprzez Mikolaj211 » 17 mar 2013, o 22:15

Balcer, ja nie mam seryjnego silnika.
Mikolaj211
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 4 wrz 2010, o 20:29
Lokalizacja: Nakło

Postprzez Balcer » 17 mar 2013, o 23:33

Pytam ogolnie.
Ja mam teraz totalna serie ale w przyszlosci chcialbym cos zrobic przy nim.
Taki IC mozna dosc tanio wyrwac i po prostu pytam czy jest sens wkladac go do seryjnego silnika czy lepiej poczekac i z innymi grubszymi modyfikacjami dopiero zamontowac ?
[img width=406 height=90]http://polatanysklad.pl/logo/2.png[/img]
Balcer
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 2 gru 2012, o 14:37
Lokalizacja: włoclawek

Postprzez palio » 18 mar 2013, o 10:07

Mnie się wydaje, że nie ma sensu zakładać FMIC'a do seryjnego auta. No chyba, że chce sobie poprawić samopoczucie.

Większy IC'ek ma to do siebie, że auto nie puchnie tak w upalne dni.

Na Twoim miejscu poczekałbym z montażem FMIC na grubsze mody.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Piaggio » 18 mar 2013, o 16:07

FMIC zawsze ma sens!, mocy nie odczujesz że przybędzie, ale w upalne dni auto nie bedzie puszczać baczka i Turbo nie będzie puchło, Przy serii jest to mało odczowalne, ale tak czy siak FMIC to dobry pomysł!
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez apln » 20 mar 2013, o 20:39

Wg mnie, jak się bawić w FMIC to lepiej wsadzić coś większego - Saab, Passat b6 - robota podobna, a efekt lepszy. ;-)
apln
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 6 paź 2011, o 17:29
Lokalizacja: SY/Slu

Postprzez Balcer » 20 mar 2013, o 21:05

Czytalem w necie aby uwazac zeby nie przesadzic z wielkascia - wydajnoscia FMIC'a
Bo bedzie duuuzy lag
[img width=406 height=90]http://polatanysklad.pl/logo/2.png[/img]
Balcer
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 2 gru 2012, o 14:37
Lokalizacja: włoclawek

Postprzez palio » 20 mar 2013, o 21:09

Balcer, brawo. Chociaż jeden pilnie czyta :super:

Wszystko się przelicza pod daną moc.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez apln » 3 kwi 2013, o 22:04

Co tu pilnie czytać, k03 czy garret t15 wstają od razu, bez lega -> więc dokładając fmic można przyjąć że lag się pojawi, ale nie będzie spory.
apln
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 6 paź 2011, o 17:29
Lokalizacja: SY/Slu


- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron