Jak dodac mocy silnikowi 1.4 i czy w ogole sie da??

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Jak dodac mocy silnikowi 1.4 i czy w ogole sie da??

Postprzez Zaba2 » 13 cze 2008, o 14:59

wiem ze to maly silnik ale moze daloby sie choc troszeczke go ulepszyc bo ostatnio zauwazylem ze ziera sie jak maluch do 2.5 tys obrotow :-/
Avatar użytkownika
Zaba2
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 cze 2008, o 12:13
Lokalizacja: Olkusz

Jak dodac mocy silnikowi 1.4 i czy w ogole sie da??

 

Postprzez piotrus23 » 13 cze 2008, o 15:58

jak masz 5tys na podkrecenie mocy to sie da a jak nie masz to szkoda roboty albo zmiana auta albo swap
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez SotoM » 13 cze 2008, o 20:01

chłopie nie ma sensu kombinowac z tym silnikiem. a jesli ci tak bardzo zalezy aby dodac troche mocy a nie przeszkadzac ci bedzie buczenie ukł.wydechowego to jedynie moze ponad 10koni mozesz zyskać na przeróbce układu. mozesz wstawic ostry wałek. lzejsze koło zamochowe a mozesz tez oszukac czujnik temperatury co by dawał sygnał do sterownika ze jest zimny silnik i zeby sterownik walił ci wiekszą dawę paliwa. sa rózne kombinacje...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Mayk » 30 cze 2008, o 14:22

SotoM, święte słowa.Zabawa dla pasjonaty 1.4 ;-)
Avatar użytkownika
Mayk
Badacz tematu
 
Posty: 166
Dołączył(a): 8 lis 2007, o 10:05
Lokalizacja: 64-100 Leszno

chiptuning

Postprzez jurek » 6 lip 2008, o 16:09

witam mam pytanie czy chipy tuningowe sa naprawde bespieczne i jak to wszystko sie przeklada na spalanie i czy warto zakladac do golf 4 z silnikiem 1.4 :?:
jurek
jurek
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 17 gru 2007, o 12:02
Lokalizacja: opole

Postprzez Nyan » 6 lip 2008, o 17:07

http://allegro.pl/item392741073_jedyny_ ... _16v_.html
kup to i zaloz;]

[ Dodano: 2008-07-06, 23:51 ]
jurek napisał(a):witam mam pytanie czy chipy tuningowe sa naprawde bespieczne i jak to wszystko sie przeklada na spalanie i czy warto zakladac do golf 4 z silnikiem 1.4 :?:

nie wiem jak z tym silnikiem,,, ale np do mojego golfa, 2,0 koszt chipa to 1200 zl wzrost mocy o okolo 12 koni,, czyli 1 km = 100 jak dla mnie nie oplacalne:/
bylem na hamowni,, i o dziwo,,, 125 koni wyszlo;] przy przebiegu 260 tys
przerobione uklad wydechowy i dolotowy
Nyan
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 20:05
Lokalizacja: Łódź

Postprzez SotoM » 7 lip 2008, o 23:52

Nyan, ja miałem 3ke z tym motorem 2E.zrobiłem w nim ukł wydechowy i wrzucałem go na hamownie po każdym doświadczeniu zrobionym z układem wydechowym.i najleprze osiągniecie było jak wyciołem kata i wstawiłem rurę .za miast przed ostatniego tłumika wspawałem strumo i wydech sport wyszło 128km i 178Nm.a co do chipa to tak jak mowisz nie opłacalne.praktycznie jak mówisz mało odczujesz bo to bedzie przyrost tylko 10koni.no chyba że zainwestuje sie w ostry wałek i wtedy chip do tego, to nawet dociągniesz go do 150km podejżewam no i ponad 200Niutków z haczykiem bedzie. gdzies tez czytałem czy słyszałem ze przy kostce od przepływomierza odcina sie jakiś kabelek i wtedy ponoc gofer ładnie jedzie ale nie wiem który to kabelek. poprostu dostaje duzą dawe wachy i mknie jak perszing.
_________________
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Nyan » 8 lip 2008, o 23:01

SotoM napisał(a):Nyan, ja miałem 3ke z tym motorem 2E.zrobiłem w nim ukł wydechowy i wrzucałem go na hamownie po każdym doświadczeniu zrobionym z układem wydechowym.i najleprze osiągniecie było jak wyciołem kata i wstawiłem rurę .za miast przed ostatniego tłumika wspawałem strumo i wydech sport wyszło 128km i 178Nm.a co do chipa to tak jak mowisz nie opłacalne.praktycznie jak mówisz mało odczujesz bo to bedzie przyrost tylko 10koni.no chyba że zainwestuje sie w ostry wałek i wtedy chip do tego, to nawet dociągniesz go do 150km podejżewam no i ponad 200Niutków z haczykiem bedzie. gdzies tez czytałem czy słyszałem ze przy kostce od przepływomierza odcina sie jakiś kabelek i wtedy ponoc gofer ładnie jedzie ale nie wiem który to kabelek. poprostu dostaje duzą dawe wachy i mknie jak perszing.
_________________

smiesznie wyszlo z tym kabelkiem;] to napisal forumowicz z lodzi,, z ktorym sie scigalem kiedys,, na podpietym kabelku i przegrywalem,, tydzien pozniej odcialem kabelek,, i wygrywalem kazdy wyscig z nim,, a kableke to brazowy przy przeplywomierzu,, on nie dodaje mocy ale oszukuje komputer, ze silnik jest zimny i daje mu wieksza dawke paliwa oraz inna mieszanke z powietrzem;]
Nyan
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 20:05
Lokalizacja: Łódź

Postprzez SotoM » 8 lip 2008, o 23:16

Nyan, aaaa faktycznie to tutaj cos takiego czytałem...ciekawe jakiej mocy wtedy dostaje przez to.ale wache to pewnie leje jak..... :lol:
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Nyan » 8 lip 2008, o 23:29

SotoM napisał(a):Nyan, aaaa faktycznie to tutaj cos takiego czytałem...ciekawe jakiej mocy wtedy dostaje przez to.ale wache to pewnie leje jak..... :lol:

2 litry wiecej,, poprostu z tego co zauwazylem,, to nie ma takich szarpniec na wysokich obrotach przy zmianie biegow
Nyan
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 20:05
Lokalizacja: Łódź


- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

cron