Jak dodac troche mocy w ABFie??

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Jak dodac troche mocy w ABFie??

Postprzez Baster » 29 kwi 2009, o 16:05

Witam interesuje mnie jak dodac troche mocy mojemu golfikowi, ale nie interesuje mnie raczej turbo bo raz, ze koszt duzy a 2 ze sporo roboty, swap silnika tez raczej nie wchodzi w gre bo chce zostac przy moim a jak mial bym zmieniac to tylko na 2.9 Vr6 ten 190koni a znalezienie takiego silnika w dobrym staniem to ciezki temat... wiec interesuja mnie narazie jakies proste przerobki
Avatar użytkownika
Baster
Badacz tematu
 
Posty: 162
Dołączył(a): 17 gru 2007, o 01:11
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Jak dodac troche mocy w ABFie??

 

Postprzez Procent » 29 kwi 2009, o 23:19

Niewiem czy w ABFie da radę, ale mógłbyś pomyśleć o chipowaniu. Tam nie ma turbo, ale zmienia mapy paliwowe. Sportowa wkładka filtra powietrza, wylot z kwasówki i ogółem przelotowy ukł.wydechowy i będzie git
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Baster » 29 kwi 2009, o 23:50

no wlasnie myslalem o chipie, zamiast filtra mam stozek i choc osiagow nie poprawia raczej to calkiem ladnie chodzi na nim ale juz tez zastanawiam sie czy go nie wywalic, mysle tez o jakims dobrym kolektorze wydechowym
Avatar użytkownika
Baster
Badacz tematu
 
Posty: 162
Dołączył(a): 17 gru 2007, o 01:11
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Postprzez Procent » 29 kwi 2009, o 23:56

Znajdź z kwasówki. I zrób mu kompletny przelot. Będzie brzmiał i "troszkę" poprawi osiągi
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Baster » 30 kwi 2009, o 00:01

ale mam nadzieje, ze nie brzmial jak te ala MUgeny :P
Avatar użytkownika
Baster
Badacz tematu
 
Posty: 162
Dołączył(a): 17 gru 2007, o 01:11
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Postprzez Procent » 30 kwi 2009, o 00:03

Nie no. Aż takiego Hardcore-u nie będzie. Ale koszt takiego kolektora mieści się w granicach (jeżeli się dobrze orientuje) 1000-1200 zł
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez leopard » 30 kwi 2009, o 01:47

Procent napisał(a): i będzie git


nie będzie - w ABF'ie - tylko ostry wałek +mod
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez pawel2062 » 30 kwi 2009, o 10:15

Procent napisał(a):I zrób mu kompletny przelot

Zawsze mnie to ciekawiło....
Jak to jest z tym przelotem? Wywalić kata wstawić rurę, wywalić środkowy tez wstawić rurę? Nie podniesie się spalanie :?: Głośniejszy to będzie ale czy to spalanie:)
Pozdro :!:
Avatar użytkownika
pawel2062
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 13 lut 2008, o 17:58
Lokalizacja: jesteś?

Postprzez Baster » 30 kwi 2009, o 12:12

no ja tez nie wiem jak to z tym przelotem w ABFie moze byc
Avatar użytkownika
Baster
Badacz tematu
 
Posty: 162
Dołączył(a): 17 gru 2007, o 01:11
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Postprzez noname_conek » 30 kwi 2009, o 12:43

żaden przelot! jesli chcesz podnieść moc to pamiętaj że zawsze lepiej odjąć 100kg niż dodac 10-15KM

Żeby podnieść moc w twoim aucie moja rada jest taka:
-to po pierwsze "odchudzić go troszkę" czli powywalać zbędne rzeczy które ważą [np. dojazdówka, skrzynkę z kluczami niepotrzebnymi jak ktoś wozi:P np jak jest niesprawna klima zdemontować ja wraz z chłodnicą itp po kilogramie a auto znacznie lepiej bedzie sie odpychać]
-Wstawić stożkowy filtr powietrza K&N [nie jakieś podróbki z allegro] i odseparować go od silnika tak zeby nie brał ciepłego powietrza tylko zimne
-sportowy kolektor wydechowy oczywiście dedykowany jakiś a nie zamiennik
-kiedys wszyscy wstawiali zamiast kata albo strumiennice albo kawał rury[tzw przelot] teraz wracają znowu to katalizatorów tym razem sportowych które znacznie poprawiają osiągi tym że pozwalają żeby auto lepiej "oddychało" tłumi środkowy można wywalić i wstawić w to miejece rurę ale i można zostawić dużej różnicy nie będzie, koniec zakończony sportowym wydechem np remus itp
oczywiście cały układ wydechowy z kwasówki która bedzie o wiekszej średnicy niż oryginał.
-na koniec oczywiście strojenie na jakiejś hamowni
Koszt całej opoeracji to na pewno powyżej 3tyś złotych, przyrost mocy znaczny chodz bez szału bo wydaje mi sie że w granicach 180-190Ps moment wzrósł by gdzies do 200nm [oczywiście tylko przypuszczenia ;] :P ]

pozdro
Avatar użytkownika
noname_conek
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 14 lip 2008, o 07:26
Lokalizacja: Nowy Staw City :D

Postprzez Baster » 30 kwi 2009, o 13:34

noname_conek no tez tak myslalem wlasnie i to beda chyba najlepsze rozwiazania :) strumienice sobie juz odpuscilem a co do tej redukcjii wagi to srednio bo musial bym chyba kierowce najpierw zmienic na takiego ktory wazy ponizej 100kg :P
Avatar użytkownika
Baster
Badacz tematu
 
Posty: 162
Dołączył(a): 17 gru 2007, o 01:11
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Postprzez pawel2062 » 30 kwi 2009, o 15:00

noname_conek napisał(a):żaden przelot! jesli chcesz podnieść moc to pamiętaj że zawsze lepiej odjąć 100kg niż dodac 10-15KM

Żeby podnieść moc w twoim aucie moja rada jest taka:
-to po pierwsze "odchudzić go troszkę" czli powywalać zbędne rzeczy które ważą [np. dojazdówka, skrzynkę z kluczami niepotrzebnymi jak ktoś wozi:P np jak jest niesprawna klima zdemontować ja wraz z chłodnicą itp po kilogramie a auto znacznie lepiej bedzie sie odpychać]
-Wstawić stożkowy filtr powietrza K&N [nie jakieś podróbki z allegro] i odseparować go od silnika tak zeby nie brał ciepłego powietrza tylko zimne
-sportowy kolektor wydechowy oczywiście dedykowany jakiś a nie zamiennik
-kiedys wszyscy wstawiali zamiast kata albo strumiennice albo kawał rury[tzw przelot] teraz wracają znowu to katalizatorów tym razem sportowych które znacznie poprawiają osiągi tym że pozwalają żeby auto lepiej "oddychało" tłumi środkowy można wywalić i wstawić w to miejece rurę ale i można zostawić dużej różnicy nie będzie, koniec zakończony sportowym wydechem np remus itp
oczywiście cały układ wydechowy z kwasówki która bedzie o wiekszej średnicy niż oryginał.
-na koniec oczywiście strojenie na jakiejś hamowni
Koszt całej opoeracji to na pewno powyżej 3tyś złotych, przyrost mocy znaczny chodz bez szału bo wydaje mi sie że w granicach 180-190Ps moment wzrósł by gdzies do 200nm [oczywiście tylko przypuszczenia ;] :P ]


Widzę kolego, że masz pojęcie o tym :)
No to tak... Mam w swoim katalizator i chcę go usunąć i wstawić strumienice... silnik jest troszkę zamulony.. Nie zależy mi tak bardzo jakBasterowi, na uzyskaniu mocy czy odchudzeniu autka :) Chcę go tylko odmulić i zastanawiam się czy jest sens wstawiać strumienicę, wywalać środkowy. I najważniejsze co do spalania.... Słyszałem że po wywaleniu środkowego tłumika golf 1.8 w gazie spalił 22litry gazu :-/ Też mam 1.8 ale bez gazu. Czy rośnie spalanie jak się nie ma środkowego tłumika?? Środkowy bym chciał wyrzucić bo mam sportowy wydech ale strasznie cicho chodzi prawie go nie słychać. a chciał bym żeby sobie mruczał tam z tyłu. Żeby nie było nie chcę 600dB w środku ;-) Proszę Cię kolego o pomoc :)
Pozdrawiam serdecznie :!:
Avatar użytkownika
pawel2062
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 13 lut 2008, o 17:58
Lokalizacja: jesteś?

Następna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron